Shin Megami Tensei V

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Shin Megami Tensei V

Nu is de difficulty spike te belachelijk voor woorden.
In de nieuwe area zijn de nieuwe vijanden plots vlotjes +15 levels hoger dan mijn party.

Te krachtig om te grinden en in de vorige area zijn ze te plat om te grinden... Zit even muurvast.
 
Nu is de difficulty spike te belachelijk voor woorden.
In de nieuwe area zijn de nieuwe vijanden plots vlotjes +15 levels hoger dan mijn party.

Te krachtig om te grinden en in de vorige area zijn ze te plat om te grinden... Zit even muurvast.
Hmm, dat klinkt niet veelbelovend ( moet er nog aan beginnen ) en is de optie er om andere demon's te gebruiken of combineren om beter te counteren/grinden op hoger lvl?
 
Hmm, dat klinkt niet veelbelovend ( moet er nog aan beginnen ) en is de optie er om andere demon's te gebruiken of combineren om beter te counteren/grinden op hoger lvl?
Ik zit nu wel in de end-game spurt.

Momenteel is het probleem dat ik wel weet hoe ik demon X of Y kan counteren maar veel encounters zijn mixed-mob i.p.v. mono-mobs.

Terwijl je je concentreert op demon A met jouw aangepaste team word je haast one-hit killed door demon B omdat die de tegenovergestelde eigenschappen heeft - waar jouw anti-demon A team net kwetsbaar aan is.

Straks durf ik nog voor de eerste keer een guide te openen...
Main char is nog maar lvl 59 dus nog te laag om betere demons te fusen (v.b. lvl 62 Surt en andere tyrants)
 
Ik zit nu wel in de end-game spurt.

Momenteel is het probleem dat ik wel weet hoe ik demon X of Y kan counteren maar veel encounters zijn mixed-mob i.p.v. mono-mobs.

Terwijl je je concentreert op demon A met jouw aangepaste team word je haast one-hit killed door demon B omdat die de tegenovergestelde eigenschappen heeft - waar jouw anti-demon A team net kwetsbaar aan is.

Straks durf ik nog voor de eerste keer een guide te openen...
Main char is nog maar lvl 59 dus nog te laag om betere demons te fusen (v.b. lvl 62 Surt en andere tyrants)
Dat suckt wel, ben benieuwd voor als ik er zelf aan start. Let me know hoe het af loopt!
 
Bon, gegrind tot lvl 66 en eindelijk sterk genoeg om de abcess bosses te verslaan.
Maar alle 4 de bazen in deze area zijn lvl 72 dus ik ben er nog niet.
 
Nu gegrind tot lvl70 dus ik ben er bijna.
Momenteel 43u gespeeld maar weet dat ik nogal een completionist ben dus alle collectibles (Minman), alle sidequests, ...

Het kan dus korter. Ik schat nog een dikke 10-15 uur te gaan op het gemak?
 
Nu gegrind tot lvl70 dus ik ben er bijna.
Momenteel 43u gespeeld maar weet dat ik nogal een completionist ben dus alle collectibles (Minman), alle sidequests, ...

Het kan dus korter. Ik schat nog een dikke 10-15 uur te gaan op het gemak?
Good to know, ja misschien goed dat ge alles doet of ge moest nog meer grinden :p
 
Good to know, ja misschien goed dat ge alles doet of ge moest nog meer grinden :p
Wat ik overgeslagen heb tot de endgame zijn petrified demon statues.
Deze geven een enorme level boost als je ze vindt (meerdere per map)

Als je die onderweg al gebruikt zal je wel sneller vooruit raken
 
Iemand deze al uitgespeeld?
Zit nu op lvl 79 - ga net naar de Empyrian maar eerst de laatste 20 Minman zoeken
 
Allez, net eerste ending vrijgespeeld.

Lvl 90, 70% demon compendium
Nu save van 2 uur geleden laden en andere eindes vrijspelen

57 uur gespeeld
 
Wordt binnenkort opnieuw uitgebracht met nieuwe verhaallijnen. En naast Switch, nu ook voor PS4, PS5, PC en Xbox.

14 juni.

Embark on this definitive version of the critically acclaimed Shin Megami Tensei V, massively expanded with a brand-new storyline featuring new locations, demons, and choices to make that will dictate the fate of all existence.

Fully evolved with stunning visuals for modern consoles, the dark lore, unnerving atmosphere, and beautiful and monstrous demons are back and better than ever. Massively expanded with new areas, demons, and music, Shin Megami Tensei V: Vengeance features more accessible gameplay, an improved battle system, new demon experiences, and greater field exploration.

Which path will you choose? Experience a brand-new tale of revenge by the fallen or the original story of Shin Megami Tensei V, both filled with conflicting and tragic choices, forcing you to confront which ideologies you are willing to fight for. As order and chaos crumble around you, forge your own path to dictate the fate of humanity.

 
Zo blij dat deze game een deftige release krijgt. De performance op switch was zo barrak en het haalde echt de ervaring omlaag. Met al de toevoegingen die ze nu doen, denk ik dat het een van de top jrpg's van het jaar kan worden.
 
Zo blij dat deze game een deftige release krijgt. De performance op switch was zo barrak en het haalde echt de ervaring omlaag. Met al de toevoegingen die ze nu doen, denk ik dat het een van de top jrpg's van het jaar kan worden.
Ja, de hoofdreden dat ik hem heb laten liggen was de performance op Switch. Ben blij dat hij nu eindelijf deftig speelbaar gaat zijn.
 
Terug
Bovenaan