De naam van de bevoegde minister is ook een klassieker.star-methode + beetje basiskennis hebben over de fod. Ik ben er bijna zeker van dat er hier eerder in het topic al dieper is op ingegaan dus misschien eens terug bladeren?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De naam van de bevoegde minister is ook een klassieker.star-methode + beetje basiskennis hebben over de fod. Ik ben er bijna zeker van dat er hier eerder in het topic al dieper is op ingegaan dus misschien eens terug bladeren?
Ja, verloop ligt hoog.De cijfers kan je hier voor alle FOD's zien: https://infocenter.belgium.be/nl/statistieken
Bij de meesten is het een serieuze daling de laatste 10j. Het verloop ligt bij jullie wel hoger dan bij ons. Hier vertrekken er eigenlijk weinig (behalve pensionering).
Tis niemeer financiën nudie infodag bij financiën is niet verplicht he (allez, toch in mijn tijd niet). er zit gewoon vrij handige info tussen, maar idd vooral algemene HR shit.

Tis niemeer financiën nu
Ook geen onthaaldag, die was woensdag.
Dit is echt onthaal opleiding. Er volgen er nog wel zo'n aantal: Office 365 oa![]()

Gewoon onnozel.De overheid en zijn nutteloze opleidingen
Ze zouden beter eens tijd en geld investeren in opleidingen die nuttig zijn, maarja... Daar is geen budget meer voor.
Zoals die domme inleiding cursus die ik heb moeten volgen waar ze dan lang stil staan bij materie die bijna nooit voorkomt op mijn dienst, maar het geen waar ik wel vaak mee geconfronteerd wordt gaan ze maar eens snel over![]()
Heb je al je voorkeurs plaatsen moeten doorgeven?Hey,
Weet iemand toevallig hoelang de FOD Financiën erover doet om je te laten weten of je in dienst mag treden? De jobaanbieding was geldig t.em. 14 maart.
Yes heb ik doorgegevenHeb je al je voorkeurs plaatsen moeten doorgeven?
Iemand ervaring met de examens van fiscaal deskundige personenbelasting? Is er terugkerende materie die altijd gevraagd wordt?
Net geslaagd op de testen voor internationale expert (verbaal redeneervermogen en situationele test), ik sta echter heel laag in de lijst (522). Kan ik interessante jobaanbiedingen verwachten in het komende jaar?
Ik vind het jammer aangezien ik ervaring als stagiair heb bij de FOD BZ en ik perfect drietalig ben (NL, FR, EN). Ik had de dag van de testen niet geslapen, ik heb namelijk zware slaapproblemen en was dus minder alert dan ik normaal gezien zou zijn.
Tijdens de opleidingen werd er niet veel verteld. Eigenlijk hadden de meeste opleiders niet echt een idee welke materie belangrijk zou zijn of wat ze moesten uitleggen aan ons.Dit is een intern examen en in de opleiding werd er meer duiding gegeven hierover. Je moet gewoon heel de cursus kennen.
Hoogstwaarschijnlijk met giscorrectie.
Ik doe hier ook aan mee mee maar ik ga het helaas allemaal niet gestudeerd krijgen.
Opleiders stellen het examen ook niet mee op.Tijdens de opleidingen werd er niet veel verteld. Eigenlijk hadden de meeste opleiders niet echt een idee welke materie belangrijk zou zijn of wat ze moesten uitleggen aan ons.
Er is giscorrectie en het gebruik van een eigen rekenmachine zou ook verboden zijn.
Veel succes alvast met het studeren!
Zoeken of de website van een unief?Iemand ervaring met bevordering hier? Ik ben geslaagd voor niveau A en ik zou nu moeten studeren aan de universiteit maar ik weet niet goed welke vakken ik zou nemen en hoe het praktisch in zijn werk gaat. Directie is al op de hoogte en hebben hun goedkeuring gegeven. HR trekt hier op geen fluit, daar heb ik dus niets aan.