Star Wars Jedi: Survivor

Action PC PS5 XBOX Star Wars Jedi: Survivor

Love the droids in dit spel.
"Roger roger".

Ergens in het begin komt ge een droid tegen die bijna self aware is geworden en over zijn toekomst aant nadenken is en hoe goed het leven wel niet is. 2 seconden later sliced ge die in stukskes 😀. Ik voel mij zo evil en powerful met momenten, al die arme droids afmaken die gewoon hun werk doen 😃. En Cal don't give a fck
 
Love the droids in dit spel.
"Roger roger".

Ergens in het begin komt ge een droid tegen die bijna self aware is geworden en over zijn toekomst aant nadenken is en hoe goed het leven wel niet is. 2 seconden later sliced ge die in stukskes 😀. Ik voel mij zo evil en powerful met momenten, al die arme droids afmaken die gewoon hun werk doen 😃. En Cal don't give a fck
Ik zei dat hier net ook nog tegen iemand, de conversaties en interacties van npc's en vijanden is soms echt geniaal.

"Oooh no, ooooh no no no no" terwijl je met je saber op een trooper aan het rakken bent xD
 
Speelt verrassend vlot op PlayStation 5.
Ik speel momenteel op quality mode. Verschil met performance is er natuurlijk wel maar heb er geen erg in.
 
Heb de eerst gespeeld en ben nu bezig met de 2de maar heb niks met cal.

Qua looks is cal geen jedi voor mij. Geen idee hoe het komt.

En ben nu voor de eerst keer op een andere planeet aangekomen.
@ speedy: daar krijg je nog iets cosmetische voor de baard.

Heb toch veel flikkerende beelden enzo
 
Ben nu toch al even bezig, game draait echt niet hoe het zou moeten frame drops, flitsen in het scherm, holo map die niet wil opengaan.
Denk zo een 11uur ver, verhaal is flinterdun voelt gewoon aan als maar van hetzelfde maar groter.
De holo map kan mij toch niet bekoren.
Als je geen star wars fan bent wacht nog even voor de aankoop.
 
Ik zit denk ik zoiets van halverwege. Het spel zelf is goed maar qua verhaal niet echt overtuigend. De werelden zijn groot(s), en mooi maar veel valt er niet te beleven. Een beetje meer randactiviteiten of side quests van de npc's had hier geen kwaad gedaan. Performance op PS5 is redelijk maar kan beter. Toch wel regelmatig framedrops en screentearing... Ik speel op performance, heb geen opties uitgeschakeld. Geluid is top. Ik vind wel dat ze voor Merrin een andere VA hadden mogen inhuren. Ze klinkt een beetje depri... in Fallen Order zat er meer leven in. :thinking:
 
audio is het enige dat nooit echt bugget of glitchet.
vooral die enkele momenten dat de framerate dropt haalt mij er even uit.
dat gezegd, toch al een paar epische momenten meegemaakt, goede combat en niet te gemakkelijk of te moeilijk.
 
Ik heb het daarstraks uitgespeeld. Niet slecht, maar kon beter. Een paar keer clipping issues meegemaakt (op Koboh hoog in de wolken... om niks te spoilen) dat ik door het decor zat. Hopelijk patchen ze dat eruit. Moet nog eens een collectibles run doen maar dat gaat niet voor meteen zijn. Nog teveel andere games om te spelen o_O
 
Vroeg wakker vandaag. Eens eventjes kijken als de patch de performance beter maakt voor ik ga werken :)
 
Terug
Bovenaan