Senua's Saga: Hellblade II

Horror PC XBOX Senua's Saga: Hellblade II

Ik had het onmiddellijk gezegd, dit is de studio die moet concurreren met Sony hun narratief gedreven spellen. Ziet er heel indrukwekkend uit! Vraag me af wanneer de game uitkomt, wss 2023? Eerste vond ik ook top. De 2de zal wel van veel grotere schaal zijn was.
 
Deze week net de eerste uitgespeeld en weggeblazen. Dit zit er nog een schepje bovenop uit! Hiervoor koop ik mij een Xbox, want mijn pc gaat dat nooit kunnen draaien 😂.
Je hebt daar geen pc voor nodig. Met Game Pass Ultimate kun je via de cloud gamen en de kwaliteit is ontzettend goed. Kan PlayStation wel wat van leren.
 
Plague: A tale of Innocence en Hellblade worden vaak in één adem genoemd.

Plague vond ik geweldig maar bij Hellblade had ik vaak last van onrgelmatige oplossingen. Als de camera een klein beetje verkeerd stond werd de puzzel bv. niet opgelost.

Ik ga het binnenkort wel nog eens een tweede kans geven want het is op papier helemaal mijn ding en de graphics zijn ongeëvenaard.
 
Dan vergeet je nog de audio te vernoemen.

Grootste aanrader, speel dit spel met een goeie koptelefoon.
Inderdaad, audio was ook geweldig.
Ik denk dat ik op een gegeven moment zo kwaad werd omdat ik een puzzel niet opgelost kreeg, dan op youtube opgezocht en bleek dat ik al 5 keer op de juiste plek stond maar de camera niet perfect gelijnd was.

Was ook op een moment dat ik me moest haasten omdat ik één vd volgende dagen op reis vertrok. Geen aanrader bij dit spel.

Kan zomaar een favorite worden nu ik even tijd heb.
 
Nog nooit van gehoord, maar als ik de reacties hier zo lees.
Precies wel de moeite om eens te proberen als het uit komt :p
 
Den eerste lag mij niet. Misschien omdat ik geen behoefte heb om mij in een depressie te gamen. Maar damn, dit is wel next-gen!
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan