Disney+ She-Hulk: Attorney at Law

Ik zat hier niet meteen op te wachten, maar zal het toch bekijken :unsure:

@Joeri die opmerking over de CGI is de algemene teneur precies
 
In comments staat dat de CGI nog helemaal niet af is en tot vlak voor uitzenden nog wordt bijgeschaafd.

De trailer ziet er me te commercieel uit, alsof het team marketing de meest succesvolle facetten van een MCU productie uitkoos en daar een nieuw gezicht op plakte, de grappen zijn iets te voorspelbaar. Het kon even goed een fan edit trailer zijn, het mist een creative spark.
 
Deels zal het er ook bij te maken hebben dat She Hulk er niet echt uitziet als een cgi personage dat we gewoon zijn. Een Groot, Rocket of Hulk kan je beter wegwerken met cgi. She Hulk heeft de proporties van een grote, gespierde vrouw maar dan groen. Ik denk dat daar die uncanny valley zich gewoon laat zien.

Mijn grootste issue met de trailer is dat ik na het bekijken van de trailer nog geen flauw idee heb van waarover de serie gaat gaan. Op She Hulk die gaat tinderen en daten zit ik nu eerlijk gezegd ook niet te wachten. :unsure:
 
Op She Hulk die gaat tinderen en daten zit ik nu eerlijk gezegd ook niet te wachten. :unsure:
Dat was mijn idee ook meteen na de trailer te zien. Vond de focus er nogal opliggen. Wss een fout beeld maar geen idee welke richting ze op willen met deze trailer
 
het kwam inderdaad wat vreemd of 'clunky' over, sommige 'CGI'.
Over het algemeen zijn er toch geen echte klachten over de CGI in marvel of star wars series op Disney+?

edit: vergelijk maar eens met de CGI van een serie als the flash of supergril, daar schiet ik soms in de lach van hoe slecht het gedaan is. Naast het acteerwerk en story writing dat ook wel soms bizar is.
 
supergrill-xl--1609984789_800x600.jpg
 
het kwam inderdaad wat vreemd of 'clunky' over, sommige 'CGI'.
Over het algemeen zijn er toch geen echte klachten over de CGI in marvel of star wars series op Disney+?

edit: vergelijk maar eens met de CGI van een serie als the flash of supergril, daar schiet ik soms in de lach van hoe slecht het gedaan is. Naast het acteerwerk en story writing dat ook wel soms bizar is.
Maar dat is ook geen eerlijke vergelijking. Een Supergirl moet het met +- 3 miljoen dollar per aflevering doen. De typische Marvel serie van +- 6 afleveringen heeft een budget van +- 25 miljoen.

Ook qua verhaallijn, doordat die CW shows op CW spelen zijn ze verplicht om een seizoen van 24 afleveringen te maken. Met een uitzondering zoals het laatste seizoen van Arrow. En dat is gewoon veel te veel om een coherent, interessant verhaal te schrijven zonder enorm veel filler. Er is een reden waarom alle topseries van de laatste jaren max 10 afleveringen hebben per seizoen.
 
Ik vond het wel OK, maar niet meer dan dat. Hopelijk gaat het wat in stijgende lijn naarmate het verhaal op gang komt.
De CGI kwam soms toch wat onnatuurlijk over vond ik, maar niet dat mij echt hard stoorde. De (meeste) humor kon ik wel smaken. Ook fijn dat het kortere afleveringen zijn, kijkt lekker weg.
 
Absolute garbage

Waarom is Disney de laatste tijd precies alleen maar uit om hun originele personages de grond in te boren en nieuwe cringe varianten er van te introduceren?
 
Terug
Bovenaan