Starfield

RPG PC XBOX Starfield

Allemaal interessant maar het wordt toch echt tijd voor iets concretere info imo. Aan Todd Howard z’n uitleg zal het nooit liggen dus graag wat beeldmateriaal :D
 
Uuuuuuuuuuuuuuuuuugh, balen. Maar natuurlijk liever nog wat langer wachten dan een buggy mess hebben op launch.
Benieuwd naar de reveal volgende maand in ieder geval, als zoethouder.
 
Echt, de gamereleases tegenwoordig zijn toch echt triest. Ik weet dat de verwachtingen alsmaar hoger liggen, maar het aantal echte topgames is tegenwoordig op 1 hand te tellen, en die worden dan telkens uitgesteld.

Ik heb bij aanschaf XSX eind 2020 3 jaar gamepass genomen. Qua exclusives (first party) tot nu toe enkel Forza Horizon 5 en Halo Infinite (die ver van af was/is).
Starfield en stalker onbepaald uitgesteld, waar blijft forza motorsport 8? Nog steeds geen idee van Gears of War 6? Wat staat er eigenlijk op de planning qua grote launches voor XSX eind dit jaar?
Voor je het weet is mijn gamepass over en heb ik over 3 jaar pakweg 3 exclusives kunnen spelen, erg magertjes.
 
Echt, de gamereleases tegenwoordig zijn toch echt triest. Ik weet dat de verwachtingen alsmaar hoger liggen, maar het aantal echte topgames is tegenwoordig op 1 hand te tellen, en die worden dan telkens uitgesteld.

Ik heb bij aanschaf XSX eind 2020 3 jaar gamepass genomen. Qua exclusives (first party) tot nu toe enkel Forza Horizon 5 en Halo Infinite (die ver van af was/is).
Starfield en stalker onbepaald uitgesteld, waar blijft forza motorsport 8? Nog steeds geen idee van Gears of War 6? Wat staat er eigenlijk op de planning qua grote launches voor XSX eind dit jaar?
Voor je het weet is mijn gamepass over en heb ik over 3 jaar pakweg 3 exclusives kunnen spelen, erg magertjes.
Ik snap het sentiment en kan me beetje bij aansluiten, maar natuurlijk (hopelijk) zeer uitzonderlijke situatie met een pandemie dat alles heeft verstoord.
Beter uitstellen dan bijvoorbeeld halo infinite voor geschoteld krijgen.
 
Echt, de gamereleases tegenwoordig zijn toch echt triest. Ik weet dat de verwachtingen alsmaar hoger liggen, maar het aantal echte topgames is tegenwoordig op 1 hand te tellen, en die worden dan telkens uitgesteld.

Ik heb bij aanschaf XSX eind 2020 3 jaar gamepass genomen. Qua exclusives (first party) tot nu toe enkel Forza Horizon 5 en Halo Infinite (die ver van af was/is).
Starfield en stalker onbepaald uitgesteld, waar blijft forza motorsport 8? Nog steeds geen idee van Gears of War 6? Wat staat er eigenlijk op de planning qua grote launches voor XSX eind dit jaar?
Voor je het weet is mijn gamepass over en heb ik over 3 jaar pakweg 3 exclusives kunnen spelen, erg magertjes.
STALKER 2 staat nog gepland voor 8 december maar ja, Oekraïense dev natuurlijk. Valt ook nog af te wachten dus.
 
Ik kan mij eigenlijk niets anders herinneren dan dat games worden uitgesteld. Liever zo dan dat ze onafgewerkt releasen.
 
Ik mis wel de aanpak van pakweg een Fallout 4 waar de announcement in juni op E3 en de release al in november was.
(en nu gaat iemand zeggen dat F4 niet goed was :unsure: )
 
Was die dan goed tijdens de release? Herinner me toch enorm veel backlash. Sinds de goty wel best goeie reviews als spel op zich, gewoon geen echte Fallout.
 
Ik vind hoe het nu is tbh veel aangenamer dan vroeger. Ik verzuip nu net iets minder in het overaanbod van games heel de tijd :p
 
Zat er ergens wel aan te komen, op papier zeer ambitieus maar amper tot geen gameplay beelden te zien behalve wat conceptuele zaken.
Dat is meestal het eerste teken dat hun vooropgestelde release zal verschuiven.

Ik stoor mij tegenwoordig niet meer aan verschuivende deadlines, mijn backlog is er tevreden mee :)
 
Ik snap het sentiment en kan me beetje bij aansluiten, maar natuurlijk (hopelijk) zeer uitzonderlijke situatie met een pandemie dat alles heeft verstoord.
Beter uitstellen dan bijvoorbeeld halo infinite voor geschoteld krijgen.
pandemie is eigenlijk een flauw excuus ... elke dev kan wel van thuis werken als ze beetje moeite doen ..
 
pandemie is eigenlijk een flauw excuus ... elke dev kan wel van thuis werken als ze beetje moeite doen ..

Idd, ik werk bij Pfizer, wij hebben nooit zoveel werk verzet als tijdens de pandemie. 😅

Ochja, we zijn nog niet meteen verlost van de Covid-excuses.
 

ik kan al niet wachten om heel de melkweg af te zoeken naar de laatste materialen voor mijn schip te upgraden
 
Kan niet zeggen dat ik echt enthousiast ben over die duizenden planeten die je volledig kan verkennen. Het leuke aan Bethesda games is juist dat je een richting kan uitkiezen en interessante handgemaakte content tegenkomt. Dat is hier toch niet het geval.
 
Kan niet zeggen dat ik echt enthousiast ben over die duizenden planeten die je volledig kan verkennen. Het leuke aan Bethesda games is juist dat je een richting kan uitkiezen en interessante handgemaakte content tegenkomt. Dat is hier toch niet het geval.
Op elke planeet 100 dezelfde quests doen kan ook een gevaar zijn.
 
Terug
Bovenaan