Senua's Saga: Hellblade II

Horror PC XBOX Senua's Saga: Hellblade II

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
senua2.png


release: 21 mei 2024
genre: action-adventure, horror
dev: Ninja Theory

Vervolg op het bejubelde Senua's Sacrifice.

The sequel to the award winning Hellblade: Senua’s Sacrifice, Senua returns in a brutal journey of survival through the myth and torment of Viking Iceland. Intent on saving those who have fallen victim to the horrors of tyranny, Senua faces a battle of overcoming the darkness within and without.

Sink deep into the next chapter of Senua’s story, a crafted experience told through cinematic immersion, beautifully realised visuals and encapsulating sound.

 
Vind het niet erg dat Xbox goeie :tongue: exclusives heeft maar deze was zo goed ontvangen op PS4 dat het nu voelt alsof Sergio Ramos naar Barcelona verkast word:wallbash: nu Xbox players enjoy met deze hebben jullie een gem
 
Vind het niet erg dat Xbox goeie :tongue: exclusives heeft maar deze was zo goed ontvangen op PS4 dat het nu voelt alsof Sergio Ramos naar Barcelona verkast word:wallbash: nu Xbox players enjoy met deze hebben jullie een gem
Ik begrijp u gevoel!

Edit: Ik zie het spel wel nog naar PS5 komen later tbh.. dus ga den boot wat af houden als die ooit uit komt.
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp u gevoel!

Edit: Ik zie het spel wel nog naar PS5 komen later tbh.. dus ga den boot wat af houden als die ooit uit komt.
En waarom zou dat spel op ps5 uitkomen?
De stufio is eigendom van Microsoft.
Tenzij sony gamepass zou toelaten op de ps, zie ik dat er nog niet op gereleased worden
 
Of koop gewoon een Series x naast uw ps5 hé (net als ik doe maar dan andersom (een ps5 voor de exclusives te spelen). Ik snap die heisa nooit van "mijn console is de beste met de meeste exclusives en blablabla..."
Is zo simpel op te lossen en je moet nooit meer een game missen 😁
En het is een goedkopere oplossing een Series X (of evt een Series S) te kopen dan een gamepc om die games deftig te kunnen spelen.
 
En waarom zou dat spel op ps5 uitkomen?
De stufio is eigendom van Microsoft.
Tenzij sony gamepass zou toelaten op de ps, zie ik dat er nog niet op gereleased worden
Er zijn zo veel games die eigendom zijn van MS die op andere platformen uit komen...
MS zie ik dat nog eerder na een tijd toch releasen voor PS5, kan zijn van niet eh, maar sluit dat zeker niet uit.
 
Er zijn zo veel games die eigendom zijn van MS die op andere platformen uit komen...
MS zie ik dat nog eerder na een tijd toch releasen voor PS5, kan zijn van niet eh, maar sluit dat zeker niet uit.
Zou dom zijn mochten ze dat voor deze titel niet doen natuurlijk.
 
Waarom dom?
Ik zie sony hun uncharted ook niet op andere platformen uitbrengen
Dat is een exclusive en een grote system seller omdat de serie zo high anticipated is.
Deze game is enkel dat eerste. Dus heeft het enkel maar baat om dit multi-platform uit te brengen.
 
Dat is een exclusive en een grote system seller omdat de serie zo high anticipated is.
Deze game is enkel dat eerste. Dus heeft het enkel maar baat om dit multi-platform uit te brengen.
Maar dat is multiplat.
neem gewoon gamepass ultimate en ge kunt zelfs de games op uw gsm streamen 😀
 
Dat is een exclusive en een grote system seller omdat de serie zo high anticipated is.
Deze game is enkel dat eerste. Dus heeft het enkel maar baat om dit multi-platform uit te brengen.
Microsoft wint er niets bij als ze games van hun eigen studio's naar de concurrentie brengen. Voor extra software sales moeten ze het ook niet doen, want het is niet dat ze krap bij kas zitten.

Games weghouden van PlayStation is voor Microsoft veel belangrijker.

Ik zie sony hun uncharted ook niet op andere platformen uitbrengen
Maar goed, dat is op een open platform en staat los van de console markt.

Ook hier net hetzelfde als bij Microsoft: er is geen enkele reden waarom Sony hun grootste concurrent zou moeten voorzien van hun eigen titels.
 
Kvind het zot dat zo veel mensen denken dat MS met hun consoles en games massas geld scheppen :p
Ik zou graag eens die hun statistieken zien, qua uitgaven en wat ze er voor terug krijgen (puur geld dan)

Voor Sony zijn exclusives veel belangrijker dan voor MS, Sony hun inkomsten komen echt puur uit sales van games en andere verkopen via hun en de games. Terwijl MS zich meer bezig houd met users lokken kosten wat kosten om zo winst te halen in hun andere sectoren, MS hun business draait echt helemaal anders dan die van Sony. Maar ja, maakt niet uit, we zien wel. Ik zie Hellblade nog naar PS komen, ben ik mis dan is het zo, maar het is niet onmogelijk. Hellblade is geen Halo, Gears of Forza...
 
Ik zie Microsoft zelfs nog hun games uitbrengen op de PS5. Gewoon later na datum, en pak duurder. Dikke powermove om de dialoog rond Gamepass en Xbox levende te houden. Vooral het momentum dat nu telt want veel poen pakken gaan ze denk idd nog niet doen.

Maar nu moet Sony wel nog eens Microsoft serieus nemen, wat toch wel van de 360 is geleden.
 
Deze week net de eerste uitgespeeld en weggeblazen. Dit zit er nog een schepje bovenop uit! Hiervoor koop ik mij een Xbox, want mijn pc gaat dat nooit kunnen draaien 😂.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan