GLS contactmogelijkheden

toru

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik heb op zaterdag 28/05 een pakket gestuurd via een GLS parcelshop. Het is een retour van een webwinkel n.a.v. garantie-aanvraag.

Ik had zelf geen printer voor handen dus heb in die winkel zelf gevraagd om een sticker te drukken. Dat lukte en ik heb een ontvangstbewijs gekregen van die winkel.

Nu is er op geen manier een spoor terug te vinden van dit pakket. De webwinkel zelf zegt ‘contact’ te leggen met GLS, maar antwoorden nu ook niet.
GLS zelf heeft aan mij het ontvangstbewijs gegevraagd na een mail van mij, maar sindsdien heb ik daar ook geen info meer van gehad. Ik zit dus wat vast.

Het is een vrij groot, duur en belangrijk iets. Ik zou graag weten waar dat is. De GLS site stelt enkel een contactformulier voor, hier iemand weet van een klantendienst om alsnog te bellen of eventueel een andere manier om iemand te pakken te krijgen?

Merci!
 
Ik heb op zaterdag 28/05 een pakket gestuurd via een GLS parcelshop. Het is een retour van een webwinkel n.a.v. garantie-aanvraag.

Ik had zelf geen printer voor handen dus heb in die winkel zelf gevraagd om een sticker te drukken. Dat lukte en ik heb een ontvangstbewijs gekregen van die winkel.

Nu is er op geen manier een spoor terug te vinden van dit pakket. De webwinkel zelf zegt ‘contact’ te leggen met GLS, maar antwoorden nu ook niet.
GLS zelf heeft aan mij het ontvangstbewijs gegevraagd na een mail van mij, maar sindsdien heb ik daar ook geen info meer van gehad. Ik zit dus wat vast.

Het is een vrij groot, duur en belangrijk iets. Ik zou graag weten waar dat is. De GLS site stelt enkel een contactformulier voor, hier iemand weet van een klantendienst om alsnog te bellen of eventueel een andere manier om iemand te pakken te krijgen?

Merci!
02/2544040 (Kom je normaal gezien uit bij GLS in Puurs)
 
02/2544040 (Kom je normaal gezien uit bij GLS in Puurs)
Dikke merci hiervoor. Ik heb al 2 gemiste bezorgpogingen gehad voor een GLS-zending, telkens thuis, met een werklaptop bij het raam en geen kat gezien. De nummer gebeld en achterhaald dat ze mijn pakje bij afhaalpunt hebben bezorgd zonder iets te communiceren (geen mail, geen sms, zelfs hun t&t is na 2 dagen nog niet bijgewerkt)

@toru ik vermoed dat GLS goedkoper is en dat je daarom voor hen gekozen hebt, maar zou ze echt niet aanbevelen. Bpost/PostNL maken misschien ook fouten, maar doorgaans zijn ze veel betrouwbaarder in mijn ogen..
 
Dikke merci hiervoor. Ik heb al 2 gemiste bezorgpogingen gehad voor een GLS-zending, telkens thuis, met een werklaptop bij het raam en geen kat gezien. De nummer gebeld en achterhaald dat ze mijn pakje bij afhaalpunt hebben bezorgd zonder iets te communiceren (geen mail, geen sms, zelfs hun t&t is na 2 dagen nog niet bijgewerkt)

@toru ik vermoed dat GLS goedkoper is en dat je daarom voor hen gekozen hebt, maar zou ze echt niet aanbevelen. Bpost/PostNL maken misschien ook fouten, maar doorgaans zijn ze veel betrouwbaarder in mijn ogen..
Ik had geen keus. De webshop waar ik kocht heeft de retour geregeld :cry: .
 
Ik heb een foto moeten sturen want ze gaan het zoeken. Ze zijn het precies kwijt :unsure: .
 
GLS suckt big time. Gisteren mail gekregen dat ik niet thuis was terwijl ik wel gewoon thuis was hele dag. Lag ook niets in de brievenbus.
Vandaag was ik wel weg en ligt er wel een briefje in de bus met de melding dat ik mijn pakje mag ophalen in het depot. Het email adres dat ze geven werkt niet (gelijkaardig aan boven maar dan Hasselt)... Goed dat ik een auto heb want nu mag ik het in Tongeren gaan afhalen. Ocharm mensen zonder rijbewijs.
 
Hetzelfde al aan de hand gehad met zo goed als alle leverbedrijven. 't Is één pot nat, hoe triestig het ook moge wezen.
 
Het pakket is kwijt. Hoera hoera. Nu moet de firma naar waar ik het pakket diende op te sturen een claim indienen, en dan zou ik via hen mijn geld kunnen recupereren.
Wat een klucht is me dat.
 
Het zou perfect kunnen zijn dat het pakket nog in de parcel shop ligt. Al meermaals meegemaakt met GLS. Parcel shop zegt dat ze het niet hebben, en bij GLS is het niet gescanned bij ophaling in de shop. Uiteindelijk paar weken later zag ik beweging. Vergeten mee te geven zei de Parcel shop. Dure pakketten stuur ik met UPS en laat ik het ophalen. Probleem opgelost.
 
Ik heb gisteren een volledig nieuw artikel gekregen, iets meer als een maand na opsturen. Eind goed al goed, maar wel een grote miserie.
 
Terug
Bovenaan