Disney+ She-Hulk: Attorney at Law

Waarom is Disney de laatste tijd precies alleen maar uit om hun originele personages de grond in te boren en nieuwe cringe varianten er van te introduceren?
She-Hulk bestaat al sinds 1980.

E9A3AF12-C4CC-4255-95B7-3E7F80370A21.jpeg
 
Ik had het veel erger verwacht eerlijk gezegd. In menselijke vorm vind ik de actrice nog vrij fijn om te volgen in de serie, als She-Hulk een pak minder eerlijk gezegd.

Eerst en vooral snap ik niet waarom ze haar origin hebben veranderd? Nu snijdt ze zichzelf nadat ze uit een verongelukte auto kruipt waarna er toevallig bloed van Bruce op haar wonde drupt. Dan is haar originele origin waarin Bruce haar een transfusie geeft om haar leven te redden toch duizend keer beter? Dat kan zoveel interessante verhaallijnen opleveren.

Ook heel het 4th wall gebeuren ben ik geen fan van. Ik weet dat ze dit in de comics wel vaak doet, maar het past voor mij niet binnen de MCU.

CGI op de Hulk zelf zag er al beter uit, maar She-Hulk ziet er echt niet goed uit. Volgens mij komt dit voornamelijk omdat Hulk meer "reliëf" in zijn gezicht heeft om het zo te zeggen, meer textuur. Bij She-Hulk lijkt het alsof er een permanente instagram filter opgeplakt is.

Al bij al zal ik zeker de volgende aflevering checken. Maar wat me vooral bijblijft is dat alles zo gerushed leek deze aflevering. En dat snap ik niet. Het is Disney hun eigen platform en hun eigen IP, ze kunnen er makkelijk voor kiezen om 2-3 afleveringen meer te maken. Dat zou veel series volgens mij al een pak helpen.
 
Sluit me aan bij @Carrion. Er ontbreekt iets bij de cgi van She-Hulk. Het breken van de fourth wall past (hoewel comicbook accuraat) minder bij haar. Bij Deadpool vind ik dat wel gaan, omdat die gewoon batshit insane is.

Het is vooral de heel flauwe humor waardoor ik niet echt mee ben imo.
 
She-Hulk bestaat al sinds 1980.

Bekijk bijlage 12427
Dat She-hulk al lang bestaat daar ben ik me bewust van. Maar je kan ze heel wat beter introduceren.

Thor, hulk, Hawkeye, Captain America, allemaal helden die heel wat hebben moeten doorstaan om te komen tot waar ze nu zijn. De vervangers (meestal vrouwen) komen het dan maar eens tonen en kunnen alles 100x beter vanaf het begin, zonder de moeilijkheden waar hun voorgangers mee te maken hadden.

Het resulteert niet alleen in saaie, eentonige karakters met als enigste eigenschap hun geslacht of kleur maar het doet hun voorgangers gewoon oneer aan. Dat ze eens deftige schrijvers gaan zoeken bij Disney want sinds Endgame is het huilen met de pet op.

Over de CGI, heb er persoonlijk weinig problemen mee. Vrouwen hebben nu eenmaal een veel egalere huid dan mannen, je kan er dus veel moeilijker die structuur inbrengen.
 
Thor, hulk, Hawkeye, Captain America, allemaal helden die heel wat hebben moeten doorstaan om te komen tot waar ze nu zijn. De vervangers (meestal vrouwen) komen het dan maar eens tonen en kunnen alles 100x beter vanaf het begin, zonder de moeilijkheden waar hun voorgangers mee te maken hadden.
Al die white males, ze moeten wel DEI quotas halen he ;-)
 
Persoonlijk vind ik dat Marvel gewoon niet goed is in hun series, en dat komend van iemand die toch wel graag Avengers ziet.

