Slaap jij met een knuffel?

Slaap jij met een knuffel?

  • Ik heb een knuffel, maar slaap er niet mee.

    Stemmen: 12 10,6%
  • Ik heb een knuffel en slaap er mee.

    Stemmen: 14 12,4%
  • Ik heb geen knuffel.

    Stemmen: 87 77,0%

  • Totaal aantal stemmers
    113
Zomaar een random gesprek, op een doordeweekse dag. Op BG.
In de ochtend...naaah...

Enige wat ik hierop te zeggen heb is als ik echt oprecht en eerlijk moet zijn in mijn nederige mening, en natuurlijk zonder iemand te beledigen die een andere mening erop nahoudt dan die van mij, maar ook door vanuit een ander perspectief deze context te bekijken zonder iemand in dit geval te veroordelen of kijk op de situatie te bekritiseren, en dat te doen door objectief te zijn, en rekening houdend dat elke mening een mening is die geldt en er mag zijn, zonder dat het stuitend is, kan ik oprecht en met volle overtuiging zeggen dat ik helemaal vergeten ben wat ik wilde zeggen
Komt in orde.
 
Ik moet zeggen dat ik door deze thread zin krijg om een kussen tussen mijn benen te klemmen bij het slapen, is dat dan echt beter?
 
Ik moet zeggen dat ik door deze thread zin krijg om een kussen tussen mijn benen te klemmen bij het slapen, is dat dan echt beter?
Ja. Dat maakt echt een groot verschil.
Uw bovenste been ligt eigenlijk in een onnatuurlijke houding voor het gewricht. Ofwel is dat dus slecht voor heupen, ofwel compenseert uw rug en is het slecht voor uw rug...
Als ik 1 nacht zonder iets tussen mijn knieën geslapen heb, voel ik dat de dag nadien heel de dag.

En een borstvoedingskussen is daar eigenlijk ideaal voor.

En voor vrouwen is het vaak 1 van de oorzaken van problemen bij bekkenbodemspieren.
 
Ik moet zeggen dat ik door deze thread zin krijg om een kussen tussen mijn benen te klemmen bij het slapen, is dat dan echt beter?





Bij gebrek aan een kussen gebruik het gestrekte been van je partner wanneer hij/zij in flamingohouding ligt.
Volg mij voor meer tips. :unsure:
 
Ik heb altijd de neiging mijn deken van mijn vrouw weg te trekken en tussen mijn bennen te leggen, krijg s'nachts wel wa stampen als ze kou heeft.
 
Ik heb twéé knuffels! Koetje, zo'n klein euh, ja, koetje :unsure: van Nici:


brkP9J2.png


Amai, da's een foto van ebay en in die advertentie staat er 'rare nico brown with cream spots' :unsure: Straks zit ik hier op keiveel geld.
Anyway, Koetje is klein en past precies in mijn hand. Ik heb die sinds mijn 15 of 16 dus hij ziet er ook niet echt meer uit zoals op die foto.

Dan heb ik nog Knorrie:

knorrig-soft-toy-pig-pink__0710181_pe727384_s5.jpg


Die is wat jonger en die mag tussen mijn boobs slapen!

Ik heb ze effectief allebei nodig om te slapen, ik pak die ook overal mee naartoe als ik ergens ga overnachten. Misschien moet ik toch een reserve-koetje kopen.

Daarnaast slaap ik óók nog met een speciaal zijligkussen tussen mijn benen én heb ik nog een kussen dat ik ook vast pak. Blijkbaar heb ik een heel nest nodig.
 
Ik moet zeggen dat ik door deze thread zin krijg om een kussen tussen mijn benen te klemmen bij het slapen, is dat dan echt beter?

Ja. Ik slaap op een hard kussen waardoor m'n nek netjes recht blijft. Tussen m'n benen een hoofdkussen. Zo blijft uw rug recht als je zijwaarts slaapt. Veel beter voor de rug. Doe dat al van kinds af aan.

Geen idee waarom iedereen dat onder de noemer 'knuffel' plaatst hier. Dat is gewoon een extra hulpmiddel bij het slapen, zoals oordoppen of een slaapmasker.
 
Ja. Ik slaap op een hard kussen waardoor m'n nek netjes recht blijft. Tussen m'n benen een hoofdkussen. Zo blijft uw rug recht als je zijwaarts slaapt. Veel beter voor de rug. Doe dat al van kinds af aan.

Geen idee waarom iedereen dat onder de noemer 'knuffel' plaatst hier. Dat is gewoon een extra hulpmiddel bij het slapen, zoals oordoppen of een slaapmasker.
Omdat ik dat vroeger ook deed, maar dan met een knuffel ipv een hoofdkussen. Mijn vrouw vond het ook heel raar dat ik dat met een kussen deed, tot haar gynaecoloog het ook eens heeft aangeraden. Sindsdien doet ze dat ook en zijn een deel van haar heupproblemen opgelost.

Het is eigenlijk heel raar dat zo weinig mensen dat lijken te beseffen...
 
Omdat ik dat vroeger ook deed, maar dan met een knuffel ipv een hoofdkussen. Mijn vrouw vond het ook heel raar dat ik dat met een kussen deed, tot haar gynaecoloog het ook eens heeft aangeraden. Sindsdien doet ze dat ook en zijn een deel van haar heupproblemen opgelost.

Het is eigenlijk heel raar dat zo weinig mensen dat lijken te beseffen...
Ok. Maar de vraag is: slaap jij nu nog met een knuffel?

Kussen tussen de benen en de benen optrekken (foetus houding) is de beste manier voor uw rug.
 
Ik heb gisteren eens gaan slapen met kussen tussen de knieën..., kan het zijn dat ik goed heb geslapen? :unsure:

Volgens mij toch een goede nachtrust gehad...

Hier ga ik mij verder in verdiepen
 
Voor de kleine er was sliep de kat heel vaak bij ons. Die gedraagt zich echt als een levende knuffel en geeft nog eens warmte en spingeluiden.
Maar dat mag helaas niet meer omdat de vroedvrouw bang is dat ze 's nachts in de wieg zou kruipen.
Ik heb 's nachts eens dat borstvoedingskussen te pakken gekregen en ben daar mee in slaap gevallen.
Een klein uur later werd ik bruusk gewekt door de wederhelft met de woorden dat ze jaloers is van het kussen en werd ik gesommeerd haar sito presto vast te nemen.
Uiteindelijk is ze ook warm, zacht en knijpbaar, dus het is geen straf.
 
Voor de kleine er was sliep de kat heel vaak bij ons. Die gedraagt zich echt als een levende knuffel en geeft nog eens warmte en spingeluiden.
Maar dat mag helaas niet meer omdat de vroedvrouw bang is dat ze 's nachts in de wieg zou kruipen.
Ik heb 's nachts eens dat borstvoedingskussen te pakken gekregen en ben daar mee in slaap gevallen.
Een klein uur later werd ik bruusk gewekt door de wederhelft met de woorden dat ze jaloers is van het kussen en werd ik gesommeerd haar sito presto vast te nemen.
Uiteindelijk is ze ook warm, zacht en knijpbaar, dus het is geen straf.
En ze knort ook?
 
Terug
Bovenaan