Slaap jij met een knuffel?

Slaap jij met een knuffel?

  • Ik heb een knuffel, maar slaap er niet mee.

    Stemmen: 12 10,6%
  • Ik heb een knuffel en slaap er mee.

    Stemmen: 14 12,4%
  • Ik heb geen knuffel.

    Stemmen: 87 77,0%

  • Totaal aantal stemmers
    113
Mijn oudste zoon 14 jaar sleept al heel zijn leven een koetje mee die we gekregen hadden bij BNP van de opening van zijn rekening.
De kwaliteit was al niet zo super we hebben die ondertussen al 20 keer gereamineerd die stof is echt hard en toch slaapt hij er nog mee. Al begint het nu te minderen hij laat ze wel erns aan de kant liggen.
 
Mijn oudste zoon 14 jaar sleept al heel zijn leven een koetje mee die we gekregen hadden bij BNP van de opening van zijn rekening.
De kwaliteit was al niet zo super we hebben die ondertussen al 20 keer gereamineerd die stof is echt hard en toch slaapt hij er nog mee. Al begint het nu te minderen hij laat ze wel erns aan de kant liggen.
M'n nonkel slaapt ook al heel z'n leven met een koe in bed.
 
Zomaar een random gesprek, op een doordeweekse dag. Op BG.
In de ochtend...naaah...

Enige wat ik hierop te zeggen heb is als ik echt oprecht en eerlijk moet zijn in mijn nederige mening, en natuurlijk zonder iemand te beledigen die een andere mening erop nahoudt dan die van mij, maar ook door vanuit een ander perspectief deze context te bekijken zonder iemand in dit geval te veroordelen of kijk op de situatie te bekritiseren, en dat te doen door objectief te zijn, en rekening houdend dat elke mening een mening is die geldt en er mag zijn, zonder dat het stuitend is, kan ik oprecht en met volle overtuiging zeggen dat ik helemaal vergeten ben wat ik wilde zeggen
Je hebt gwn lore ipsum vertaald
 
Ik heb zo'n langwerpige waterkruik gekocht die ikop Tiktok voorbij zag komen. Das echt wel de shit!
Voor dagen als deze wanneer ik alleen ben en mijn voetjes in bed niet kan opwarmen aan/tegen/op mijn man. Wie heeft er nu nog een partner nodig met zoiets in huis.
Anyway voor koulijers zoals ik is dit hemels. 🥰
 
Mijn knuffelbeer van toen ik nog een peuter was, ligt op mijn bed bij mijn ouders. Ik woon daar al 19 jaar niet meer, maar die knuffel ligt daar nog.
 
Ik ben 37 en slaap elke nacht met Alfred, een pluchen pinguin, vernoemd naar Alfred Heinrichs, omdat in zijn minder recente muziek vaak zo gekke geluidjes kwamen en ik vond dat dus passen bij mijn pinguin.

Sorry ik moest net aan dit denken :D

1529164913-screen-shot-2018-06-16-at-170143.jpg


Geen knuffel hier. 'k heb wel mijn Garfield waar ik vroeger als kind altijd mee sliep op m'n nachttafeltje staan. Blijft altijd wel emotionele waarde hebben. M'n vrouw heb ik in Disney Parijs ne pluche Pluto cadeau gedaan toen we net samen waren. Die slingert altijd wel ergens in ons bed rond.
 
Terug
Bovenaan