WandaVision, SAAI daar zat ik altijd op mijn honger zitten
Winter Soldier, OK, maar daar ontbrak echt een deftig verhaal in
Hawkeye, GOED, was 13+ maar goed. (tot nu toe de eerste serie dat ik kon zien zonder te zuchten zelf)
Ms. Marvel, SLECHT, personage gewoon irritant (in het echt persoon ok), en plot was echt van ?
Moonknight, OK, kan er niets fout over zeggen
 
Persoonlijk vind ik dat Marvel gewoon niet goed is in hun series, en dat komend van iemand die toch wel graag Avengers ziet.

WandaVision, SAAI daar zat ik altijd op mijn honger zitten
Winter Soldier, OK, maar daar ontbrak echt een deftig verhaal in
Hawkeye, GOED, was 13+ maar goed. (tot nu toe de eerste serie dat ik kon zien zonder te zuchten zelf)
Ms. Marvel, SLECHT, personage gewoon irritant (in het echt persoon ok), en plot was echt van ?
Moonknight, OK, kan er niets fout over zeggen
Loki vergeten die imo wel goed was
 
Al die white males, ze moeten wel DEI quotas halen he ;-)
Dat is zowat Marvel vandaag: quota’s en checklists.

Ik begrijp dat ze de formule geperfectioneerd hebben maar **** me ze mogen eens iets anders laten doen. En eigenlijk heb ik nog niet zo een probleem met hun formule, mijn grootste irritatie hoe ze hun oude garde behandelen. Loki, Thor, Wanda, Wilson, Ant man en Hulk hebben jaren character building gehad die hun karakter gevormd hebben en phase 4 is gewoon stuk voor stuk afbreuk daarvan geweest.

Hierboven werd Loki vermeld. Vond dat nog het beste dat ze hebben uitgebracht maar Loki zelf is gewoon alles wat hij daarvoor in de films niet was. Dat was zo een coole anti-hero/villain en die verneuken ze gewoon in die serie.

Maar bon, het blijft Disney :) kijk maar wat ze met Luke Skywalker gedaan hebben.
 
Loki vergeten die imo wel goed was
Juist Loki was goed als je in het 1 trek kon zien, anders zat ik ook op mijne honger.

Dat is zowat Marvel vandaag: quota’s en checklists.

Ik begrijp dat ze de formule geperfectioneerd hebben maar **** me ze mogen eens iets anders laten doen. En eigenlijk heb ik nog niet zo een probleem met hun formule, mijn grootste irritatie hoe ze hun oude garde behandelen. Loki, Thor, Wanda, Wilson, Ant man en Hulk hebben jaren character building gehad die hun karakter gevormd hebben en phase 4 is gewoon stuk voor stuk afbreuk daarvan geweest.

Hierboven werd Loki vermeld. Vond dat nog het beste dat ze hebben uitgebracht maar Loki zelf is gewoon alles wat hij daarvoor in de films niet was. Dat was zo een coole anti-hero/villain en die verneuken ze gewoon in die serie.

Maar bon, het blijft Disney :) kijk maar wat ze met Luke Skywalker gedaan hebben.
Over Loki mmmh... Niet met eens. Loki is altijd "het kindje" geweest dat "slecht" is geworden omwille van zijn *opvoeding*.
Het was duidelijk te zien dat ondanks hij slecht was in Avengers dat hij goed werd in Thor Ragnarok. Dat laten ze dan ook zien in Loki de serie dat ondanks al die vervolgen dat hij direct "goed" kan worden, mits correcte stimulans. Loki vind ik op zich goed uitgewerkt.

Wanda Vision is echt zever in pakskes. Zeker dat ze ineens de bad guy wordt in Dr. Strange. Er zijn al talloze memes die de film in 5 minuten konden afronden..

Wanda: i want to have my children. (crappy russian voice)
Dr Strange and Chavez: let us find a universe where Wanda died and the children need to have a mother.
*movie ends*
:D
 
Laatst bewerkt:
Wanda Vision is echt zever in pakskes. Zeker dat ze ineens de bad guy wordt in Dr. Strange. Er zijn al talloze memes die de film in 5 minuten konden afronden..

