Hogwarts Legacy

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Hogwarts Legacy

Deze nog altijd niet uitgespeeld en afgelopen weekend nog eens opgestart.
Tot ik de map opende en zag hoeveel icoontjes ik nog moet verkennen.
Spel terug afgezet en iets anders gaan spelen.

Voor zo'n goed spel hebben ze hun toch laten gaan met de saaie side content.
En mijn OCD laat het niet toe om de main story verder te doen alvorens deze side content gecleared is.
 
Misschien geen populaire mening maar ik vond dat al bij al goed meevallen. Als je natuurlijk al die collectibles achter elkaar doet wordt het wel een sleur. Maar ik wisselde dat gewoon af met de main missions en voelde voor mij persoonlijk niet echt als storend aan.

Maar hey, ik heb voor de plat van Ghostwire Tokyo 45881 geesten moeten opsporen. Dat was pas een sleur 😬
 
Misschien geen populaire mening maar ik vond dat al bij al goed meevallen. Als je natuurlijk al die collectibles achter elkaar doet wordt het wel een sleur. Maar ik wisselde dat gewoon af met de main missions en voelde voor mij persoonlijk niet echt als storend aan.

Maar hey, ik heb voor de plat van Ghostwire Tokyo 45881 geesten moeten opsporen. Dat was pas een sleur 😬
Ik heb ze vandaag allemaal gedaan en valt goed mee, eerder de map onduidelijk of een filter op de map inbouwen zou handig zijn
 
Deze nog altijd niet uitgespeeld en afgelopen weekend nog eens opgestart.
Tot ik de map opende en zag hoeveel icoontjes ik nog moet verkennen.
Spel terug afgezet en iets anders gaan spelen.

Voor zo'n goed spel hebben ze hun toch laten gaan met de saaie side content.
En mijn OCD laat het niet toe om de main story verder te doen alvorens deze side content gecleared is.
Dit weekend de main story uitgespeeld. Vond het een goed spel en ze hebben echt hun best gedaan om er wijze ervaring van te maken. Ik zie het wel niet echt meer zitten om het spel verder te spelen. Bij andere games heb ik toch sneller het gevoel dat de side missies zich wat meer verweven met het main spel.
 
Dit weekend de main story uitgespeeld. Vond het een goed spel en ze hebben echt hun best gedaan om er wijze ervaring van te maken. Ik zie het wel niet echt meer zitten om het spel verder te spelen. Bij andere games heb ik toch sneller het gevoel dat de side missies zich wat meer verweven met het main spel.
Klopt, ik zou eigenlijk nog een Replay willen doen in de andere huizen, maar het blijft wel een heel lineair en de sidequests zijn vooral nodig om te stijgen in level
 
Ik heb voor de trophies wel een replay gedaan met elk huis tot aan de unieke missies. Die missies zijn wel tof, zeker die van Hufflepuff. Maar daarna is er inderdaad niks meer aan.
 
Het beste wat je kan doen is eigenlijk al een hoop side content doen tussen je main story door. Zo heb ik het gedaan en hoefde ik achteraf niet al te veel side content meer doen om Platinum te halen. Jammer genoeg zat ik met een bug ivm één fucking collectibel die pas na 7/8 maanden opgelost of zo was waardoor ik toen pas m'n trophy had. :angry:
 
Gisteren de Main Story Line uitgespeeld. Leuk, maar voor mij geen grote replay value. Ik zal het verder afwerken, want deze ga ik Platten. Dacht dat de grind erger ging zijn, maar ik heb systematisch alle side content gedaan en tis nu echt gewoon uitbollen opt gemak.

Behalve dan dak nog 3x het spel moet herdoen voor die andere House trophies 😅
 
Gisteren de Main Story Line uitgespeeld. Leuk, maar voor mij geen grote replay value. Ik zal het verder afwerken, want deze ga ik Platten. Dacht dat de grind erger ging zijn, maar ik heb systematisch alle side content gedaan en tis nu echt gewoon uitbollen opt gemak.

Behalve dan dak nog 3x het spel moet herdoen voor die andere House trophies 😅


Constant dialog skippen en ge zijt daar in een 6 uur door.
 
Ik ben net mijn bezem gaan kopen en ben op mijn gemakje de mainstory aan het negeren en de floo punten aan de hamlets aan het openmaken en daar de sidecontent wat aan het opkuisen die wat met mijn level overeenkomt. Wel al op mijn appel gekregen van een Armoured Troll en zijn vriendjes van drie levels hoger op een stuk waar ik blijkbaar nog niet moest zijn.
 
Potverdikke... Wist niet dat je zoveel quests moet doen eer je de Map Chamber voor de eerste keer binnengaat...

Tga nog efkes duren tegen dak die Plat heb xD
 
Potverdikke... Wist niet dat je zoveel quests moet doen eer je de Map Chamber voor de eerste keer binnengaat...

Tga nog efkes duren tegen dak die Plat heb xD

Dit kan wat tijd besparen:

You can make this process slightly faster by backing up your save at the Sorting Ceremony, then reloading from there when you're ready to start a new playthrough. If you wish to keep your completed save with all the collectibles, start the second playthrough on a new save slot, then back it up before the Sorting Ceremony. This way, you'll back up your complete save and the new one at the same time. Once you finish with this playthrough, download the save again from the PS+ cloud and choose the third house for the trophy. This will only save you from playing the introduction 4 times, but you still have to progress the story for 2 hours with each house.
 
Kvond het stuk tot aan de Sorting Ceremony nog meevallen van tijd. Groot lineair stuk en je kunt veel skippen, maar tzijn al die beginnende quests in Hogwarts. Jemig xD
 
Heb de platinum recent zelf nog gehaald. Als je alles op de makkelijkste difficulty zet en alles skipt, dan geloof ik dat dat ongeveer anderhalf uur tot max. twee uur duurt om tot in de Map Chamber te geraken. Viel nog mee vond ik, is alleen heel repetitief
 
Kvond het stuk tot aan de Sorting Ceremony nog meevallen van tijd. Groot lineair stuk en je kunt veel skippen, maar tzijn al die beginnende quests in Hogwarts. Jemig xD
Het verhaal van het onthoofde spook is wel anders voor de 4 huizen. Moet je alkemaal gedaan hebben voor het volledige verhaal te kennen. Huffelpuf is nog wel leuk.
 
Terug
Bovenaan