Sterrenrestaurants

Hebben sterrenzaken eigenlijk dress codes, korte broek bij deze temperaturen lijkt me wel aangenamer dan een lange bvb.
De meeste wel. Een volledig kostuum is niet meer nodig, maar met een korte broek zou ik daar nu ook niet gaan staan.
Gewoon een mooie linnen broek, gecombineerd met de airco die ze sowieso hebben lijkt me toch niet onoverkomelijk.
 
Ik was onlangs de enige in korte broek. Ik trek mij daar niet veel van aan, maar het was duidelijk nog steeds not done. Ik was dus de vreemde eend in de bijt, belachelijk als je het mij vraagt. Ik ben zo ooit eens geweigerd in een discotheek in Madrid toen het 's nachts 31 graden was. Die buitenwipper vond ook dat IK onnozel deed.
 
Ik was onlangs de enige in korte broek. Ik trek mij daar niet veel van aan, maar het was duidelijk nog steeds not done. Ik was dus de vreemde eend in de bijt, belachelijk als je het mij vraagt. Ik ben zo ooit eens geweigerd in een discotheek in Madrid toen het 's nachts 31 graden was. Die buitenwipper vond ook dat IK onnozel deed.
Naakte benen zijn wel het laatste wat ik wil zien in een club in Madrid.

Props to the bouncer yo
 
Ik was onlangs de enige in korte broek. Ik trek mij daar niet veel van aan, maar het was duidelijk nog steeds not done. Ik was dus de vreemde eend in de bijt, belachelijk als je het mij vraagt. Ik ben zo ooit eens geweigerd in een discotheek in Madrid toen het 's nachts 31 graden was. Die buitenwipper vond ook dat IK onnozel deed.
En waar heb je dan gegeten als ik vragen mag?

Ik trek mij daar ook niets van aan ik draag wat ik wil.
 
Terug
Bovenaan