Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus die gast draait elke vrijdagavond €4K omzet op zijn eentje. LekkerVrijdag gegeten bij Bel-Etage in Knokke. Een huiskamerrestaurant, en met ons inclusief 13 gasten. Het personeel bestaat uit exact de eigenaar die ook kookt, opdient, afwast, etc. En op die service is niets op aan te merken. Keuken is vrij klassiek, en zéér lekker. Scoort 14/20 op GM dacht ik.
Prijs kwaliteit wel wat aan de dure kant. Voor een 5 gangen met huiswijnen - er is niet echt een aangepaste wijnen formule - met aperitief en koffie 326 EUR.
Net gereserveerd voor avondje in Bo Raan in Knokke.
Nog nooit een sterrenrestaurant gedaan dus ik ben benieuwd. De hoofdzakelijke reden dat we gaan is wel omdat we beiden gek zijn van Thais eten.

Nog 2 maanden geduld, je mag het me herinnerenStaat hier ook op't lijstje
Laat zeker weten hoe het was.

€1600 voor een dinertje… bloody hell.Onlangs naar Hof van Cleve geweest, we zaten aan ne goei 1600 euro voor 2 personen (er zat ne fles champagne van 250 euro aangevuld met wijn van 30 euro per glas en ne duvelke van 20 euro vo ne glas). Wie ben ik om Gault Millau tegen te spreken? Twas top van begin tot het einde. Gerechten en bediening uitzonderlijk goed. Enig minpuntje: De kaaswagen bevat een iets te beperkte selectie. Een geslaagde avond, het eten was overduidelijk ni weggelegd voor de verkes en de Thank You BJ vant vrouwke was eveneens in the pocket![]()
1 keer per jaar mogen zulke uitspattingen wel, we werken er hard genoeg voor€1600 voor een dinertje… bloody hell.
Een welgekome aanvulling van een prachtige avondEen dure BJ in dit geval![]()

20eur voor een Duvel?Onlangs naar Hof van Cleve geweest, we zaten aan ne goei 1600 euro voor 2 personen (er zat ne fles champagne van 250 euro aangevuld met wijn van 30 euro per glas en ne duvelke van 20 euro vo ne glas). Wie ben ik om Gault Millau tegen te spreken? Twas top van begin tot het einde. Gerechten en bediening uitzonderlijk goed. Enig minpuntje: De kaaswagen bevat een iets te beperkte selectie. Een geslaagde avond, het eten was overduidelijk ni weggelegd voor de verkes en de Thank You BJ vant vrouwke was eveneens in the pocket![]()
Net gereserveerd voor avondje in Bo Raan in Knokke.
Nog nooit een sterrenrestaurant gedaan dus ik ben benieuwd. De hoofdzakelijke reden dat we gaan is wel omdat we beiden gek zijn van Thais eten.
Niet aan twijfelen, gewoon doen. Is een toprestaurant. Qua prijs ongelofelijk betaalbaar, heerlijke thaise keuken en heel ongedwongen qua sfeer.Staat hier ook op't lijstje
Laat zeker weten hoe het was.
Ik ging exact hetzelfde quoten. Er is niks maar dan ook niks die die prijs kan rechtvaardigen in mijn ogen als dit gaat om een gewone Duvel.20eur voor een Duvel?
Ik snap het concept van veel geld betalen voor culinaire hoogstand. Maar dat is gewoon uw broek aftrekken en laten gebruiken to be honest.