Sekswerkers

Zelf degene die het goed bedoelen, klaarkomen in het gezicht te onrespectvol vinden voor uw vrouw, maar bij een sekswerker is dat helemaal geen probleem….

Iemand zegt bijna letterlijk dat hij minder respect heeft voor sekswerkers…
Euch nee, ik zie het toch helemaal anders.

Bij mijn vrouw draait het om liefde ;
bij sekswerkers draait het om geld.

Als gij betaald om op het parcours van Le Mans of de Nurnbergring met een test wagen te gaan crossen en slippen,
gaat gij toch ook minder bezorgd zijn met die wagen (die bedoeld is voor gekke drifts en slips), dan met uw eigen gezinswagen?

case closed wat mij betreft.

Nu, ik moet eerlijk zijn dat ik als sekswerker toch ook een paar keer gemerkt heb dat ik begon neer te kijken op klanten. Wanneer was dat? Tijdens de lockdown, toen veel sekswerkers hun inkomen probeerden te verdienen met cammen of filmpjes en foto's verkopen. Amai, dat is een héél ander clienteel, soms heel respectloos, eisend of onbeschoft. Op den duur denk je dan wel "is daar weer zo'n onnozelaar 🙄".

Ik ben toen gestopt want ik vond dat absoluut niet tof, dat ik daar zo jaded van werd. Ik vervreemde ook van mijn lichaam. Seks is plezant, maar x keren per dagen moéten masturberen en doen alsof je geil bent voor een camera, dat was echt mijn ding niet.

Ook al verdiende het echt belachelijk goed. Voor zover dat het allemaal om geld draait.

Als gij betaald om op het parcours van Le Mans of de Nurnbergring met een test wagen te gaan crossen en slippen,
gaat gij toch ook minder bezorgd zijn met die wagen (die bedoeld is voor gekke drifts en slips), dan met uw eigen gezinswagen?

Ge hebt helemaal gelijk. Allez, tenzij ge een van die woke losers zijn die vinden dat auto's en mensen niet hetzelfde zijn natuurlijk.

Wat wel een feit is, is wat Non zei: Een prostitué kan perfect een specifieke dienst aanbieden die past bij Aditi. Die die trouwens ook aan eender wie kan aanbieden buiten Aditi om. Je zou haast denken dat niet alle prostitués over één kam te schermen zijn.
Men kan inderdaad buiten organisaties zoals Aditi in het zwart perfect adv om diensten aan te bieden voor gehandicapten men kan daar ook evengoed bijzetten: een uurtje psychologe te spelen of een voet masseur dat maakt het nog geen seksuele dienstverlener wel een prostituee,

Men kan buiten organisaties zoals Aditi inderdaad perfect adv om diensten aan te bieden voor gehandicapten men kan daar ook evengoed bijzetten: een uurtje psychologe te spelen of een voet masseur dat maakt het nog geen seksuele dienstverlener wel een prostituee,
Nee, wat ik bedoelde, was dat een prostitué perfect dezelfde ervaring of het zelfde "dienstenpakket" kan aanbieden aan jou of mij als aan een gehandicapte via Aditi. Je doet alsof er een onderscheid is, waardoor het ene automatisch anders is dan het andere. Dat is niet zo.

Gast, als ge seksuele diensten verleent, zijt ge... een seksuele dienstverlener.

Ik denk dat ge zorgverlener bedoelt en in uw hoofd hangt daar een serieuze connotatie aan vast met de medische wereld. Er wordt enkel van zorgverlener gesproken omwille van de doelgroep. Niet omwille van het soort werk.

Wat maakt u zo bezorgd om uw vrouw ivm klaarkomen in haar mond als ze zelf aangeeft daar geen problemen mee te hebben?

Nee, wat ik bedoelde, was dat een prostitué perfect dezelfde ervaring of het zelfde "dienstenpakket" kan aanbieden aan jou of mij als aan een gehandicapte via Aditi. Je doet alsof er een onderscheid is, waardoor het ene automatisch anders is dan het andere. Dat is niet zo.
Als die dat in het zwart doet zoals vele dan is het toch gewoon prostitutie, en uiteraard is er onderscheid het één is ingeschreven en erkend door VAPH de andere niet...

richtlijn
Daarnaast haal ik ook graag nog eens deze post aan, als openbare dienstmededeling:

...dat is uiteraard voor het grootste deel om de privacy te beschermen van glas, die hier zo open komt vertellen. Dat willen we bovenal vrijwaren zodat alles open kan blijven gebeuren. Ik vind het ook fijn om mee te lezen, en dat is waar een forum bij uitstek voor dient

Daarbij hoort ook dat het gesprek met een basis aan respect naar andere personen moet blijven verlopen. Meningen mogen verschillen, maar dan kan het nog beleefd gebeuren. Zodra we merken dat dat niet meer het geval is, zal er direct worden opgetreden.

