Hogwarts Legacy

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Hogwarts Legacy

Het verhaal van het onthoofde spook is wel anders voor de 4 huizen. Moet je alkemaal gedaan hebben voor het volledige verhaal te kennen. Huffelpuf is nog wel leuk.
Heb het spel uitgespeeld als Hufflepuff, dus heb gelukkig de 'beste' versie van die questline meegemaakt :p
 
Wat vinden jullie van de replay waarde van deze game? Heb hem op Pc helemaal uitgespeeld na de release.
Ondertussen heb ik een ps5 gekocht en zijn we thuis begonnen met alle films opnieuw t bekijken. Kriebelt om terug te beginnen met het spel.
Ben alleen beetje bang dat het nog wat te vroeg is en ik halverwege afhaak
 
Wat vinden jullie van de replay waarde van deze game? Heb hem op Pc helemaal uitgespeeld na de release.
Ondertussen heb ik een ps5 gekocht en zijn we thuis begonnen met alle films opnieuw t bekijken. Kriebelt om terug te beginnen met het spel.
Ben alleen beetje bang dat het nog wat te vroeg is en ik halverwege afhaak

Als je er al eens door bent gegaan zie ik niet meteen een reden om deze nog eens te spelen. Replay value is hier imo toch nihil
 
Zo, Ravenclaw en Gryffindor heb ik ondertussen ook in mijn bezit. Nu nog een Slytherin run en de Plat is binnen :)
De tijd die je insteekt om dat spel 3 x uit te spelen gewoon voor een icoontje gaat mijn pet toch wel hééééél ver te boven. Is dat een beetje zoals mijn Ubisoft-autisme vroeger dat te boven schiet als ik zo'n *insert random ubisoft open world game* map tegenkom en dan al die plekskes op de map af wil vinken? Ben daar wel mee gestopt toen ik las dat er 100 pluimen waren of zoiets.

Ain't nobody got time for that.
 
De tijd die je insteekt om dat spel 3 x uit te spelen gewoon voor een icoontje gaat mijn pet toch wel hééééél ver te boven. Is dat een beetje zoals mijn Ubisoft-autisme vroeger dat te boven schiet als ik zo'n *insert random ubisoft open world game* map tegenkom en dan al die plekskes op de map af wil vinken? Ben daar wel mee gestopt toen ik las dat er 100 pluimen waren of zoiets.

Ain't nobody got time for that.
Voor de platinum moet je maar ongeveer anderhalf uur tot twee uur spelen met elk huis. Ik vond dit het nog wel waard, omdat je zo die house specifieke missies ook gezien hebt. Maar ik ben akkoord dat dit voor het grote deel wel een grind is. Als je de hele game zou moeten uitspelen, dan zou ik ook afhaken.
 
De tijd die je insteekt om dat spel 3 x uit te spelen gewoon voor een icoontje gaat mijn pet toch wel hééééél ver te boven. Is dat een beetje zoals mijn Ubisoft-autisme vroeger dat te boven schiet als ik zo'n *insert random ubisoft open world game* map tegenkom en dan al die plekskes op de map af wil vinken? Ben daar wel mee gestopt toen ik las dat er 100 pluimen waren of zoiets.

Ain't nobody got time for that.

Iedereen heeft zijn eigen prioriteiten. Iedereen beleeft het spel op een andere manier met het grinden naar platinum of niet.
Ikzelf ga ook voor platinum gaan op deze en ik besef dat het eventjes zal duren :) ain't got a problem with that.
 
Inderdaad. Je moet helemaal het spel geen 4x uitspelen voor Platinum te halen. Enkel 3x een extra kleine run tot je aan de Map Chamber(?) zit. Da's hooguit een paar uur extra.
 
Dat zijn haalbare zaken, in mijn ogen, 3 korte runs van elk 2 uur.
4x volledig uitspelen zou te veel vant goeie zijn.

Ik houd enorm van Collectible games, ik kan me daarmee bezighouden. Dit komt omdat ik een casual gamer ben en als ik es een halfuurke over heb, dan loop ik wat rond en begin zaken te verzamelen die ik tegenkom. Ik heb dus een zwak voor Ubisoft games... Zo heb ik bv bijna alle Assassin Creeds geplatinumd :p
 
De tijd die je insteekt om dat spel 3 x uit te spelen gewoon voor een icoontje gaat mijn pet toch wel hééééél ver te boven. Is dat een beetje zoals mijn Ubisoft-autisme vroeger dat te boven schiet als ik zo'n *insert random ubisoft open world game* map tegenkom en dan al die plekskes op de map af wil vinken? Ben daar wel mee gestopt toen ik las dat er 100 pluimen waren of zoiets.

Ain't nobody got time for that.
Ge geeft geld uit aan een spel om het te spelen toch? maximum amusement er uit halen tot dat je het zelf beu word natuurlijk. 😁
 
Terug
Bovenaan