Shin Megami Tensei V

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Shin Megami Tensei V

NoGo

Active member
Crowdfunder FE
smtv.png


release: 12 november 2021
genre: JRPG
developer: Atlus

Shin Megami Tensei 5.

The ambitions of god and human clash amidst the horror of a dying world. Neither human nor demon, the newly-forged Nahobino and his friends must decide what is worth saving... and prepare to sacrifice everything in its name. In a world without its Creator, which path will you choose?

 
De trailer zag er heel goed uit.
Gaat de Switch dit wel trekken? ;-)

12/11 staat genoteerd in de agenda

Benieuwd hoe wacky het verhaal gaat zijn.
 
De trailer zag er heel goed uit.
Gaat de Switch dit wel trekken? ;-)

12/11 staat genoteerd in de agenda

Benieuwd hoe wacky het verhaal gaat zijn.
Als de Witcher er op kan draaien... (geen idee hoe die draait tho :p)

Ja ben wel benieuwd. Misschien dat ze door de focus op enkel Switch best goed kunnen optimaliseren. De trailer ziet er in ieder geval vloeiend uit. Ik heb vroeger deel 3 ook echt kapot gespeeld (hoor dat de port een ramp is), de oudere delen zijn wat vervaagd, en ben net begonnen aan deel 4 (vanilla, niet Apocalypse).

Vraag me wel af of ze vernieuwend genoeg kunnen zijn, of dat het op z'n minst fris aan kan voelen (iets wat ik met P5 bvb. had). Setting lijkt me wel gaaf.
 
Wat meer gameplay te zien hier:

En ook nog wat meer te zien in de japanse trailer:
 
Als de Witcher er op kan draaien... (geen idee hoe die draait tho :p)
Dankzij 540p en soms slowdowns tiens :)

De originele 3 heb ik nooit kunnen spelen maar de (niet gespaarde van bugs) remake wil ik wel nog spelen voordat deel 5 uitkomt.

Met de Japanse trailer te zien ben ik wel lichtelijk hyped aan het worden.
Zal op zijn minst een vermakelijk spel worden.

Met langlopende JRPG reeksen weet je meestal wel op voorhand wat voor vlees je in de kuip hebt.
 
Dankzij 540p en soms slowdowns tiens :)
Still better than BOTW :unsure:
De originele 3 heb ik nooit kunnen spelen maar de (niet gespaarde van bugs) remake wil ik wel nog spelen voordat deel 5 uitkomt.
Was ook wel aan het twijfelen om 'm toch eens opnieuw te spelen. Maar zou dan enkel voor de Switch versie willen gaan, alleen lijkt dat wel echt een ramp te zijn.

Hebt gij deel 4 wel gespeeld?
 
Amai dat ziet er slecht uit. Banale, kale levels en bossfights die uit cutscenes bestaan. Ook zeer onaantrekkelijk kleurenpalet met al dat blauw. Benieuwd naar de meningen maar dit spreekt mij niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Sweet! Ze hebben zich gelukkig geredeemed, de kleur rood is ook zeker in overvloed aanwezig!
 
Mijn PostNL tracker zegt morgen tussen 10:45 en 14:45 (CE ook hier)

Denk wel dat ik em niet meteen ga spelen, ga met een vriend volgende week Pokémon starten en kzie het niet zitten deze al te beginnen om dan te moeten stoppen.
 
Terug
Bovenaan