Wanda: i want to have my children. (crappy russian voice)
Dr Strange and Chavez: let us find a universe where Wanda died and the children need to have a mother.
*movie ends*
:D
spoilers dude, ik heb die film nog niet gezien
 
Juist Loki was goed als je in het 1 trek kon zien, anders zat ik ook op mijne honger.


Over Loki mmmh... Niet met eens. Loki is altijd "het kindje" geweest dat "slecht" is geworden omwille van zijn *opvoeding*.
Het was duidelijk te zien dat ondanks hij slecht was in Avengers dat hij goed werd in Thor Ragnarok. Dat laten ze dan ook zien in Loki de serie dat ondanks al die vervolgen dat hij direct "goed" kan worden, mits correcte stimulans. Loki vind ik op zich goed uitgewerkt.

Akkoord dat hij niet door en door slecht is, en dat is iets dat inderdaad constant is geweest. Vandaar dat hij ook wat een Anti-hero is.

Maar hij was goed wanneer hem het uitkwam, wanneer hij er iets kon uithalen voor zichzelf. Hij hield zich al zeker niet bezig met romantische relaties, hij kon amper een werkende relatie met zijn broer opbouwen. Hij is ook altijd iemand geweest die heel doelgericht was, zich niet liet doen, door alle bullshit keek en vooral veel zelfvertrouwen had. Dat wordt in de eerste 2 afleveringen volledig van de tafel geveegd. Dat klopt gewoon totaal niet met zijn karakter. Hij kan groeien als persoon tuurlijk, maar niet in iets dat zo haaks staat op zijn persoonlijk in zo een korte tijd.
 
Akkoord dat hij niet door en door slecht is, en dat is iets dat inderdaad constant is geweest. Vandaar dat hij ook wat een Anti-hero is.

Maar hij was goed wanneer hem het uitkwam, wanneer hij er iets kon uithalen voor zichzelf. Hij hield zich al zeker niet bezig met romantische relaties, hij kon amper een werkende relatie met zijn broer opbouwen. Hij is ook altijd iemand geweest die heel doelgericht was, zich niet liet doen, door alle bullshit keek en vooral veel zelfvertrouwen had. Dat wordt in de eerste 2 afleveringen volledig van de tafel geveegd. Dat klopt gewoon totaal niet met zijn karakter. Hij kan groeien als persoon tuurlijk, maar niet in iets dat zo haaks staat op zijn persoonlijk in zo een korte tijd.
Thor was zeer egocentrisch, ook te zien in Thor 1. Nadien is hij thor stupid :D. Loki werd altijd op de achtergrond beetje door Thor geduwd, is ook een van de redenen. Dat Loki zo ineens weinig zelfvertrouwen heeft werd duidelijk gemaakt. Hij beschouwde zijn eigen als god (of demi-god door de avengers genoemd) en zag zijn eigen onverwinnelijk. Dan zie je ineens dat je nek wordt gesnapt door een Titan en dat die almighty infinity stones gewoon als knikkers in een schuif liggen te rollen en niets voorstellen. Je werkelijkheid dat je zo stoer bent zakt gewoonweg, je bent een nobody irl. (irl is misschien niet correct in die Loki-univers maar soit)
 
Dat is zowat Marvel vandaag: quota’s en checklists.

Ik begrijp dat ze de formule geperfectioneerd hebben maar **** me ze mogen eens iets anders laten doen. En eigenlijk heb ik nog niet zo een probleem met hun formule, mijn grootste irritatie hoe ze hun oude garde behandelen. Loki, Thor, Wanda, Wilson, Ant man en Hulk hebben jaren character building gehad die hun karakter gevormd hebben en phase 4 is gewoon stuk voor stuk afbreuk daarvan geweest.

Hierboven werd Loki vermeld. Vond dat nog het beste dat ze hebben uitgebracht maar Loki zelf is gewoon alles wat hij daarvoor in de films niet was. Dat was zo een coole anti-hero/villain en die verneuken ze gewoon in die serie.

