Disney+ She-Hulk: Attorney at Law

Dat zal voor een deel van de kijkers opgaan, maar ik denk dat je een beetje te diep in de rabbit hole bent gedoken als je denkt dat de kijkcijfers van de reeks er louter en alleen zijn omwille van de mogelijke aanwezigheid van Daredevil.
 
Dat zal voor een deel van de kijkers opgaan, maar ik denk dat je een beetje te diep in de rabbit hole bent gedoken als je denkt dat de kijkcijfers van de reeks er louter en alleen zijn omwille van de mogelijke aanwezigheid van Daredevil.
Ik vond Daredevil op netflix heel goed.

Maar no way dat ik heel deze woke nonsens serie ga volgen omdat ze daredevil geteased hebben in de trailers lol.
Dus idd, ik geloof er ook geen hol van dat mensen enkel kijken omwille van DD.
 
Lijkt me inderdaad een bijzondere vorm van SM om een serie te bekijken die je echt verschrikkelijk vindt, alleen in de hoop om één bepaalde acteur even aan het werk te zien :unsure:
 
Dit was in mijn ogen toch wat een karakterbreuk van DD, om zo maar zijn geheimen te verklappen.

Verder vind ik deze serie best wel smakelijk, voel veel laagdrempeliger aan en ontspannender dan de andere series. Er gebeurt idd niks zot maar dat voelt verfrissend aan tov een Loki of Falcon & Winter soldier.
 
DD heeft die episode gered want we zijn terug in the politieke commentaar business geëindigd... sighface
 
Ik heb deze serie tot dusver gewoon opgegeven: een comedy-serie die niet grappig is, nog wat politiek gedoe erbij... jammer van een zeer sterke hoofdactrice (Orphan Black), maar het lag me gewoonweg niet. De eerste Marvel-serie & film voor mij die ik opgeef naast Netflix' Iron Fist.

Kan je als Daredevil fan de Daredevil aflevering nog standalone volgen? Of ben je eraan voor de moeite?
 
Ik heb deze serie tot dusver gewoon opgegeven: een comedy-serie die niet grappig is, nog wat politiek gedoe erbij... jammer van een zeer sterke hoofdactrice (Orphan Black), maar het lag me gewoonweg niet. De eerste Marvel-serie & film voor mij die ik opgeef naast Netflix' Iron Fist.

Kan je als Daredevil fan de Daredevil aflevering nog standalone volgen? Of ben je eraan voor de moeite?
Toch wel een heel belangrijk puntje letterlijk under the radar informatie in deze aflevering , de
sokovia akoorden zijn opgeheven.
Dus aleja zo eventjes dat vertellen als niemand er aan verwacht en wat eigenlijk het plot was van civil war was onverwacht en is toch een punt waar je elke serie moet volgen om mee te zijn.
 
Daredevil wat een man toch.

Wint even in 2 minuten van Jennifer Walters, doet een bangelijke entree, boned effe she-hulk, doet zijn walk-of-shame. My boy.
 
Toch wel een heel belangrijk puntje letterlijk under the radar informatie in deze aflevering , de
sokovia akoorden zijn opgeheven.
Dus aleja zo eventjes dat vertellen als niemand er aan verwacht en wat eigenlijk het plot was van civil war was onverwacht en is toch een punt waar je elke serie moet volgen om mee te zijn.
Tiens, komt dat dan zogezegd nog wel overeen met falcon en winter soldier ? Waarin die sharon vervolgd wordt voor het stelen van cap zijn schild
 
De laatste ep was voor mijn wel de beste tot nu toe! Al blijf ik heel dat 'breaking the fourth wall' gedoe tenenkrullend vinden. DD steelt natuurlijk de show, jammer dat hij er al niet eerder in voorkwam. Ik vind hem veel leuker dan die andere cameo's/gastrollen.
 
De sfeer die in de Netflix reeksen heerste, zal men op Disney+ vrees ik nooit kunnen herhalen.. denk dan ook dat Daredevil hier een variant is
 
Finale gezien en toch weer de bedenking over waar ging de aflevering en eigenlijk heel de serie over?
Ik was echt voor
todd
, behalve het bloed stelen en de video, aan het suporteren hoor
 
Terug
Bovenaan