Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Deze week nog eens bij Bartholomeus gaan eten en dit hebben ze precies toch bijgestuurd. Wijnen per glas waren 22 à 30 €/glas met maar 2 wijnen van 36 en 40 €/glas. Ik heb in tegenstelling tot de vorige keren nu dus toch eens per glas besteld en daar zaten echt zéér leuke dingen tussen, ik was aangenaam verrast. Vooral voor Bourgogne gegaan aangezien ze daar zelf overduidelijk fan van zijn.Als ik één nadeel moet zeggen vond ik het de wijn. Niet op vlak van keuze, maar de bijpassende wijnen per glas waren echt wel duur. Je zat aan €40-45 per glas, wat op een dikke €250 komt als je bij elke gang aangepaste wijnen neemt.
het leven als geheelonthouder moet toch goedkoop zijn!Dat is wel heel stevig voor de wijnen, enig idee van de winstmarge op deze wijnen, jammer dat het best ver is want het lijkt wel de moeite om eens te dineren.Deze week nog eens bij Bartholomeus gaan eten en dit hebben ze precies toch bijgestuurd. Wijnen per glas waren 22 à 30 €/glas met maar 2 wijnen van 36 en 40 €/glas. Ik heb in tegenstelling tot de vorige keren nu dus toch eens per glas besteld en daar zaten echt zéér leuke dingen tussen, ik was aangenaam verrast. Vooral voor Bourgogne gegaan aangezien ze daar zelf overduidelijk fan van zijn.
Het was alleszins weer top. Behalve de evergreen (wagyu/oester) was het weer een heel nieuwe menu dus het was weer genieten. Schitterende keuken, heel goede wijn en alledrie gewoon heel fijne mensen om wat mee te babbelen.
We zaten met 2 aan 740€, waarvan dus 290€ drankhet leven als geheelonthouder moet toch goedkoop zijn!
Iemand hier al geweest?
![]()
TANTE COSE GROUP
Introducing modern interpretation of Italian cuisine we are driven by passion, creativity, intimate bond with legacy and strong desire to share our philosophy.www.tantecose.be

Ik ga binnen 2 maanden voor onze huwelijksverjaardag. Aan drank kan ik wel echt niet zoveel geld geven, dat is uiteindelijk maar een fles opentrekken en in een glas gieten. Een ware goudmijn voor restaurants. Mijn vrouw is gelukkig zwanger en ik ben geen grote drinker dus zal wel meevallen qua drank kost.Deze week nog eens bij Bartholomeus gaan eten en dit hebben ze precies toch bijgestuurd. Wijnen per glas waren 22 à 30 €/glas met maar 2 wijnen van 36 en 40 €/glas. Ik heb in tegenstelling tot de vorige keren nu dus toch eens per glas besteld en daar zaten echt zéér leuke dingen tussen, ik was aangenaam verrast. Vooral voor Bourgogne gegaan aangezien ze daar zelf overduidelijk fan van zijn.
Het was alleszins weer top. Behalve de evergreen (wagyu/oester) was het weer een heel nieuwe menu dus het was weer genieten. Schitterende keuken, heel goede wijn en alledrie gewoon heel fijne mensen om wat mee te babbelen.
We zaten met 2 aan 740€, waarvan dus 290€ drankhet leven als geheelonthouder moet toch goedkoop zijn!
Absoluut! Topzaak.![]()
Nieuwe Michelingids telt zeker vier Limburgse nieuwkomers
www.chapeaumagazine.com
@Lemme Studio heeft zijn ster te pakken. Dik verdiend!

Dat is dan toch boeken toe als zaak?En Pure C zou volgens HLN van 2 naar 0* gaan![]()
Is dat ooit al gebeurd? (ik volg het niet zo hard) Dat men een ster kwijt geraakt OK, maar ineens al uw sterren tegelijkertijd?En Pure C zou volgens HLN van 2 naar 0* gaan![]()
Niet omdat het er ineens slechter is he. Gewoon omdat er een nieuwe chef komt.