Starfield

RPG PC XBOX Starfield

Hunne uitleg omtrent die 30 fps is toch ook maar weer bizar?
Tis precies of ze willen weer een redfalleke doen door eerste een game te laten zien in HOGERE fps en dan pas naar buiten te komen met de 30 fps...


We do lock it at 30, because we want that fidelity, we want all that stuff. We don't want to sacrifice any of it. Fortunately in this one, we've got it running great. It's often running way above that. Sometimes it's 60. But on the consoles, we do lock it because we prefer the consistency
:oink::confused:

Ik hoop echt dat het vlot genoeg draait, er zijn nog 30fps games die niet slecht draaien op de series x maar voor zo een openworld game..mhmmm
Zal mijn hype gevoel maar al een beetje temperen zekers.
 
Ik prefereer liever een rock solid 30 dan 60 proberen pushen en dan constant dips hebben. Spel is ook al zo lang in de maak dat ze volgens mij niet anders gaan kunnen.
 
Beter is nog om gewoon opties aan te bieden.

4K met enkel 30FPS optie is ok, als je ook 60FPS opties aanbied bv voor 1080p en 1440p.
Of al dan niet opties zoals "performance vs quality" in combinatie met de resolutie en RT.

Geen opties aanbieden vind ik persoonlijk al ne redelijke fail, dat komt bij mij over alsof het spel dus gewoon totaal niet relaliseerbaar is op console in 60 fps vanwegen performance issues. Nuja, time will tell en hopelijk is die 30 FPS dan ook effectief solid en deftig.
 
Zonet nog eens op een groter scherm naar de Direct gekeken en ik zie het precies al beter zitten. Het enige waar ik wat schrik voor heb is dat er van alles wat we tot nu toe gezien hebben, heel veel aandacht naar verkennen en bouwen. Dat kan best allemaal leuk zijn maar ik geef toch de voorkeur aan een "Fallout met NMS elementen" dan "NMS met Fallout elementen".

Wapens en spaceships zien er top uit. Combat ziet er ook dynamisch uit, ik heb onlangs FO4 nog eens uitgespeeld en combat zonder VATS is daar eigenlijk toch niet bijster leuk, als het verhaal nu nog de moeite blijkt te zijn, ben ik helemaal blij.

edit: Ik merk nu wel op dat m'n GPU niet meer voldoet, minium een AMD 5700 en ik zit hier met een 5600 :angry:
 
Ugh Constellation Edition overal sold out. Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :cry:

Ik had even een klein wtf momentje bij die prijs onderaan. 😂
Maar het is dus blijkbaar gewoon €299,99 haha.

353927791_803487064370980_6126895224091597311_n.png
 
Had het ook gezien :p

Wel lauw zeg, eBay staat al vol van de scalpers :/
PC:

Xbox:
 
PC:

Xbox:
Held! :love:
 
Starfield Constellation Edition juist besteld hier bij bol.com. :clap::clap:
Was eerst nog aan het twijfelen maar moet gewoon die horloge hebben.
 
Terug
Bovenaan