Star Wars Jedi: Survivor

Action PC PS5 XBOX Star Wars Jedi: Survivor

Performance precies toch niet zo erg als gedacht.
1440p met alles op high, geen ray tracing rond de 70-75 fps met een rtx3070.
En dit in de level waar je net begint.
Hier hadden veel mensen de grootste performantie problemen.
Day 1 patch zal er wel mee inzitten, lost dan precies toch al veel op.

Ook geen hdr issues so far op een c9.

*edit*

Moet toch mijn woorden terug nemen.
Wat verder doorgelopen en nu ist gemiddeld rond de 50fps.
Wel jammer, zelfs met de patch.
Zover ik lees word het na de intro level wel beter dus nog even afwachten.
 
Laatst bewerkt:
Hier zonder fix nooit zo beelden gezien op men c1. Vreemd. Hopelijk is het voor u nu wel beter.
 
Motionblur off. Filmgrain off en die 3de optie dacht ik ook off. Speel op c1 en tot hier toe nog geen probs ook geen hdr “ mijn c1 “ staat wel op pc mode voor ps5 en serie x. En ook performance.
 
Hier gisteren het eerste stuk op coruscant gespeeld en beetje op de 2de planeet en speelt toch echt top. Had het eerst al ff opgezet voor de day one patch binnen was maar dan vond ik het niet speelbaar op de ps5. Heb ook wel de performance mode opgezet want op quality merkte ik toch ook de lage fps direct.

Ik vond het eerste deel wel een leuke star wars game met enkele gebrekken en deze sequel voegt enkel positieve veranderingen toe. Die grappling hook is ook wel cool :love:
 
Star Wars CPU Survivor...zegt iemand op Steam. LOL.

Nog een paar weken of maanden in de koelkast, zal het daarna wel oppikken.
 
Die map is beter maar toch nog niet alles imo, op performance mode is het goed speelbaar vind ik op een paar frame drops na.
 
Na de eerste level is het idd wel een pak beter.
Nu rond de 100fps en topgame 🙂
Ja valt me ook enorm op. 1e level deed bij momenten pijn aan mijn ogen. Vanaf 2e wereld is het veel en veel beter. Combat is ook weer echt goed gedaan. (PS5 - performance mode)
 
Terug
Bovenaan