Hogwarts Legacy

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Hogwarts Legacy

Is er ergens een tracker zodat je kan zien welke vijanden je nog moet aanvallen met ancient magic? Ik heb geen flauw idee welk soort goblin bv. ik daar al mee geraakt heb en welke niet...
 
Moet nog enkel die 3 replays doen tot aan de map chamber. Wel jammer dat ze er zoiets insteken, de rest van de lijst was nog goed doenbaar.
Ja vind ik ook, nu op anderhalf uur lukt het wel per replay. Nu de missie net voor je de map chamber vind is in elk huis anders. Met 1 huis moet je bijvoorbeeld naar Azkaban. Dus ik vermoed dat ze het daarom gedaan hebben?
 
Is er ergens een tracker zodat je kan zien welke vijanden je nog moet aanvallen met ancient magic? Ik heb geen flauw idee welk soort goblin bv. ik daar al mee geraakt heb en welke niet...
Ik vrees er voor, heb er ook al zitten op zoeken. Ik weet dat ik er nog 2 moet doen, dus ik ben alle soorten vijanden terug opnieuw aan het doen in de hoop de juiste te vinden. Je kan wel lijstjes vinden online welke vijanden je moet doen daar, en dan kan je een voor een op zoek naar die specifieke vijand op de map.
 
Ja vind ik ook, nu op anderhalf uur lukt het wel per replay. Nu de missie net voor je de map chamber vind is in elk huis anders. Met 1 huis moet je bijvoorbeeld naar Azkaban. Dus ik vermoed dat ze het daarom gedaan hebben?

Ha toch goed dat er ietwat variatie op zit. Zag er tegen op om letterlijk 3x exact hetzelfde te doen.
 
Maja, de Origins waren allemaal anders. Ik ga ervan uit dat de proloog hier voor ieder huis zowat hetzelfde is?
ja. ge moet gewoon op 2 vragen het antwoord kiezen dat het beste bij uw huis past (en 1 vraag heeft dan maar 2 mogelijke antwoorden, dus ja)
voor de rest heeft uw house eigenlijk enkel impact op uw outfit, als ge ervoor kiest de school outfits aan te trekken.
 
Ja vind ik ook, nu op anderhalf uur lukt het wel per replay. Nu de missie net voor je de map chamber vind is in elk huis anders. Met 1 huis moet je bijvoorbeeld naar Azkaban. Dus ik vermoed dat ze het daarom gedaan hebben?
Yo bro's ik weet niet als ge dat weet, maar kunt wel een beetje tijd uitsparen.
Ik had een manual save gemaakt vlak voor het huis te kiezen, dan huis kiezen terug manual save op ander vakje en vorige save reloaden, ander huis kiezen en weer een manual save op een ander vakje maken.
Dan spaart ge wel een beetje uit...

Ik vrees er voor, heb er ook al zitten op zoeken. Ik weet dat ik er nog 2 moet doen, dus ik ben alle soorten vijanden terug opnieuw aan het doen in de hoop de juiste te vinden. Je kan wel lijstjes vinden online welke vijanden je moet doen daar, en dan kan je een voor een op zoek naar die specifieke vijand op de map.
Ge hoeft niet alle vijanden te doen, dus als je ze gewoon allemaal doet dan popt hij op een gegeven moment wel.
Was eentje waar ik niet echt mee bezig was en toen ik dacht ga platinum wel ez halen pas begonnen toen ik al verder als half was.
Vanaf toen gewoon elke keer als die geladen was gebruiken en proberen te onthouden welke ik al zeker had om die zeker niet op hun te gebruiken.
 
Ge hoeft niet alle vijanden te doen, dus als je ze gewoon allemaal doet dan popt hij op een gegeven moment wel.
Was eentje waar ik niet echt mee bezig was en toen ik dacht ga platinum wel ez halen pas begonnen toen ik al verder als half was.
Vanaf toen gewoon elke keer als die geladen was gebruiken en proberen te onthouden welke ik al zeker had om die zeker niet op hun te gebruiken.
Nee dat weet ik ook wel, daarom dat ik zei dat er een lijst te vinden is waar de vijanden in staan dat je moet doen, gewoon die lijst volgen en op de map opzoeken en het is in orde.
 
Zo. Deze ligt ook weer in de virtuele kast tot ik er weer zin in heb. Storyline complete en heel wat extra stuff. Al bij al was het wel fijn, maar ook veel te makkelijk. De eindbaas had bijvoorbeeld wel wat moeilijker gekund.

Edit: makkelijker/moeilijker
 
Laatst bewerkt:
Zo. Deze ligt ook weer in de virtuele kast tot ik er weer zin in heb. Storyline complete en heel wat extra stuff. Al bij al was het wel fijn, maar ook veel te makkelijk. De eindbaas had bijvoorbeeld wel wat makkelijker gekund.
Ik vermoed dat je moeilijker bedoelt.
Want het voelt idd wat makkelijk aan. Echt veel uitdaging zit er niet in.
 
Ik vermoed dat je moeilijker bedoelt.
Want het voelt idd wat makkelijk aan. Echt veel uitdaging zit er niet in.
Exact. Wat snel neergetypt. Tegen dat ik er was, was ik ook al lvl 34 en had ik alle ancient magic unlocked dus zo heel veel was er niet aan. Was ook wel een beetje in stijl met de rest van de gevechten 🤷‍♂️ Oranje cirkel > protego > stupefy. Rode cirkel > Dodge. Los daarvan heb ik me wel geamuseerd met verkennen.
 
Deze nog steeds niet uitgespeeld.
Was nochtans vlot bezig maar het steekt op den duur tegen dat er om de 5 seconden een andere marker is op de map waar "iets" te doen is.
En ja ik zou die kunnen negeren en de main story verder doen, maar de completionist in mij kan dat niet laten liggen :p
 
Ik game niet zo heel erg veel, dus ik ben nu pas op het einde van het verhaal gekomen. Maar ik heb er erg van genoten!
Ik was/ben een grote Harry Potter fan, dus het was indrukwekkend om deze wereld te kunnen verkennen. Het verhaal boeide me eigenlijk niet zo heel erg, maar de rest maakte dit wel goed.
 
Terug
Bovenaan