contextbinder
Well-known member
Hebben sterrenzaken eigenlijk dress codes, korte broek bij deze temperaturen lijkt me wel aangenamer dan een lange bvb.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meeste wel. Een volledig kostuum is niet meer nodig, maar met een korte broek zou ik daar nu ook niet gaan staan.Hebben sterrenzaken eigenlijk dress codes, korte broek bij deze temperaturen lijkt me wel aangenamer dan een lange bvb.
Naakte benen zijn wel het laatste wat ik wil zien in een club in Madrid.Ik was onlangs de enige in korte broek. Ik trek mij daar niet veel van aan, maar het was duidelijk nog steeds not done. Ik was dus de vreemde eend in de bijt, belachelijk als je het mij vraagt. Ik ben zo ooit eens geweigerd in een discotheek in Madrid toen het 's nachts 31 graden was. Die buitenwipper vond ook dat IK onnozel deed.
Maar die knappe brunette mag wellicht zonder broek binnenNaakte benen zijn wel het laatste wat ik wil zien in een club in Madrid.
Props to the bouncer yo

En waar heb je dan gegeten als ik vragen mag?Ik was onlangs de enige in korte broek. Ik trek mij daar niet veel van aan, maar het was duidelijk nog steeds not done. Ik was dus de vreemde eend in de bijt, belachelijk als je het mij vraagt. Ik ben zo ooit eens geweigerd in een discotheek in Madrid toen het 's nachts 31 graden was. Die buitenwipper vond ook dat IK onnozel deed.
Een allergie is iets anders dan iets niet lusten
Maar allez, kzal mensen die met een short op restaurant gaan nooit begrijpen, laat staan een sterrenzaak?!? Dat ge ergens in een grillrestaurant op terras gaat zitten in uwe short .. ok, toelaatbaar maar om even honderden euros per persoon te gaan consumeren in een zaak waar aankleding en kunde hoog in het vaandel staan om dan gekleed voor de camping in blankenberg te zijn? Hard nope.
Serieus, ge hoeft niet opgekleed zijn als notaris op pensioen maar een deftige broek is gewoon een teken van etiquette en respect naar de zaak, uw gezelschap en vooral uzelf. What's next, met de crocs naar een trouwfeest?
Bijna iedere sterrenchef is bevriend met Bockie de Repper, je wil niet weten hoe die soms gaat etenMaar allez, kzal mensen die met een short op restaurant gaan nooit begrijpen, laat staan een sterrenzaak?!? Dat ge ergens in een grillrestaurant op terras gaat zitten in uwe short .. ok, toelaatbaar maar om even honderden euros per persoon te gaan consumeren in een zaak waar aankleding en kunde hoog in het vaandel staan om dan gekleed voor de camping in blankenberg te zijn? Hard nope.
Serieus, ge hoeft niet opgekleed zijn als notaris op pensioen maar een deftige broek is gewoon een teken van etiquette en respect naar de zaak, uw gezelschap en vooral uzelf. What's next, met de crocs naar een trouwfeest?
de zaakvoerders hebben er alleszins geen enkel probleem mee