Start Wielerseizoen 2024

Klopt helemaal, behalve dat hij nooit eerder in zijn carrière een eendagskoers reed voor midden april dus nee, klopt toch niks van.
Of je kan ook lezen wat er staat natuurlijk.

Voor alle duidelijkheid bedoelde ik zo vroeg op het seizoen tegen een deelnemersveld dat eerder matig is.
Deze zeer jonge koers is ook puur om al eens te testen voor de Algarven natuurlijk. Waar er andere op het toneel zullen verschijnen die niet Vito Braet heten.

Wel geniaal gesprint.
Net op het laatste moment voor Bennet en handjes in de lucht! Zal wel deugd doen voor hem en Sep.

Eerste voor TDT-unibet is ook binnen! Lekker toch!

Wel geniaal gesprint.
Net op het laatste moment voor Bennet en handjes in de lucht! Zal wel deugd doen voor hem en Sep.

Hij heeft zich de voorbije weken dan ook perfect voorbereid.
Tot 3x per week na ritten van 5u nog 45’ in de hitte op zijn hotelkamer naar het schijnt!

8mllMRe.jpg

Lamperti verbaast me niet, het stond in de sterren geschreven dat die meteen heel goed ging zijn. Magnier daarentegen, top junior, maar vorig jaar eigenlijk heel lang gesukkeld bij de beloften. Oké mede door mono, maar toch, om dan meteen bij de profs 2x te winnen is zeer knap.

Van aert lek op een slecht moment, nu bijna terug in het peloton.
Lazkano heeft een mooie voorsprong cadeau gekregen.

De Lie mag ook nog serieus werken aan zijn vorm als die wil meedoen in de Omloop. Was toch beneden niveau dit weekend.
Ik bijt op mijn tong om niet mijn gebruikelijke " 't is weer Lotto " riedeltje af te steken :].

En ja Van Aert, 't loopt toch vaak mis als het slechte wegen zijn. 't Is een zwaardere renner en inderdaad, misschien ligt het aan de banden.

De Lie mag ook nog serieus werken aan zijn vorm als die wil meedoen in de Omloop. Was toch beneden niveau dit weekend.

Heb ik iets gemist? Gisteren was toch niet echt zijn sprint in een vlakke sprint moet hij het toch afleggen tegen snellere mannen zoals Kooi? Zat natuurlijk ook niet goed geplaatst.

Moest daarnet in Jaen vrij vroeg lossen bergop. Misschien geen schande als je ziet wie er vooraan overbleef, maar van een renner die binnen enkele weken top moet zijn, mocht het wel wat meer zijn.

Ik bijt op mijn tong om niet mijn gebruikelijke " 't is weer Lotto " riedeltje af te steken :].

Ja dat zal het zijn, De grote Cedric Beullens wordt vandaag totaal niet even 8e of 9e in een enorm sterk bezette en zware koers.

Heb ik iets gemist? Gisteren was toch niet echt zijn sprint in een vlakke sprint moet hij het toch afleggen tegen snellere mannen zoals Kooi? Zat natuurlijk ook niet goed geplaatst.

Zaterdag er echt heel snel af en vandaag als eerste van heel zijn ploeg eraf (en Lotto stond hier niet met een sterke ploeg aan de start). Ik ga er vanuit dat het minstens deels te maken heeft met dat hij woensdagavond pas terug is gekomen van de Teide en die dag nog 7u op de fiets heeft gezeten. Niet iedereen is meteen na hoogte goed. Maar met ook Vermeersch uit zullen ze nu toch wat twijfelen bij Lotto denk ik.

Laat ons het zo zeggen. Ze zijn een stuk "trager" aan het seizoen begonnen als vorig jaar. Misschien bewust, dat kan.

Ja dat zal het zijn, De grote Cedric Beullens wordt vandaag totaal niet even 8e of 9e in een enorm sterk bezette en zware koers.

Zaterdag er echt heel snel af en vandaag als eerste van heel zijn ploeg eraf (en Lotto stond hier niet met een sterke ploeg aan de start). Ik ga er vanuit dat het minstens deels te maken heeft met dat hij woensdagavond pas terug is gekomen van de Teide en die dag nog 7u op de fiets heeft gezeten. Niet iedereen is meteen na hoogte goed. Maar met ook Vermeersch uit zullen ze nu toch wat twijfelen bij Lotto denk ik.

Laat ons het zo zeggen. Ze zijn een stuk "trager" aan het seizoen begonnen als vorig jaar. Misschien bewust, dat kan.

ow ja zaterdag niet gekeken en vandaag maar de laatste 20km gezien. Wist niet eens dat hij mee deed vandaag. Maakt er een kleine rittenkoers van op deze manier met 3 eendags wedstrijden op rij. Ook wel pittig natuurlijk zeker als hij pas terug komt van hoogte.

April is nog ver wat toch dit seizoen het doel is integenstelling tot vorig jaar.

ow ja zaterdag niet gekeken en vandaag maar de laatste 20km gezien. Wist niet eens dat hij mee deed vandaag. Maakt er een kleine rittenkoers van op deze manier met 3 eendags wedstrijden op rij. Ook wel pittig natuurlijk zeker als hij pas terug komt van hoogte.

April is nog ver wat toch dit seizoen het doel is integenstelling tot vorig jaar.
Is ook maar gestart omdat Florian uit is

Mooie overwinning maar ik had de indruk dat behalve eerst Hirshi en daarna Del Toro van UAE iedereen direct voor de 2e plaats reed. Ze reageerden zelfs niet bij de demarage van Remco.
Omdat iedereen daar al a bloc zat en niet kon reageren op Remco zijn demarrage. Je zag en wist ergens dat hij daar ging gaan. Zag je zo aankomen met enkel Knox nog als enige ploegmaat op dat klimmetje. De kleine is al ferm in orde ;-)

En ja Van Aert, 't loopt toch vaak mis als het slechte wegen zijn. 't Is een zwaardere renner en inderdaad, misschien ligt het aan de banden.
Hij had gewoon een flinke vijs in zijn band steken. Denk niet dat dat zijn gewicht of de kwaliteit van de banden zijn

Terug
Bovenaan