Het moet ondertussen al 12 jaar geleden zijn ofzo, maar ik heb ook contact opgenomen met Aditi. Ik heb een dubbele handicap, zware slechthorendheid en autisme. Beide handicaps op zijn eigen vormen een hindernis om te socializeren, en telefoneren is voor mij uitgesloten. Ik heb een gehoorapparaat en kan de persoon aan de andere kant van de lijn wel horen, maar verstaan is onmogelijk. En veel sekswerkers contacteren je via telefoon. (dat is al minder het geval daar ben ik van bewust) Als ik al echt moet telefoneren (omdat het bedrijf niet meegaat met de huidige tijden en geen emailadres voorziet) bel ik via de Teletolk dienst, maar voor dit soort zaken kan ik ze uiteraard niet gebruiken.
Zo ben ik zelf op Aditi uitgekomen die toen nog maar net opgericht was. Maar mijn contact met hen was helaas niet zo positief verlopen als ik gehoopt had. De sekswerker die afkwam was veel ouder dan mij verteld was en veel van de, euh, daad was er niet gekomen toen. Later dat jaar heb ik een tweede poging gewaagd maar de persoon die mij terug mailde kwam nogal erg onzeker over en ik heb het dan opgegeven.
@jawadde001 Aditi bestaat uit vrijwilligers, ze vragen geen vergoeding. Geen idee of dat ondertussen veranderd is.