Disney+ She-Hulk: Attorney at Law

De sfeer die in de Netflix reeksen heerste, zal men op Disney+ vrees ik nooit kunnen herhalen.. denk dan ook dat Daredevil hier een variant is

Neen hij is dezelfde Daredevil in de MCU. Hij was in No Way Home en nu ook in She-Hulk. Het vervolg is zijn serie.
 
Het was een vreemd, maar wel passend einde voor deze serie. Geen hoogvlieger, maar bij momenten vond ik het wel leuk + het is eens iets helemaal anders, wat ik op zich zeer goed vind. Ik ben die eenheidsworst van Marvel al langer beu.
Dit was even wennen, en er zaten ook écht wel mindere stukken in, maar al bij al heb ik er toch van genoten. Je mag het allemaal niet te serieus nemen en dan kijkt het wel lekker weg. Voor mij dan toch :unsure:.
 
Het is geen seizoen 4 https://movieweb.com/charlie-cox-daredevil-born-again-is-not-daredevil-season-4-whole-new-thing/ dus kan een andere daredevil zijn , veeklaart ander kostuum.

Het is een en dezelfde Daredevil, geen variant. Op de officiële website van Marvel kun je zien dat hij connecties heeft met Spider-Man en is hij te zien met zijn nieuw/ander kostuum (https://www.marvel.com/characters/daredevil-matthew-murdock/on-screen/profile). De MCU serie is inderdaad geen vervolg op zijn eerdere serie.
 
Vond het nog wel een leuke aflevering, maar niet als finale. Nu mis ik wel wat punch, zeker na het einde van de vorige aflevering.
 
had precies liever gehad dat ze wat meer afleveringen hadden gemaakt en wat meer gespreid verhaalt, maar dan gingen er misschien andere kijkers afhaken.
Die laatste aflevering was wel nice, zeker met K.E.V.I.N. doen ze wat aan zelfspot heerlijk eigenlijk.
 
had precies liever gehad dat ze wat meer afleveringen hadden gemaakt en wat meer gespreid verhaalt, maar dan gingen er misschien andere kijkers afhaken.
Die laatste aflevering was wel nice, zeker met K.E.V.I.N. doen ze wat aan zelfspot heerlijk eigenlijk.
Ik vond dit zeker nog wel een leuke serie. Het is niet dat ik mij geërgerd heb en op voorhand al uitgemaakt had van dat het is wat het is en dat ik er niet iets anders van moest verwachten.

Dat van in de bovenstaande spoiler vond ik echt wel heel goe :D

Alleen heb ik ontdekt dat ik het nu wel gehad heb met Smart Hulk. Ik wil terug dat ongeleid projectiel waar iedereen schrik van heeft en terug die agressie, maar
Skaar en het verhaal erachter kan hier misschien iets aan veranderen, maar die ziet er al te braaf uit in vergelijking met de comics.
 
Laatst bewerkt:
Pfoe. Dit was wel "speciaal". Kvond het niet goed, maar ook niet slecht. Beter dan "Falcon & The Winter Soldier", maar dat is in mijn boek geen zware opdracht :D Ik weet nu wel niet waar ik die op de lijst zou zetten. Wandavision en zeker Loki steken er voor mij bovenuit. En ik heb een gevoel dat de beste eps van Moon Knight, Ms. Marvel en Hawkeye beter zijn dan de beste eps van She-Hulk. Net zoals ik denk dat de slechtste eps van She-Hulk beter zijn dan de slechtste eps van die series. Gewoon echt average van start tot einde.
De zelfspot en fourth wall elementen stonden me wel aan.
 
Terug
Bovenaan