Wat maakt u zo bezorgd om uw vrouw ivm klaarkomen in haar mond als ze zelf aangeeft daar geen problemen mee te hebben?
Omdat ik niet weet of ze dat doet voor mij of voor zichzelf.

Ik zie haar eigenlijk wel te graag, dat ik er een probleem mee zou hebben moest ze dit vies vinden, en enkel alleen doen om mij te plezieren.
Maar goed, daar moeten we dan eens openlijk over communiceren natuurlijk.

Maar die thaise sekswerkers die ik al gehad hebben, er zaten er daar dus écht tussen die mijn condoom af deden, en alles in hun mond namen als ze zagen dat ik bijna ging klaar komen. En das natuurlijk wel heel awesome :D
Ik heb dat nog in geen ander land zo ervaren hoor.

Als die dat in het zwart doet zoals vele dan is het toch gewoon prostitutie, en uiteraard is er onderscheid het één is ingeschreven en erkend door VAPH de andere niet...
Moet ik uw mind helemaal blowen en zeggen dat Aditi niets te zeggen heeft over hoe hun seksuele dienstverleners geregistreerd staan? :p

Omdat ik niet weet of ze dat doet voor mij of voor zichzelf.

Ik zie haar eigenlijk wel te graag, dat ik er een probleem mee zou hebben moest ze dit vies vinden, en enkel alleen doen om mij te plezieren.
Maar goed, daar moeten we dan eens openlijk over communiceren natuurlijk.

Maar die thaise sekswerkers die ik al gehad hebben, er zaten er daar dus écht tussen die mijn condoom af deden, en alles in hun mond namen als ze zagen dat ik bijna ging klaar komen. En das natuurlijk wel heel awesome :D
Ik heb dat nog in geen ander land zo ervaren hoor.
Dus ge wilt uw vrouw respecteren door... Zonder haar te beslissen wat ok is en wat niet binnen jullie relatie? (= Niet klaarkomen in haar mond, wel bij Thaise sekswerkers - waar zij vermoedelijk niet van weet?)

Dus ge wilt uw vrouw respecteren door... Zonder haar te beslissen wat ok is en wat niet binnen jullie relatie? (= Niet klaarkomen in haar mond, wel bij Thaise sekswerkers - waar zij vermoedelijk niet van weet?)
Ik vind het niet zo gemakkelijk over zo'n onderwerpen spreken met haar.
Komt zo vies over.
Doen jullie dat dan? Dat was ook mijn vraag in mijn originele post, maar daar is nog niet veel reactie op gekomen :( .

En ze weet wel dat ik naar Thaise massage's ga ja (als ik daar op reis ben), maar sexen er mee doe ik niet meer. Enkel de happy ending, en ja dat zijn meestal zuigkanonnen die er wel wat van kunnen. Maar het leuke is dat mijn vrouw daar nooit achter vraagt, of vragen bij stelt.

Ik denk dat ik zo'n lieve schattebol vast heb die bij zichzelf denkt "wat niet weet, niet deert". Dat ze het dus gewoon niet wil weten. (en maar best ook voor mij :p )

Ze weet ook wel hoe mannen zijn. Hoeveel echt trouwe mannen bestaan er? de meeste komen er gewoon niet voor uit, en de rest is voor het overgrote deel gefrustreerd ergens diep vanbinnen denk ik. Of die moeten dan een super relatie hebben met een ongelofelijk seks kanon, of dat de seks hun helemaal niets meer doet bij beiden (of het niet belangrijk vinden).

Video's kun je knippen hoe je wilt, je gebruikt alleen de antwoorden die je wilt... dat zegt toch niks.
Voor mij komt het neer op dat je zegt: ik vind het niets voor mij, dus ik vind het niets. Je zou ook kunnen zeggen: ik vind het niets voor mij, misschien een ander wel.

Dit klopt niet. Deze tekst komt van Het Laatste Nieuws van 28/4/2017:

Het is niet up to date, het is niet de bewoording die zij zelf hebben gekozen en het is zeer zeker niet de algemene definitie die zij ook aanvaarden. Wat het wel is, is waarschijnlijk een parafrasering van wat iemand van bij Aditi gezegd heeft als het gaat over of hun werk hetzelfde is als prostitutie zoals beschreven in de wet van 1952. Die ondertussen achterhaald is. Dus een oud krantenartikel met een geparafraseerde quote over een achterhaalde wet. Ik ga daar niet zo héél veel belang aan hechten, precies.

