Ik zit met volgende situatie:
Ik heb augustus 2020 een tuinman laten komen voor onze tuin aan te leggen, een betonplaat voor een tuinhuis te laten maken en boordstenen te plaatsen. Het tuinhuis werd pas 2 maand later geleverd, dus ik betaalde zijn factuur alvast.
Helaas is gebleken dat deze vakman geen goed werk heeft geleverd. Zo braken de hoeken van de betonplaat af bij het opbouwen van het tuinhuis. Hij heeft deze komen herstellen maar helaas braken deze opnieuw af. In het daaropvolgende telefoongesprek is er vanalles gezegd geweest langst zijn kant, waardoor ik besloten heb om niet meer verder met hem te werken. Toen brak de winter aan, en heb ik weinig tijd gehad om verder te werken in de tuin.
Sinds kort ben ik terug bezig in de tuin en viel het mij op dat er nog meer werken die hij had uitgevoerd, aan het falen waren. Zo zijn bv de boordstenen en een ingegraven parasolsteun aan het wegzakken. Voor mij was de maat vol en ik heb toen besloten om een review over zijn werk te schrijven zodat andere mensen weten wat mijn ervaring met hem is geweest. Ik ben zo neutraal mogelijk geweest dus de persoon zelf niet afgebroken, wel zijn geleverd werk en alles gestaaft met foto's.
Ik krijg vandaag een bericht van hem via WhatsApp met de melding: "we hebben u recensies gisteren besproken met onze raadsman,u zal hiervoor gedagvaard worden,voor het openlijk aanbrengen van schade,de daardoor gebrachte kosten en schade,zal ten uwen laste zijn."
Wat kan ik hier tegen doen? Heeft hij gelijk of is dit een poging tot het verwijderen van de slechte reviews?