Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is nu ook weer niet zo dat de req specs daarvoor zo gigantisch zijn.Speelt Fallout 3 zonder enige miserie.
Dat moet ik met een gewone computer niet proberen.
Het gaat hier niet over de specs.Het is nu ook weer niet zo dat de req specs daarvoor zo gigantisch zijn.
- RECOMMENDED:
- Operating system:Windows XP/Vista
- Processor:Intel Core 2 Duo processor
- Memory:2 GB System RAM
- Hard disk space:7 GB
- Video:Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)
- Sound:DirectX®: 9.0c
- Controller support: Xbox 360 controller
Bekijk de Dead space remake dan maar eens. Op zo een klein scherm ziet dat er bijna evengoed uit als op een ps5 vind ikDe meeste spelen die hier genoemd wordne lijken me wel low graphic, indie achtige toestanden?
Zijn games zoals bvb Assassins Creed, Fallout New Vegas, Skyrim, Dragon Age, Mass Effect ook goed te spelen?
Vermoed van wel door de leeftijd van voorgenoemde games, maar zie hier dat soort precies niet voorbij komen.
Vraagje, heb een azertytoetsenbord aan gesloten aan mijn Steam Deck Docking Station.
Maar nu blijkt als ik op de steam deck iets wil typen blijkt die ingesteld op querty.
Weet iemand hoe ik dat vast naar azerty kan veranderen?
Youtube filmpje was geen hulp, het andere eens proberen.
Welke versie hebt ge gekocht ?Kben nog maals geplooid en heb ook ene gekocht, als dat maar goed komt.
Die van 512GB, met die 20% korting die nu loopt.Welke versie hebt ge gekocht ?
Ben aan het twijfelen tussen steamdeck en de Asus rog.
Oooh das snel, had hem beter ook dan al besteld, ik vertrek morgen op weekend.Ik had hem maandag besteld, vandaag geleverd.
Ik heb momenteel nog niks ontvangen, maar wrs omdat hij nog niet verzonden is. Nu Bpost of PostNL beiden zetten dat gewoon aan ons deur ze als we niet thuis zijn hier bij ons. Vaak bellen ze aan zetten het er en zijn ze weg. Kan ook wel dat die mannen ondertussen al weten dat ik altijd thuis ben.Hebben jullie zicht op welke leverdienst langskomt met dat toestel? (tracking)
Ben ook aan overwegen, maar alst postNL is moet ik beetje uitzien wat dag ik bestel om te vermijden dat ze hier alles aan de deur zwieren bij afwezigheid, wat in regel veel gebeurd hier bij ons in de straat...
Was bij mij destijds GLS, maar weet niet of dit (nog) altijd het geval is.Hebben jullie zicht op welke leverdienst langskomt met dat toestel? (tracking)
Ben ook aan overwegen, maar alst postNL is moet ik beetje uitzien wat dag ik bestel om te vermijden dat ze hier alles aan de deur zwieren bij afwezigheid, wat in regel veel gebeurd hier bij ons in de straat...
Ik zou de ROG Ally aanraden.Welke versie hebt ge gekocht ?
Ben aan het twijfelen tussen steamdeck en de Asus rog.