Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ging exact hetzelfde quoten. Er is niks maar dan ook niks die die prijs kan rechtvaardigen in mijn ogen als dit gaat om een gewone Duvel.
denk ik.een héél dom idee
Ik vind het gewoon een beetje gek om een maaltijd van €800 door te spoelen met nen duvel
Natuurlijk, iedereen doet wat ie wil. Ik zou er zelf gewoon niet snel mee afsluitenWaarom? Hij had al paar glazen wijn en champagne op, mss nog ne pousse café dus Duvel kan perfect vind ik.
Ik pak ook regelmatig iets van bier op restaurant na glazen wijn en irish coffee.
En dan dikwijls lokaal bier als ze dat hebben
Iets fris smaakt nu eenmaal na een zware maaltijd.
Of ge nu voor €800 hebt gegeten of voor €100.
Mijn bescheiden mening natuurlijk

Maar ook de gesprekken met je tafelgenoten voelen dan net iets anders aan, iets dieper soms, omdat je in zo'n beleving wordt meegetrokken.
...
Ik fantaseer soms over een buffet -stijl restaurant op niveau, geen idee of daar een markt voor is - maar ik vind het niet erg om te besparen op personeel tegen een zachtere prijs in combinatie met uitmuntende kwaliteit van eten. Een gat in de markt of een héél dom idee, ik weet het niet.

Buffet stijl, dan zou je ook besparen op de presentatie van het eten zelf?
Ik fantaseer soms over een buffet -stijl restaurant op niveau, geen idee of daar een markt voor is - maar ik vind het niet erg om te besparen op personeel tegen een zachtere prijs in combinatie met uitmuntende kwaliteit van eten. Een gat in de markt of een héél dom idee, ik weet het niet.
Publiek in Gent. Blijkbaar 1 ster, super qua eten en service maar qua interieur toch iets minder
Desalniettemin €350 om eens goed te gaan eten als koppel valt nog goed mee (actie 2x €15 korting)
Idd, net als op het interieur, ruimte tussen de tafels (binnen de grenzen van het gezellige) - een schilderij voor je is aangenaam en voegt ook wel "iets" toe aan de beleving maar anderzijds heb je daar wellicht een extra personeelslid voor in dienst. Ook een sommelier zou ik durven schrappen, net als een dure wijnkelder.
Ik hou zelf enorm van lekker eten en ben nieuwsgierig naar hoe een maaltijd in een sterrenzaak proeft - maar als ik dan bedragen zie van +200 €/pp en veel meer moet ik toch even slikken. Ik probeer dan ook te zoeken naar restaurants met wat ietwat verfijnde keuken/technieken die nog enigszins betaalbaar zijn - er moet niet per se een opgeleide sommelier zijn of dress code, gewoon verzorgde presentatie maar geen gesorteerde erwtjes.
Ook al een 2x private dining gedaan en dat was eveneens een succes (jammer dat ze beiden gestopt zijn ondertussen), ook al ontbreekt het mij aan een referentiekader - nog geen sterrenzaak bezocht.
Dit jaar zal ik er een bezoeken normaal / hopelijk.
Zeker nietHoe is Publiek eigenlijk? Is dat niet allemaal vegetarisch?

Nee helemaal niet.Hoe is Publiek eigenlijk? Is dat niet allemaal vegetarisch?
Even post diggen. Ouzeri Omega nog altijd een aanrader? Dan gaan we er morgen eens naartoe.Cabaret 12 ken ik wel van naam, maar nog niet geweest.
Ja, Maastricht is zalig. Echt heel veel goede eetgelegenheden. Ik kom er best vaak, maar leer nog steeds nieuwe dingen kennen. Het is geen sterrenzaak, maar als ge van het tapasconcept houdt en graag Grieks eet, moet ge zeker eens bij Ouzeri Omega gaan eten. Echt top daar.

Ben er al even niet meer geweest, maar sowieso een aanrader! Het zijn tapas, dus eigenlijk zou ik zeggen "neem waar je zin op hebt". Nog niet echt veel gerechtjes gehad die tegenvielen eerlijk gezegd. Ik zou wel voor zekerheid reserveren.Even post diggen. Ouzeri Omega nog altijd een aanrader? Dan gaan we er morgen eens naartoe.
Welke gerecht raad je aan daar?
.