Disney+ She-Hulk: Attorney at Law

Het probleem zit hem er in dat het een mcu serie is maar dat het compleet een verkeerde toon neerzet , tot en met endgame zat er een serieuze toon in met soms een grappig moment en een duidelijke verhaallijn .
Nu fase 4 is all over the place onduidelijk waar ze naartoe willen en alkemaal niet passende genres/tonen.

En vooral waar waar een superhero franchise zou moeten over gaan ontbreekt nl. Actie en feitelijke superherostuff.
 
Again, het hele concept van de Disney+ series is om nieuwe genres en, vooral, nieuwe doelgroepen aan te boren met als gemeenschappelijke noemer het MCU. Er gaan steeds meer dingen tussen zitten die helemaal niet bedoeld zijn om door iedereen, laat staan het oorspronkelijke doelpubliek, leuk gevonden te worden.

En de series zijn niet de drijvende kracht van het overkoepelende verhaal, dat blijven de films.
 
vind het nog wel geestig tot nu toe. geen echte actie nee, geen typische superhero stuff nee.
wel wat vreemde humor en een personage dat nog niet goed weet wat met die superhero titel weet te doen.
 
Ja, ok, deze aflevering was echt wel een dud.
5 minute intro, 5 minute outro. 10 minuten aflevering en echt vraagteken over wat het ging. Die tatiana is toch NUL bedreiging voor She-Hulk. Volgens de actrice was het in de interviews een echte menace voor She-Hulk? Hoeveel afleveringen zijn er nu nog?
 
Laatste twee afleveringen zijn naar MCU normen zeer zwak. De vorige kon je eigenlijk gewoon skippen, deze tot het laatste want dan pas lijkt er schot in de zaak te komen (Josh die aan het bloed geraakt via manipulatie).

Deze serie heeft de hype meegekregen door de aanwezigheid van Hulk, Abomination en Daredevil. Jammer genoeg is hun speeltijd beperkt. Zeker Emil Blonsky was een waardige tegenstander geweest; de vijand van Hulk himself. Echter is hij getransformeerd van special-ops super soldier naar een goeroe. Waar is de Abomination die illegaal vocht tegen de Sorcerer Supreme in een kooigevecht?
 
Dat leggen ze toch uit?

Ik weet waarom en hoe hij heeft kunnen deelnemen aan het gevecht ja. Ik bedoel dat de Abomination van 2008 nergens te bespeuren is. Zoals gezegd even in Shang-Chi maar daar blijft het bij.

Niets van actie, het gaat om Emil's spirituele verandering. Een echte confrontatie is wat deze serie nodig heeft. Geef mij maar een She-Hulk en Daredevil tegenover Abomination i.p.v. de niet intimiderende Titania. Dan zul je kijkers lokken.
 
Eindelijk disneyplus genomen en eigenlijk toch een ça va serie, afgezien van de "woman power" cliché's in de eerste 2 episodes zoals ze in supergirl hadden. Dergelijke cringe momenten mogen toch wel uit series wegblijven.
 
2 afleveringen tot nu toe waarvan ik écht had dat ze totaal overbodig waren.
Ook Hulk 2008 gezien waarin Emil B. kwam en dit is totaal een ander personage?
 
Dat leggen ze toch uit?
Ja hij is een goeroe geworden, maar dit is in mijn ogen hetzelfde dat doctor doom besluit na zijn aanvaring met de avengers om ineens een bloemenwinkel te open. Echt een wtf moment.

Ik dacht dat het allemaal een plan was van hem om te ontsnappen en dan terug achter Banner te gaan. Ik zeg het, in hulk 2008 is hij een zware soldier die echt achter zijn doel gaat, zelf het super soldier serum inneemt om zijn doel achter te gaan en dan zelf nog gamma radiation inneemt om toch de hulk te pakken en dan op rampage gaat.

14 jaar later tot bekering gekomen en life coach.
Die heeft dus totaal geen drang meer om een geweer op te pakken ?
 
Zo lijkt het er op.

Niet de eerste slechterik die in de MCU redemptie krijgt. Ik vind dat eerlijk gezegd niet slecht. Ik zou het zelfs wat jammer vinden moest blijken dat hij toch de mastermind is achter het stelen van Jennifers bloed. Ik verwacht het ook nog altijd, maar zou het jammer vinden want let's be honest ... goeroe Blonsky is echt veruit het beste aan deze serie.
 
Zo lijkt het er op.

Niet de eerste slechterik die in de MCU redemptie krijgt. Ik vind dat eerlijk gezegd niet slecht. Ik zou het zelfs wat jammer vinden moest blijken dat hij toch de mastermind is achter het stelen van Jennifers bloed. Ik verwacht het ook nog altijd, maar zou het jammer vinden want let's be honest ... goeroe Blonsky is echt veruit het beste aan deze serie.
Ik denk dat het the leader (zat ook in hulk 2008)gaat zijn en dan een zetje geven aan cap4
 
Juist, had ik ook al iets van gelezen.

Nog twee afleveringen, ze gaan hun dan wel mogen reppen om hem te introduceren. Tenzij het een soort cliffhanger wordt. Ging Daredevil ook nog in beeld komen? Of blijft het bij een shot van zijn masker?
 
Juist, had ik ook al iets van gelezen.

Nog twee afleveringen, ze gaan hun dan wel mogen reppen om hem te introduceren. Tenzij het een soort cliffhanger wordt. Ging Daredevil ook nog in beeld komen? Of blijft het bij een shot van zijn masker?
Ik kan u verzekeren als het blijkt te zijn dat Daredevil alleen "hey" zegt of het bij zijn masker blijft, dat reddit/internet ontploft. Dat komt niet goed bij Marvel dan. Blijkbaar liggen de kijkcijfers (redelijk OK, hoog) voor she-hulk niet omdat de mensen het goed vinden (blijkbaar scoort deze reeks zo slecht dat het lachwekkend is) maar gewoon omdat de mensen verwachten dat Daredevil erin komt. Mensen zitten letterlijk elke aflevering te zien niet voor de woke zever maar gewoon om Matt zijn gezicht te zien.
 
Terug
Bovenaan