Shin Megami Tensei V

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Shin Megami Tensei V

Bij dreamland besteld. Stond eerst gewoon gepland voor release, maar vermoed dat Corona er voor iets tussen zit. Hopelijk komt hij toch nog vroeger dan 22/11
Bij Dreamland kan dat al eens gebeuren dat hun datums fout zijn. Kwil je geen hoop geven voor niks, maar niet verschieten als hij er morgen toch is.
 
Mijn PostNL tracker zegt morgen tussen 10:45 en 14:45 (CE ook hier)

Denk wel dat ik em niet meteen ga spelen, ga met een vriend volgende week Pokémon starten en kzie het niet zitten deze al te beginnen om dan te moeten stoppen.
Gewoon effe het weekend doorknallen he :tongue:
 
Ging dat maar 😭, vroeger was dat allemaal geen probleem, maar nu... Kind van 1 jaar en 8 maand een vriendin en andere verplichtingen... 😅

Oud worden suckt!!!
Heel herkenbaar, al kan ik door de switch wel gemakkelijker tussendoor eens kort gamen.

Ik ben benieuwd naar de eerste indrukken hier!
 
Net voor de eerste keer aangezet.

Ziet er heel goed uit. 30fps zal ik weer gewoon moeten worden.
Engelse VO lijken wel goed. Nu afgezet en aan het wachten totdat het Japanse stempakket (gratis in de eshop) gedownload is en vanavond er eens deftig aan beginnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoGo
Hier sowieso normal. Die games zijn pittig genoeg 😜
Ben toch maar voor hard gegaan. Moest het echt te moeilijk zijn of te veel tijd kosten, dan switch ik wel weer naar normal. Maar voorlopig gaat het nog goed :tongue:

Net voor de eerste keer aangezet.

Ziet er heel goed uit. 30fps zal ik weer gewoon moeten worden.
Engelse VO lijken wel goed. Nu afgezet en aan het wachten totdat het Japanse stempakket (gratis in de eshop) gedownload is en vanavond er eens deftig aan beginnen.
Yea, ik ben zelf ook het type dat bvb. op playstation altijd performance mode pakt. Maar moet zeggen, ben het eigenlijk al heel gewoon, speelt gewoon prima.

So far I like it!
 
Amai het spel is brutaal. Met de save points zo ver uit elkaar heb ik wel al een paar keer 30' ofzo moeten herspelen :-(
 
Al 12 uur ver en net voorbij de Tokyo Diet building.
Alle Minman tot nu toe gevonden.
+-lvl 24 dus zal veel later moeten terugkeren om al die roaming lvl 44+ demons te verslaan
 
Zou wel eens willen weten hoe lang de game ongeveer is eigenlijk? En is em echt zo uitdagend, of valt het al bij al wel nog mee?
 
Alé tof, dreamland heeft gewoon zonder boe of ba mijn bestelling geannuleerd. Geen CE voor mij 😡
For real? Das wel niet van hun gewoontes toch. Heb het enkel al meegemaakt bij Bol.com en GM heeft het ook al voorgehad (ik zelf niet bij GM, maar kweet van personeel dat het soms gebeurt). Wat er soms gebeurt is dat de producent soms minder levert dan gezegd, of gewoon niet meer levert. In dat geval kan de winkel er natuurlijk niet aan doen, de vraag is was het de winkel, of de leverancier. Bij GM overlaatst wel gehad bij een LP van Death Stranding, daar besloot de leverancier plots dat ze hem toch niet gingen uit brengen in de GM, dus twas ook kinneklop. Wel nog kunnen kopen op Amazon toen.

Terug on topic met uw issue, suckt wel idd, heb er al uit geleerd en ik bestel nu vaak als ik iets echt wil altijd dubbel. En dan nog heb ik soms schrik :p
 
Allez, net door de muur van vuur geraakt in de derde area.
Zal nu wel al over de helft zitten van het spel?
In area 1 en 2 ook net de lvl 45-50 bazen opgeruimd waar ik als lvl 10 in een grote boog moest rondlopen.
 
Terug
Bovenaan