Maar bon, het blijft Disney :) kijk maar wat ze met Luke Skywalker gedaan hebben.
Wat is dan precies "iets anders doen"? Want phase 4 bulkt net uit van de "iets anders doen". Ik zie ook echt niet in hoe phase 4 afbreuk heeft gedaan aan de personages die je opnoemt ... Enkel bij Wanda kan ik die kritiek snappen, maar de rest? Wat is er mis met Loki?
 
Thor was zeer egocentrisch, ook te zien in Thor 1. Nadien is hij thor stupid :D. Loki werd altijd op de achtergrond beetje door Thor geduwd, is ook een van de redenen. Dat Loki zo ineens weinig zelfvertrouwen heeft werd duidelijk gemaakt. Hij beschouwde zijn eigen als god (of demi-god door de avengers genoemd) en zag zijn eigen onverwinnelijk. Dan zie je ineens dat je nek wordt gesnapt door een Titan en dat die almighty infinity stones gewoon als knikkers in een schuif liggen te rollen en niets voorstellen. Je werkelijkheid dat je zo stoer bent zakt gewoonweg, je bent een nobody irl. (irl is misschien niet correct in die Loki-univers maar soit)
Klopt, maar moet dat zo 100% zijn karakter veranderen? Hij is een side-character is zijn eigen show...
Iets vergelijkbaar is Loki die ontdekt dat hij een frost giant is. Dat is ook een ingrijpende gebeurtenis die alles in zijn karakter in vraag stelt, maar dan veranderd hem ook niet 100%.
Wat is dan precies "iets anders doen"? Want phase 4 bulkt net uit van de "iets anders doen". Ik zie ook echt niet in hoe phase 4 afbreuk heeft gedaan aan de personages die je opnoemt ... Enkel bij Wanda kan ik die kritiek snappen, maar de rest? Wat is er mis met Loki?
Loki: zie hierboven

Thor: Neemt zichzelf totaal niet meer serieus, is gewoon de comic relief nu. Was perfect in Ragnarok, maar wordt dan de papzak in Endgame zodat iedereen wat kon lachen. Love en Thunder was een absolute shitshow die alles wat Thor hiervoor had doorgemaakt herleid tot niets. En natuurlijk komt female Thor op de proppen en die kan alles onmiddellijk beter. Terwijl het op niets slaagt dat die die krachten heeft.
Wilson : die was een vrij cool personage op zichzelf. Nu is het een flauw afkooksel van Captain America. Hij heeft zelfs geen superkracht dus wat die als captain America doet versta ik voor geen haar. Maar bon, als het tussen de blanke en de zwarte ging om het over te nemen was er maar 1 winnaar natuurlijk volgens de Disney bazen :)

Ant man : Daar liep ik wat vooruit op mezelf, laten we de derde afwachten. Maar ik heb al een vermoeden wat er daar gaat gebeuren :)

Hulk : kan eigenlijk de uitleg van Thor ongeveer kopiëren. Maar bij de hulk vind ik dat ze hem nooit recht aangedaan hebben in de MCU. Maar zelfs dat wat ze daar opgezet hadden (over Ragnarok, IW en endgame) wordt gewoon volledig onderuit gehaald in de eerste aflevering van she-hulk.
 
Film is al effe uit he. Trouwens je weet dit aangezien het in de drie trailers wordt getoond.
En hoe weet jij of ik de trailers heb gezien? Feit blijft dat je geen andere films hoeft te spoilen in een thread over een serie, ookal speelt die zich in hetzelfde universum af. Die film is nog maar dik 3 maanden uit trouwens, en lang niet iedereen heeft al de mogelijkheid gehad om hem te bekijken (zoals ik).
 
En hoe weet jij of ik de trailers heb gezien? Feit blijft dat je geen andere films hoeft te spoilen in een thread over een serie, ookal speelt die zich in hetzelfde universum af. Die film is nog maar dik 3 maanden uit trouwens, en lang niet iedereen heeft al de mogelijkheid gehad om hem te bekijken (zoals ik).
Rustig...
 
Terug
Bovenaan