Dead Space

Action PC PS5 XBOX Dead Space

Ooit eens aan begonnen, maar gestopt met spelen toen ik de eerste vijand zag.
Ben echt een broekschijter op dat vlak. :laugh:
 
1, 3j geleden gespeeld, 2 vorig jaar.

Die games kunnen er nog altijd mee door eigenlijk. Maar als ze de ps5 controller deftig erin verwerken à la Returnal kan het alleen maar beter.
 
Stukje gameplay met uitleg van de producer.

Senior Producer Philippe Ducharme gives you a more in-depth sneak peek at the reimagined USG Ishimura, showing off key improvements including updated visual fidelity, the interconnected ship, the intensity director, and more. The Intensity Director makes your exploration of the Ishimura even more intense, challenging, and unpredictable. Enemies, lighting, and ambiance may change each time you return to a previously explored area, making each experience unique. Then find out how new audio and visual effects help crank up the tension throughout.

 
Idd, dit is een remake om u tegen te zeggen! Enkel huidig gen (halleluja!!!) En het is te zien. Wat een graphics! 😍 Ook cool dat ze ook de ballen hebben om aanpassingen te doen hier en daar. Ziet er fantastisch uit!
 
Ziet er beter uit dan verwacht. Wel cool dat ze ook wat durven sleutelen aan het origineel. Niet iets dat ik meteen moet spelen, eventueel eens de volledige trilogy uit is zoals Mass Effect.
 
Damn ze zijn daar niet licht over gegaan, het ziet er echt netjes uit. Ik heb de indruk dat de levels hier en daar lichtjes veranderd zijn van design. Zoals op 12:55, deze manier van de tramtunnel betreden is anders.
 
Ik zat me af te vragen of Isaac zal spreken in deze revamp, gezien ze hem een stem gaven vanaf DS2. En zowaar!

Maar misschien een kleine gripe: hij ziet er wel heel anders uit ten opzichte van DS2&3. Een beetje té anders. Al zullen we zijn gezicht waarschijnlijk niet veel zien.

EDIT: Oh, en Unitology. Die was pas geïntroduceerd in DS2, dus als je deze revamp zou spelen en daarna DS2, zal Isaacs eerste encounter met Unitology in DS2 vreemd overkomen. Bon, kleine details. En wie weet revampen ze DS2 & 3 ook in de toekomst?
 
Ik zat me af te vragen of Isaac zal spreken in deze revamp, gezien ze hem een stem gaven vanaf DS2. En zowaar!

Maar misschien een kleine gripe: hij ziet er wel heel anders uit ten opzichte van DS2&3. Een beetje té anders. Al zullen we zijn gezicht waarschijnlijk niet veel zien.

EDIT: Oh, en Unitology. Die was pas geïntroduceerd in DS2, dus als je deze revamp zou spelen en daarna DS2, zal Isaacs eerste encounter met Unitology in DS2 vreemd overkomen. Bon, kleine details. En wie weet revampen ze DS2 & 3 ook in de toekomst?
Als ik de gameplayvideo bekijk praat hij toch gewoon mee tijdens de gesprekken dus lijkt me wel. Nooit de originele gespeeld maar deze remake lijkt me heel interessant.
 
Terug
Bovenaan