Star Wars Jedi: Survivor

Action PC PS5 XBOX Star Wars Jedi: Survivor

Pre-orders op Hogwarts lopen zodanig goed, is puur strategisch.
Kwam normaal 17 maart uit, is toch niet echt zo dicht op Hogwarts dat het als mogelijks verlies zou kunnen leiden?
Zit meer dan een maand verschil op, hij kwam wel heel dicht uit op Wo-Long, maar of dat echt competitie is voor dat spel weet/denk ik nu niet...?
 
Kwam normaal 17 maart uit, is toch niet echt zo dicht op Hogwarts dat het als mogelijks verlies zou kunnen leiden?
Zit meer dan een maand verschil op, hij kwam wel heel dicht uit op Wo-Long, maar of dat echt competitie is voor dat spel weet/denk ik nu niet...?
Pre-orders doen heel veel voor publishers, daaraan staven ze hun verwachtingen. Elk fiscal eindigt ook eind maart, dus ik gok dat ze dan liever het volgende fiscal de nodige revenue willen creëren ipv er nipt nog net voor.
 
Pre-orders doen heel veel voor publishers, daaraan staven ze hun verwachtingen. Elk fiscal eindigt ook eind maart, dus ik gok dat ze dan liever het volgende fiscal de nodige revenue willen creëren ipv er nipt nog net voor.
Kan er misschien wel wat mee te maken hebben, tis nog net iets rustiger inderdaad de maand nadien, maar denk dat ze wel legit ook nog wat opknapwerk gaan doen ze.
 
Gaat de eerste release dit jaar zijn die ik op release dag koop.
Ziet er een stuk cinematischer uit dan de eerste, in de gameplay bedoel ik.
 
Twijfel. Mensen die hem spelen zeggen dat de game heel slecht draait. Weer zo een game die na enkele updates pas goed ga zijn
 
Console. Blijkbaar is performance mode vol screen tearing.

Idd alweer horizon forbidden west had hier last van. Atomic heart idem..
 
Terug
Bovenaan