Tinufiel
Well-known member
Ik vind persoonlijk van wel. En de extra ruimte is sowieso nice.Heeft er iemand het 512GB model gekocht en al in handen? Is dat anti-glare glas de moeite waard?
Dat ding is fantastisch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind persoonlijk van wel. En de extra ruimte is sowieso nice.Heeft er iemand het 512GB model gekocht en al in handen? Is dat anti-glare glas de moeite waard?

Waar vind je die calculator?Volgens die steam deck calculator is het woensdag aan mij, ben eens benieuwd.
Waar vind je die calculator?
eerste hit, can’t miss it.Oke gevonden. ....snap er de ballen van. Ook de gebruikaanwijziging Googelen zeker?Google gewoon steam deck calculatoreerste hit, can’t miss it.

Ben echt aan het twijfelen om deze te kopen ipv een PS5, ik zou hier zo graag Elden Ring op spelenDie steam deck is echt zalig. Ondertussen diablo 2. Max payne 3. Witcher 3. Fear. Doom. Devil may cry 5. No man sky. En sniper elite 4 moet ik nog installen. Man man man ! Top ding !
Da's toch best raar? Zo'n brede rpg die vrijwel volledig in het teken staat van het verkennen moet toch echt wel gespeeld worden op een gigantische tv. Tenzij het voor de pvp/roleplayen te onderhouden is?Ben echt aan het twijfelen om deze te kopen ipv een PS5, ik zou hier zo graag Elden Ring op spelen
Ik zit hier met kinderen dus de TV is niet altijd beschikbaarDa's toch best raar? Zo'n brede rpg die vrijwel volledig in het teken staat van het verkennen moet toch echt wel gespeeld worden op een gigantische tv. Tenzij het voor de pvp/roleplayen te onderhouden is?
Ik zou hem kopen voor al mijn roguelites.. maar ik heb eigenlijk nog een deftige laptop en voorlopig is het nog een te zotte kost. Lijkt ook best een grote hit te zijn dus een verbeterde versie is al bijna gegarandeerd.
Zonet mijn mail ontvangen om hem te bestellen![]()

Dat is nog niet het ergste. GLS doet de levering, dus hou die t&t maar goed in de gaten. Hier voor gehad dat ik thuis zat, geen briefje of koerier heb gezien en uiteindelijk op het forum hier een nummer had gevonden van een GLS magazijn. Iemand vertelde me aan de telefoon toen dat men pakket al dezelfde dag vd leverpoging klaar lag voor ophaling vlakbij mijn huis.GVD, da spel blijft op ‘shipping soon’ staan.
Gimme my steamdeck godnondedju![]()