Dead Space

Action PC PS5 XBOX Dead Space

Deftige reviews. Ik wacht wel tot de trilogy volledig gedaan is, en het pakket 20euro kost.
Audio is overigens duidelijk verslechterd, geen idee waarom dat nauwelijks aangehaald word.
 
52 reviews:
Staat momenteel op 89. Veel 9/10. Oh yeah! Let's go baby!
 
Het origineel ooit begonnen en nooit uitgespeeld door te veel schrik 🙈. Moet wel zeggen, heb er terug zin in… Mogelijks komt deze wat later wel in huis. Nu nog volop bezig aan Elden Ring.
 
Hier ook wel benieuwd. Dead Space lang geleden op de PS3 gestart, gestopt ergens (life, he), dus zou ideaal moment zijn.
 
Alle dead space games uitgespeeld, dus deze ga ik wel aanschaffen :)

Hopelijk een relaunch van de reeks.
 
52 reviews:
Staat momenteel op 89. Veel 9/10. Oh yeah! Let's go baby!
4 van de 5 best gereviewde games op PS5 zijn nu remakes of PS5 edities van spellen van PS3 en PS4 [al blijkt current PS5 games wel laatste zes maand ofzo te zijn op metacritic).

___

Is dit een 'letterlijke' remake (betere graphics etc.) of eerder een reboot?
 
Fijn om te lezen dat het een echt verzorgde remake is. Waarschijnlijk ook vroeger dan later in huis halen als k klaar ben met p4.
 
Allez 't begint al goe me zn kuren. Normaal zou het nu uit zijn, maar de play-knop is nog steeds grijs en via "Play Now" in de store krijg je de error dat het nog niet uit is.

En in de downloads page zegt het dat het pas uit is morgenmiddag om 12u. Komaaaaaaaaaaaaaan zég....

EDIT: Allé na Steam 5 keer te herstarten begint em dan toch te unpacken.
 
Awesome game, titel van Remaster waardig. Verhaal blijft uiteraard hetzelfde, maar er zijn voldoende verschillen met de base game. De levels zijn anders gedesigned, nog wat plekken die hetzelfde gebleven zijn. Ik weet nog van de base game welke monsters te verwachten waar en hoeveel, ook dit is aangepast hier voor het grootste deel.

Wel een paar kleine bugs tegengekomen, zoals een lift die niet naar beneden/boven ging nadat de deur sloot, moest opnieuw loaden.

Zit in Chapter 9 momenteel, zal het vandaag uitspelen. Het is sowieso al een goede game, die zeker populair zou zijn moest het nu voor de eerste keer gereleased zijn.

Spoiler over Dead Space 2:
In de base game kwam Unitology niet/nauwelijks aan bod, ze maakten pas hun intrede in DS2 waar Isaac hen al kende. Ik denk niet dat een first time player raar zal opkijken bij de dialogen over Unitology in DS2 na het spelen van Remastered, maar een goede overgang is er nu ook niet echt meer. Daarom zit ik me af te vragen of een Remastered van DS2 (en DS3) ook zit aan te komen, ook al zijn de graphics/gameplay van deze 2 games nog steeds zeer goed.
 
uitgespeeld op impossible,nu 2 keer ng+ doen en hopelijk heb ik de platinum voordat hogwarts legacy uitkomt
 
Ik heb geen enkele dead space game gespeeld dus deze remaster zou wel een goede intrede zijn alhoewel vind ik het toch een beetje duur.
 
Ik ben bijna op het einde van Callisto, heb God of war raganarok ook gekocht denk dat ik eerst deze er tussen ga nemen tegen dan kan ik deze wel 2dehands vinden.
Om 1 of andere reden Dead space nooit gespeeld, denk even deel 3 die was eens bij ps+ dacht ik.
 
En uitgespeeld.

9 uur op de teller, niet slecht voor iemand die de base game al vele malen gespeeld heeft. Benieuwd of ze ooit DS2&3 remasteren of dat ze gewoon es Dead Space 4 uitbrengen zodat het verhaal eindelijk afgesloten kan worden ipv de cliffhanger opt einde van DS3 DLC.
 
Terug
Bovenaan