Dead Space

Action PC PS5 XBOX Dead Space

Idem, speel dergelijke spellen niet al te vaak, maar wilde deze graag toch spelen. Enkele chapters ver, heel coole sfeer en spanning!
 
12u ver. Chapter 8. Herinner me niks meer van deze game dus is dit een nieuwe game voor mij ! Perfect net voor harry potter er is ! Daarna terug de race stoel in en gt7 verder doen !
 
Gisteren ook uitgespeeld. Een 15 uur over gedaan. Die side quest waar je al die rigs moet vinden om in die kamer te geraken met special gear, heb ik wel niet allemaal kunnen vinden. 15 uur vind ik ideaal voor een spel als deze. Echt een awesome spel! Spel wordt ook alleen maar beter en beter. Naar het einde toe, vrij heftig bij momenten. Dikke aanrader!
 
Gisteren ook uitgespeeld. Een 15 uur over gedaan. Die side quest waar je al die rigs moet vinden om in die kamer te geraken met special gear, heb ik wel niet allemaal kunnen vinden. 15 uur vind ik ideaal voor een spel als deze. Echt een awesome spel! Spel wordt ook alleen maar beter en beter. Naar het einde toe, vrij heftig bij momenten. Dikke aanrader!

En hoeveel screenshots heb je genomen, naast die ene die je in Guess the Game topic postte? :unsure:
 
Nooit echt in de problemen gekomen met ammo op hard. Tip: de drops die je krijgt zijn sterk afhankelijk van welke wapens je in je inventory hebt. Ik zou er maximaal vier meepakken, anders krijg je ammo voor teveel verschillende wapens.

Spel uitgespeeld, zeer goede remake. Enkel jammer dat het spel naar het einde toe minder survival horror en meer third person shooter wordt. Zoals in het originele spel maar ergens had ik gehoopt dat ze dit veranderd hadden.
 
 
Huh, ging jij de review niet schrijven, Joeri 😏?
 
Op PC zijn er ook wat problemen, vnl. met stutters. Beetje jammer dat zoveel PC games hier tegenwoordig aan lijden.
 
Deze op mijn gemak mee begonnen, en echt op mijn gemak. Zit in chapter 4 en al 5uur bezig sinds vorige week vrijdag.

Hij speelt veel aangenamer dan Callisto gfx zijn echt mooi, vijanden zijn wel niet zo mooi afgewerkt naar mijn mening.
 
Op PC zijn er ook wat problemen, vnl. met stutters. Beetje jammer dat zoveel PC games hier tegenwoordig aan lijden.
Niks van gemerkt tijdens mn playthrough. Enkel dat het opstarten wat langer duurde dan ik vond, maar daar bleef het bij.
 
Niks van gemerkt tijdens mn playthrough. Enkel dat het opstarten wat langer duurde dan ik vond, maar daar bleef het bij.

Ik geef het maar mee voor mensen die hier gevoelig aan zijn. Vooral in de laatste hoofdstukken had ik daar last van.
 

Ik geef het maar mee voor mensen die hier gevoelig aan zijn. Vooral in de laatste hoofdstukken had ik daar last van.
Damn, ik moet sjans gehad hebben dan om dit niet tegen te komen. Nochtans is mijn videokaart al niet meer van de jongste, ne 2070 SUPER. Maar het doet zijn job nog wel supergoed (haha). Speel op Ultra Quality.
 
Terug
Bovenaan