Star Wars Jedi: Survivor

Action PC PS5 XBOX Star Wars Jedi: Survivor

Console. Blijkbaar is performance mode vol screen tearing.

Idd alweer horizon forbidden west had hier last van. Atomic heart idem..
Nog niks van gelezen of gehoord, wat was er mis met Horizon?? Heb die gespeeld op release en dat draaide toch normaal, kweet enkel dat er amper verschil was tussen performance en gfx mode. Atomic Heart niet gespeeld dus dunno. Maar as far as 'weeral' go's, serieus overdreven wel wat betreft console releases ( Horizon is sebiet 1,5 jaar oud xD). Op PC, sure daar zijn de laatste tijd al wat kak ports geweest.
 
Het eerste wat ik dus dacht met "die dat het al gespeeld hadden" hadden waarschijnlijk geen day one patch. Wel guess I was right...


Gaat over de performance issues en zegt zelf dat hij wel op een prebuild zit zonder patches, latere update state dat hij nu wel day one patch heeft en alles veel beter runt, hier en daar nog eens keer een kleine hickup, maar in general wel gefixt en veel beter.
 
Bol gaat zaterdag pas leveren door Koningsdag in NL :( . Maakt niet veel uit natuurlijk en gelukkig is er maandag een feestdag :)
 
Contact gehad, ze zeggen pas beschikbaar vanaf morgen ondanks sms en mail

Ondertussen ook gezien op de GM discord dat er iemand de game al ontvangen heeft via thuislevering van GM
 
Voor de PC versie zou ik toch maar even wachten tot er meer info is betreffende de VRAM & CPU performance. 18GB VRAM op 1440p.. lol

a9eae5rcicwa1.jpg


 
Wtf is dat toch met pc releases de laatste tijd...

Spel word enorm afgekraakt op steam en andere fora.
Echt intriest dat pc tegenwoordig maar bijzaak is voor de "superieure" console versies :(
Heb al spijt dat ik hem ge-preordered had op pc.
 
Waarschijnlijk :(.

Maar dan zouden ze beter gewoon geen PC versie's meer uitbrengen.
Kijk naar Naughty Dog en the last of us op pc.
Zij zijn zelf niet de ontwikkelaar maar hun reputatie heeft nu wel een deuk gekregen door de erbarmelijke kwaliteit waarmee the last of us is released op pc.

Eigenlijk de enige goede pc optimised games van de laatste maanden die ik mij kan herrineren zijn Atomic Heart en Dead Island 2.
Buiten deze 2 zijn er bijna altijd wel issues op pc.
 
Terug
Bovenaan