ShadesOfJae
Well-known member
Als je goed bent, rij je niet plat, aja!Hij had gewoon een flinke vijs in zijn band steken. Denk niet dat dat zijn gewicht of de kwaliteit van de banden zijn

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je goed bent, rij je niet plat, aja!Hij had gewoon een flinke vijs in zijn band steken. Denk niet dat dat zijn gewicht of de kwaliteit van de banden zijn

Dan creëer je een magnetisch veld dat alle staal afstoot zeker?Als je goed bent, rij je niet plat, aja!![]()

Ergens de rit te volgen?Voor vandaag heeft iedereen het over die slotklim die niet zo lastig is dat is in het verleden wel al gebleken maar ze vergeten blijkbaar dat er dit jaar een andere aanloop is. De klim ervoor is toch wel pittig 3.8km aan 8% dat is wel wat anders dan de 6km aan 6% die ze de voorbije jaren voor de wielen kregen. Als SQ of een andere ploeg het echt lastig wil maken zijn er toch wel mogelijkheden. Die top ligt op minder dan 14km van de streep. Slotklim is +7km lang dus is niet dat er nog een vallei of zo tussenzit waarin alles nog weer samenkomt.
hln/tipikErgens de rit te volgen?
Ergens de rit te volgen?
Dat dacht ik gisteren ook maar bleek hier niet het gevalEurosport vanaf 15u50
Daar is wel een oplossing voor1e rit Ruta del Sol geannuleerd, omdat er te weinig politieagenten zijn door boerenprotesten.
Ik begin er toch wel wat schrik in te krijgen voor onze koersen binnenkort.
We zien elk jaar die boeren aan de kant van de weg staan tijdens wat koersen en dat is oké, maar evengoed gaan ze het zwaarder aanpakken nu, want Vlaanderen is de koers.
Wat als ze een kleine weg blokkeren voor uren aan een stuk, zowel langs voren als achteren? Het peloton dus in een sandwich.
Dat dacht ik gisteren ook maar bleek hier niet het geval
Is live hoor nu , vanaf 16 u ongeveer , hadden eerst de Ruta del Sol voorzienIk kijk via de app geen idee of ze het (live) hebben uitgezonden op de zender.
![]()
Kijk {Sport} - Stream live sport online - Eurosport
Wees getuige van geschiedenis in de maak met je favoriete sportcompetities op Eurosport. Mis nooit meer een evenement! Geniet van live streaming op elk apparaat.www.eurosport.nl