Steam Deck | handheld van Valve

Besteld de 512 GB, alleen nog zo lang wachten.
Geschatte beschikbaarheid voor je bestelling:
Na Q3 (oktober 2022 of later).

Net uitnodiging gekregen voor mijn 256GB maar heb zelf geen interesse meer. Indien iemand interesse heeft in deze gelieve deze reactie te quoten en ik stuur je PB. Moet uiterlijk tegen zondag betaald worden dus na zondag is deze sowieso weg.

EDIT: verkocht

Laatst bewerkt:
Heb nu al meer dan anderhalve week de Steam Deck via Michster en heb nog geen minuut spijt van de aankoop. Ik neem heb vooral on-the-go mee. 256GB zal snel vol toen ik GTA5 er eens op wou testen. Heb de EGS-versie en die leek enorm veel last te hebben van framedrops. Zowel op low, medium, high settings ging de framerate van 40fps (heb de 40Hz-cap opstaan) of 60fps naar 2fps te gaan. Ongeacht welke instellingen, regelmatig had ik met zulke drops te maken dus ik vermoed soort van anti-cheat die ff opspringt gezien de gpu op dat moment naar bijna 0% usage terug gaat. Heel vreemd.

Verder dan dat weinig issues gehad voorlopig. The Witcher 3, HL2, Crysis Remaster, Portal en die eFootball spelen super.

Die steam deck is echt zalig. Ondertussen diablo 2. Max payne 3. Witcher 3. Fear. Doom. Devil may cry 5. No man sky. En sniper elite 4 moet ik nog installen. Man man man ! Top ding !

Die steam deck is echt zalig. Ondertussen diablo 2. Max payne 3. Witcher 3. Fear. Doom. Devil may cry 5. No man sky. En sniper elite 4 moet ik nog installen. Man man man ! Top ding !
Ben echt aan het twijfelen om deze te kopen ipv een PS5, ik zou hier zo graag Elden Ring op spelen

Ben echt aan het twijfelen om deze te kopen ipv een PS5, ik zou hier zo graag Elden Ring op spelen
Da's toch best raar? Zo'n brede rpg die vrijwel volledig in het teken staat van het verkennen moet toch echt wel gespeeld worden op een gigantische tv. Tenzij het voor de pvp/roleplayen te onderhouden is?

Ik zou hem kopen voor al mijn roguelites.. maar ik heb eigenlijk nog een deftige laptop en voorlopig is het nog een te zotte kost. Lijkt ook best een grote hit te zijn dus een verbeterde versie is al bijna gegarandeerd.

Schijnt de goedkoopste 128 gb ? echt veel te klein is je kan amper 1 game installeren. Ziet er wel vet toestel uit.

Goedkoopste 64gb. Maar daar kom je niet ver mee zonder extra hd. Top toestel. Maar voor mezelf zeker geen main console. Is een extra voor on the go of tussen door als je niet veel tijd hebt. Ideaal is nog altijd ps5 xbox en steam deck

Da's toch best raar? Zo'n brede rpg die vrijwel volledig in het teken staat van het verkennen moet toch echt wel gespeeld worden op een gigantische tv. Tenzij het voor de pvp/roleplayen te onderhouden is?

Ik zou hem kopen voor al mijn roguelites.. maar ik heb eigenlijk nog een deftige laptop en voorlopig is het nog een te zotte kost. Lijkt ook best een grote hit te zijn dus een verbeterde versie is al bijna gegarandeerd.
Ik zit hier met kinderen dus de TV is niet altijd beschikbaar

GVD, da spel blijft op ‘shipping soon’ staan.

Gimme my steamdeck godnondedju 😬
Dat is nog niet het ergste. GLS doet de levering, dus hou die t&t maar goed in de gaten. Hier voor gehad dat ik thuis zat, geen briefje of koerier heb gezien en uiteindelijk op het forum hier een nummer had gevonden van een GLS magazijn. Iemand vertelde me aan de telefoon toen dat men pakket al dezelfde dag vd leverpoging klaar lag voor ophaling vlakbij mijn huis.

Terug
Bovenaan