Wat wel een feit is, is wat Non zei: Een prostitué kan perfect een specifieke dienst aanbieden die past bij Aditi. Die die trouwens ook aan eender wie kan aanbieden buiten Aditi om. Je zou haast denken dat niet alle prostitués over één kam te schermen zijn.
Vrouwen/Mannen/kinderen waarvan je op oa Redlight adv ziet : We doen ook sessies voor gehandicapten is toch een zeer groot verschil met wat oe een Aditi doet.

Tot op heden vind je op hun site nog steeds artikelen waar ze Seksuele dienstverlening (zorg) willen loskoppen van prostitutie dat daar ook artikelen bij zijn van 2017/2018 wil daarom niet zeggen dat die nu anno 2023 niet meer van tel zijn

Laatst bewerkt:
Vrouwen/Mannen/kinderen waarvan je op oa Redlight adv ziet : We doen ook sessies voor gehandicapten is toch een zeer groot verschil met wat Aditi doet.

Tot op heden vind je op hun site nog steeds artikelen waar ze Seksuele dienstverlening (zorg) willen loskoppen van prostitutie dat daar ook artikelen bij zijn van 2017/2018 wil daarom niet zeggen dat die nu anno 2023 niet meer van tel zijn

Wel als die gaan over of het moet vallen onder de wet van 1952 die ondertussen niet meer geldt, toch?
En als je op zo'n ad van Redlight reageert, kan het zijn dat je exact dezelfde persoon voor exact dezelfde dienst krijgt als wanneer je het via Aditi doet. Aditi is geen bedrijf met een kantoor waaraan sekswerkers met een exclusiviteitscontract als voltijdse werknemers gebonden zijn, hè? Zij zoeken gewoon "freelancers" en staan garant voor bepaalde diensten van hen als je via hen gaat.

Komt zo vies over.
Doen jullie dat dan? Dat was ook mijn vraag in mijn originele post, maar daar is nog niet veel reactie op gekomen :( .
Natuurlijk wordt er over zo een onderwerpen gepraat.
Het is toch fijn/belangrijk dat je weet wat je partner wil, leuk vindt, waar de grenzen zijn,... ?

Wel als die gaan over of het moet vallen onder de wet van 1952 die ondertussen niet meer geldt, toch?
En als je op zo'n ad van Redlight reageert, kan het zijn dat je exact dezelfde persoon voor exact dezelfde dienst krijgt als wanneer je het via Aditi doet. Aditi is geen bedrijf met een kantoor waaraan sekswerkers met een exclusiviteitscontract als voltijdse werknemers gebonden zijn, hè? Zij zoeken gewoon "freelancers" en staan garant voor bepaalde diensten van hen als je via hen gaat.
Ja zoals ik eerder zei Belgie heeft op dat punt nog veel vooruitgang te boeken tov Nederland.

In Nederland staat men daar al een heel stuk verder in en is er ook een duidelijk onderscheid tussen Sekszorg en .
Waarvan het één (Sekszorg) voor me werk is en het ander (Prostitutie) niet, mijn menig, als een ander daar een andere menig over heeft kan dat best.

Komt zo vies over.

En ze weet wel dat ik naar Thaise massage's ga ja (als ik daar op reis ben), maar sexen er mee doe ik niet meer. Enkel de happy ending, en ja dat zijn meestal zuigkanonnen die er wel wat van kunnen. Maar het leuke is dat mijn vrouw daar nooit achter vraagt, of vragen bij stelt.

Ik denk dat ik zo'n lieve schattebol vast heb die bij zichzelf denkt "wat niet weet, niet deert". Dat ze het dus gewoon niet wil weten. (en maar best ook voor mij :p )

Ze weet ook wel hoe mannen zijn. Hoeveel echt trouwe mannen bestaan er? de meeste komen er gewoon niet voor uit, en de rest is voor het overgrote deel gefrustreerd ergens diep vanbinnen denk ik. Of die moeten dan een super relatie hebben met een ongelofelijk seks kanon, of dat de seks hun helemaal niets meer doet bij beiden (of het niet belangrijk vinden).
Voor hetzelfde geld wil die niet liever dan dat je elke avond in hare mond klaarkomt, is toch triest dat je daar betalend iemand anders voor moet gaan opzoeken zonder daar eerst je vrouw haar behoeftes in te kennen.

Nuja zou ze het liever niet willen dan is dat nog steeds triest als je daar bij een ander moet gaan voor betalen, vind je dat geen vorm van bedriegen tov haar?

Ge zegt sexen doe ik er niet meer mee maar ge laat u afzuigen tot het eind dat is ook gewoon seks (orale seks)

Terug
Bovenaan