Op Monza? Echt letterlijk elke keer crashes in T1.Op het serverscherm schakel je Crossplay toch aan? Altijd een 140tal servers.
Heb een tijdje meegedaan met XCL league. Maar vindt de public servers properder. Ik zie echt zeer zelden T1 crashes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op Monza? Echt letterlijk elke keer crashes in T1.Op het serverscherm schakel je Crossplay toch aan? Altijd een 140tal servers.
Heb een tijdje meegedaan met XCL league. Maar vindt de public servers properder. Ik zie echt zeer zelden T1 crashes.
Dan start je ofwel helemaal vooraan (de crash gebeurt na u) of helemaal achteraan (maar dan moet je wel zigzaggen tussen de brokkenpiloten).Ik heb speciaal nog eens gereden op Monza. Niks aan de hand.... Ik schat dat ik 1 keer op 10 een incident heb in T1.
Ik rij altijd op die servers met "4 divisions" in de naam. Altijd volzet. 25 man denk ik.
P4 als het heel slecht was.Dan start je ofwel helemaal vooraan (de crash gebeurt na u) of helemaal achteraan (maar dan moet je wel zigzaggen tussen de brokkenpiloten).
Ik haal helemaal geen snelle tijden op Monza, en toch finish ik quasi elke race daar in top 10. Simpelweg omdat al de rest eruit ligt na 15 seconden.
Niet specifiek met die, maar ik heb vroeger bij een kameraad wel eens Motion V3 van Next Level Racing geprobeerd en die jij voorstelt ziet er erg gelijkwaardig uit. Ik vond het echt totaal onrealistisch. Het is (naar motion normen) goedkoop voor een reden. Ver van wegblijven is mijn advies, ofwel doorsparen voor echte motion.Heeft hier iemand ervaring met de seatmover van NjMotion? Meer bepaald de Compact R of evo.
NjMotion
Iemand die me kan uitleggen hoe ik temperatuur in een specifieke band krijg? Mijn rechtsvoor is altijd te koudVraag ivm afstelling ACC: op Paul Ricard raak ik mijn grip vrij snel kwijt in de snelle laatste sectie. Ik kan mijn rem echt minimaal aanraken.
Pressure verhogen? Want ik krijg men rechts voor niet warm genoeg op de een of andere manier. Of brake balance meer naar achter?
Moet me ooit echt eens verdiepen in hoe een auto af te stellen, nu wil ik gewoon potjes racen
Uw bochten sneller nemen?Iemand die me kan uitleggen hoe ik temperatuur in een specifieke band krijg? Mijn rechtsvoor is altijd te koud
Temperatuur of tire pressure?Iemand die me kan uitleggen hoe ik temperatuur in een specifieke band krijg? Mijn rechtsvoor is altijd te koud
Ik heb een week of 2 geleden een ring-taxi met chauffeur gehuurd (race taxi BMW-M3 Competition Bi-Turbo 510pk).Ik ben nu 100% zeker dat ik niet met mijn eigen wagen ga rijden op de Nordschleife.
Heb gisteren denk ik 25 Ferrari's in de prak gereden
Ik doe dat ook niet. Zolder/Spa/Zandvoort/... wil ik allemaal gerust doen. De Nordschleife, daar blijf ik weg.Ik ben nu 100% zeker dat ik niet met mijn eigen wagen ga rijden op de Nordschleife.
Heb gisteren denk ik 25 Ferrari's in de prak gereden
Monza bij start achteraan blijven.élke f**king sim die er is. online Monza = crash in T1.
Bouten te hard aangedraaid. Gebeurt wel vaker...Een aantal jaren geleden met de eigen wagen op de Nordschleife gereden. Waanzin in feite. Zeker gezien die auto toen nog niet lang nieuw was.
Het was een hele ervaring. Ik herinner me hoe snel die banden en remmen overcooked waren, hoe weinig grip ik die baan vond hebben in real life, ik had constant het idee dat er een dunne oliefilm over de ganse baan lag. En het angstaanjagende gevoel dat je auto licht wordt op Flugplatz.
Zonet toch maar een boel DLC voor ACC gekocht, ik vind het toch echt wel een dijk van een sim. Die geluiden, graphics, grip en weggedrag.
Over de Nordschleife gesproken, dit is toch wel 1 van de meer aparte incidenten die ik al gezien heb op Youtube
Dat zullen dan i30n's zijn, meer heb je echt niet nodig op de Nürburgring hoor. Er zijn wat rechte stukken waar een GT3 u voorbij zal vliegen, maar in de bochten is dat gewoon top.Ik heb een week of 2 geleden een ring-taxi met chauffeur gehuurd (race taxi BMW-M3 Competition Bi-Turbo 510pk).
Volgens mij indrukwekkender dan met uw eigen auto te gaan.
Na met die gast in de auto te hebben gezeten durf ik nog minder met mijn auto te gaan.
Paar keer dat de parkeersensoren gewoon "BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEP" zeiden tegen +200km/h omdat de toeristen niet snel genoeg aan de kant gingen.
Wij zaten precies in een computerspel van de jaren 80. Outrun/Pole-Position of NeedForSpeed.
Die andere auto's stonden kwasi stil. Buitenom in een bocht 2 auto's ineens voorbij (waaronder GTI's Cupra's, Porsches, ...). Het snelheidsverschil met al de rest was nog het meest indrukwekkende.
Is wel veel duurder dan zelf rijden.
Ge kunt trouwens ook gewoon liften op de parking en iemand daar €50 ofzo geven om mee te gaan. Of dat echt goed advies is weet ik wel niet
Dat advies had ik zelf ook gekregen, maar toch maar in de wind geslaan. Zeker met mijn kinderen er ook nog bij in die taxi.
Edit
Tip: er zijn ook Huyandai Taxi's. Deze zijn langzamer en veel goedkoper. Maar krijgen wel héél goede reviews (waarvan veel zeggen plezanter dan met de BMW/Porsches) omdat die gasten die auto's veel meer smijten. Hebben naar het schijnt ook wel het meeste accidenten.
Inderdaad I30n.Dat zullen dan i30n's zijn, meer heb je echt niet nodig op de Nürburgring hoor. Er zijn wat rechte stukken waar een GT3 u voorbij zal vliegen, maar in de bochten is dat gewoon top.