Sekswerkers

Topic regels

Deze thread is bewust "sekswerkers" genoemd omdat dat de geprefereerde term is voor veel mensen in de industrie, en "hoeren" een erg denigrerende connotatie heeft. Gelieve het op dit forum dus ook bij "sekswerkers" te houden.

De definitie van wat wel/niet werken is: iemand die betalende diensten aanbiedt, werkt. Als ze er belastingen op betalen, is het werk; anders zwartwerk. De rest is louter persoonlijke invulling over wat iemand wel/niet als een maatschappelijk gewenste job beschouwt, maar dat staat los van de feitelijke definitie. Dit verziekt de thread en die discussie stopt dus nu.

richtlijn
Daarnaast haal ik ook graag nog eens deze post aan, als openbare dienstmededeling:

...dat is uiteraard voor het grootste deel om de privacy te beschermen van glas, die hier zo open komt vertellen. Dat willen we bovenal vrijwaren zodat alles open kan blijven gebeuren. Ik vind het ook fijn om mee te lezen, en dat is waar een forum bij uitstek voor dient

Daarbij hoort ook dat het gesprek met een basis aan respect naar andere personen moet blijven verlopen. Meningen mogen verschillen, maar dan kan het nog beleefd gebeuren. Zodra we merken dat dat niet meer het geval is, zal er direct worden opgetreden.

Openbare melding
Mag ik jullie eraan herinneren dat mod tekst (in het rood) niet dient om mee te discussieren, noch om te quoten.

richtlijn over hoe elkaar te behandelen
We gaan de discussie over het geloof hier laten rusten. Daar zijn andere topics voor.
Dit onderwerp gaat over sekswerk en ervaringen ermee, door sekswerkers en mensen die er gebruik van (willen) maken. Voor de historisch-maatschappelijke of de politieke kijk erop, mag je altijd een topic openen in Politiek & Actualiteit, met de bijbehorende strengere regels. Er is hier plaats voor elk standpuntn, maar we willen een topic dat zo laagdrempelig mogelijk is voor iets wat toch een taboe-onderwerp is, dus iedereen die bijdraagt aan het verhogen van die drempels of geen respect heeft voor de inbreng van anderen, zal snel de deur gewezen worden.

Terug
Bovenaan