Steam Deck | handheld van Valve

Dat is nog niet het ergste. GLS doet de levering, dus hou die t&t maar goed in de gaten. Hier voor gehad dat ik thuis zat, geen briefje of koerier heb gezien en uiteindelijk op het forum hier een nummer had gevonden van een GLS magazijn. Iemand vertelde me aan de telefoon toen dat men pakket al dezelfde dag vd leverpoging klaar lag voor ophaling vlakbij mijn huis.
Kan je dat nummer even doorgeven? Heb prijs, staat op geleverd maar is nergens te bespeuren... En ik was uiteraard de hele tijd thuis.

EDIT: Nevermind inmiddels topic gevonden: https://www.beyondgaming.be/threads/gls-contactmogelijkheden.15201/#post-679446
Het ziet er niet goed uit...

Laatst bewerkt:
Moest iemand zonder leverissues toestel snel willen, in perfecte staat:

Doe hem weg wegens te weinig gebruik door kids en werk :)

Kunnen ze hem niet vinden? Al gecheckt of er een lokaal ups point is waar ge rap even langs kunt rijden?
Staat als geleverd, getekend door een naam dat niet eens op mijn achternaam lijkt.
Was hele tijd thuis, camera heeft op ogenblik van levering zelfs niemand voorbij zien rijden.

Buurman heeft ook levering van GLS gehad dezelfde dag dus de logica is ver te vinden.
Heb maar 1 directe buur, voor de rest zijn het hier weides.

Ze gaan me deze middag terug bellen, krijgen de persoon die het moest leveren niet te pakken.

Merk wel dat de batterij bij mij al op 80% health staat :sop:
Support contaceren kans is groot dat je het mag terug sturen en nieuwe krijgen er zijn nog mensen met hetzelfde probleem. Of anders kan je het terug kalibreren door volledig op te laden en volledig leeg te laten lopen. Zie online voor het proces.

Staat als geleverd, getekend door een naam dat niet eens op mijn achternaam lijkt.
Was hele tijd thuis, camera heeft op ogenblik van levering zelfs niemand voorbij zien rijden.

Buurman heeft ook levering van GLS gehad dezelfde dag dus de logica is ver te vinden.
Heb maar 1 directe buur, voor de rest zijn het hier weides.

Ze gaan me deze middag terug bellen, krijgen de persoon die het moest leveren niet te pakken.
Pottwist, het is blijkbaar effectief aan iemand afgegeven. De koerier (is een subcontractor van GLS uiteraard) zou na zijn uren langskomen om toe te lichten waar het is afgegeven. Ik voel de nattigheid al...

Pottwist, het is blijkbaar effectief aan iemand afgegeven. De koerier (is een subcontractor van GLS uiteraard) zou na zijn uren langskomen om toe te lichten waar het is afgegeven. Ik voel de nattigheid al...
hou ons op de hoogte. Ben nu wel benieuwd

hou ons op de hoogte. Ben nu wel benieuwd
Hij is niet gekomen, morgen maar opnieuw bellen zeker. De handtekening is mijn achternaam maar echt hellemaal verschillend dus ik ga ervan uit dat het de bestuurder is. Zou een nieuwe bestuurder zijn dat maar net aleen op pad is.

Hij is niet gekomen, morgen maar opnieuw bellen zeker. De handtekening is mijn achternaam maar echt hellemaal verschillend dus ik ga ervan uit dat het de bestuurder is. Zou een nieuwe bestuurder zijn dat maar net aleen op pad is.
En hoe ver staat het nu?

Ben echt nog an het twijfelen tussen deze of een PS5. Waarom kan Sony nu niet eens een succesvolle PSP/PS Vita maken....
Lag dat niet meer aan ontwikkelaars die er geen deftige games voor maakten? Want echt fijne games op de psp/vita, ik ken er niet erg veel.
Kzie niet in wat er mis is aan het toestel zelf?

Spelervaringen tussen de Ps5 en een Deck liggen toch ook wel serieus ver uiteen.
Maar ondertussen is menig Sony titel al wel beschikbaar op Steam/Deck en zullen de meeste nieuwe en waarschijnlijk nog een hoop oudere games volgen.

Langs de andere kant, een God of War of een Horizon op zo'n klein scherm spelen, snap ik niet echt. Tenzij budgetaire redenen.

Zowel PSP als Vita hebben trouwens een erg rijke library. Maar net niet genoeg mainstream titels om echt door te breken zoals Nintendo.
Ook super emulatie bakjes!

Qua speelvorm is de Vita hier nog steeds koning met de Wii U op 2, og 3DS op 3, Steam Deck op 4 en GBAsp op 5.

Deck komt hier zeker nog in huis maar momenteel moeilijk financieel te verantwoorden als je enkel Slay the Spire speelt en daarvoor al een android versie hebt en zowel op de laptop als desktop kan spelen.

Spelervaringen tussen de Ps5 en een Deck liggen toch ook wel serieus ver uiteen.
Maar ondertussen is menig Sony titel al wel beschikbaar op Steam/Deck en zullen de meeste nieuwe en waarschijnlijk nog een hoop oudere games volgen.

Langs de andere kant, een God of War of een Horizon op zo'n klein scherm spelen, snap ik niet echt. Tenzij budgetaire redenen.

Zowel PSP als Vita hebben trouwens een erg rijke library. Maar net niet genoeg mainstream titels om echt door te breken zoals Nintendo.
Ook super emulatie bakjes!

Qua speelvorm is de Vita hier nog steeds koning met de Wii U op 2, og 3DS op 3, Steam Deck op 4 en GBAsp op 5.

Deck komt hier zeker nog in huis maar momenteel moeilijk financieel te verantwoorden als je enkel Slay the Spire speelt en daarvoor al een android versie hebt en zowel op de laptop als desktop kan spelen.
Goh, het ding is dat ik niet altijd de TV voor mij heb door vrouw/kind. Op een mobiele console kan ik wel spelen, of ik nu GoW op een groot of klein scherm speel maakt mij weinig uit. Ik heb hetzelfde gevoel ook met films kijken, of ik ze nu op m'n iPad of op men OLED TV kijk, het interesseert men niet zo en ik vind de meerwaarde niet zo spectaculair (mijn persoonlijke mening natuurlijk). Trouwens de Steam Deck kan ook aan een scherm gekoppeld worden dus dat euvel is makkelijk weg te werken.

Echter wil ook het liefst mijn PS trophies kunnen aanvullen en niet herbeginnen met Steam achievements/trophies.

Dan snap ik de nood van een Deck ook wel.
OLED > kind. Maar da's dan mijn persoonlijke mening.

Als het een troost is, de steam achievements zijn denk ik zelfs meer waard als de psn trophies gezien het volume aan te verkrijgen avatars/wallpaper/animated text thingies. Al hangt het wel sterk af van game tot game.

Terug
Bovenaan