Starfield

Starfield

:wtf: da's wel heel exclusief dan
en als ik die link open, enkel de constellation edition op PC, niet de gewone (wel voor xbox)

Heb gewoon de op link geklikt op de pagina van IGN NL, heb daar kunnen bestellen gewoon.
Geen idee waarom je het op die manier wel kan vinden.

misschien heeft IGN een deal met Bol.com?

Heb gewoon de op link geklikt op de pagina van IGN NL, heb daar kunnen bestellen gewoon.
Geen idee waarom je het op die manier wel kan vinden.
Dat is toch net wat ik zeg?

Er zijn pagina's om deze te bestellen, maar je kan er via google of via bol niet zelf naar zoeken, die resultaten zijn weg gefilterd. De link naar deze verkoop pagina's worden verdeeld via sites, forums etc. Dat is gedaan voor onder andere bots het moeilijker te maken dingen op te kopen.

Dit is niet de eerste keer dat dit gedaan wordt, zeker niet bij bol.com

:wtf: da's wel heel exclusief dan
en als ik die link open, enkel de constellation edition op PC, niet de gewone (wel voor xbox)

misschien heeft IGN een deal met Bol.com?
Lees men reactie hierboven voor meer info :)

Edit: Wrs is er gewoon geen fysieke versie van de base game voor PC.

De constellation edition ziet er nice uit, maar 300 voor horloge van een of andere off brand merk is wat veel.
Heb wel de starfield controller besteld!

De constellation edition ziet er nice uit, maar 300 voor horloge van een of andere off brand merk is wat veel.
Heb wel de starfield controller besteld!
't is maar 200€ he. game cost zelf ook al 70€, en de andere brol zal ook wel 30€ waard zijn?

't is maar 200€ he. game cost zelf ook al 70€, en de andere brol zal ook wel 30€ waard zijn?
Als ge gamepass hebt, dan is het spel daarbij.
Dus echt 70 euro is het niet.
Zelfs al verkoopte de digitale code van starfield voor 40 euro is het nog steeds 260 euro voor een off brand horloge dat ge niet kent.

Zal het eerst via gamepass spelen en dan zien of ik het koop via steam, maar dan moet het ook op de steam deck goed lopen, anders heeft dat geen zin.

300 euro aan een game, mijn vriendin snijdt me in stukjes en begraaft mij onder het te zetten tuinhuis vermoed ik :D.

Laatst bewerkt:
aogGg43_460swp.webp

Ik vond dat de human ai in combat in verschillende scenes vrij passief reageerde.. De rest zag er wel top uit. Hopelijk teren ze niet te veel op de kwantiteit van het universum (aka the vast universe). Na een tijd was ik het exploreren in NMS ook wel beu (ik spreek over enkele jaren terug).. veel dezelfde fauna & flora op andere planeten maar met een andere naam.

Terug
Bovenaan