Sekswerkers

Is zo'n typische dooddoener. In een gezonde relatie hebben zowel man als vrouw daar behoefte aan. Dat hoeft daarom niet dagelijks of zelfs wekelijks te zijn, maar 3 jaar niets... Er zullen genoeg vrouwen zijn die het al lang afgebold waren moesten ze 3 jaar niets gekregen hebben...

Ik wil zeker geen oordeel vellen over een situatie die ik niet ken, maar een relatie waar bepaalde behoeftes (niet persé seks) van 1 of beide partners niet vervuld worden kan toch nooit blijven duren?
Heeft niks met onze relatie te maken, en het gaat terug komen na de transplantatie. Nu neemt ze dingen die dat serieus verdringen, en de verandering van haar lichaam kan ze moeilijk plaatsen ik geef har alle vertrouwen ze moet zich eerst weer zelf leren graag zien.
Ze heeft gescheurde buikspieren en haar darmen komen daar soms tussen en het lijkt dat ze zo bolle buik heeft.

Da's ook een heel grote generalisering. Sommige mensen niet, al dan niet door medicatie die ze nemen.
Dat zegt niks over hoe gezond hun relatie is, je zou zelfs kunnen zeggen dat als die ondanks dat nog altijd bestaat, dat net een héél gezonde relatie is.
Ik doelde eerder op de manier waarop sommige vrouwen seks wegzetten als "een behoefte van de man", en het zo blijkbaar ook aangepraat is bij hem.
Die indruk krijg ik door volgende bewoordingen: "Ik ben ook maar een man" en "En ook dus over de behoefte van een man."

Verder zeg ik ook dat ik geen oordeel vel omdat ik de situatie niet ken. Het is alleen duidelijk dat hij hier mee worstelt. In mijn mening is dat niet "héél gezond", maar dat kan alleen hij bepalen - daar moei ik mij niet mee. Als hij perfect gelukkig is, is dat fantastisch, als dat niet is zal hij zelf wel een oplossing kunnen vinden.

Heb mijn verhaal al eens gedaan, en al contact gehad met iemand maar ik weet het niet drempelvrees zeker ? maar het gedacht blijft in mijn kop spoken. Ik ben ook maar een man en is nu bijna 3 jaar geleden :(
Ik had ook een soort van drempelvrees.
Door omstandigheden is het al veel langer geleden bij mij , maar dan toch al mijn moed bij elkaar geraapt en een afspraak gemaakt.
Deze gaat morgen door en heb toch al iets van gezonde spanning.

Ik had ook een soort van drempelvrees.
Door omstandigheden is het al veel langer geleden bij mij , maar dan toch al mijn moed bij elkaar geraapt en een afspraak gemaakt.
Deze gaat morgen door en heb toch al iets van gezonde spanning.
Hopelijk valt het goed mee! 🤞

Goed idee @lammeken waar moet je zijn morgen 😆
Een trio is momenteel een brug te ver voor jou :)

Ik ken iemand die je wel zou kunnen helpen... Ze doet normaal wel enkel een beperkte (vaste) klantenkring (waar ik voor alle duidelijkheid niet bijhoor) maar aangezien je drempelvrees enz... wil ik wel 's vragen of ze nog extra klanten aanvaardt.

Is het in het duurdere segment? Ik neem aan dat als je jezelf een pleziertje wil doen dat het wel wat mag kosten...?

Welke handicap als ik vragen mag? (heb zelf ook een handicap)

Contact opgenomen via Aditi VZW of op eigen houtje?

Lammeken is, zoals zijn goedgekozen nickname al verraadt, rolstoelgebonden. 😉
Inderdaad

Dwarslaesie na een verkeersongeluk nu een dikke 6 jaar geleden. Ik heb overal nog gevoel,maar kan mijn benen niet meer bewegen.
Wel een zeer laag letsel dus op dat vlak heb ik wel "geluk".
Dit is geregeld via Aditi inderdaad.
Vooral dan omdat zij hier wel veel ervaring mee hebben en dan ben je zeker dat er een persoon over de vloer komt die de problematiek een beetje kent.
De regeling en betaling is via de sekswerker zelf.
Sry man, was niet mijn bedoeling om u te bruskeren
Geen probleem, zo snel zit ik niet op mijn paard :wink: .

Meestal bij advertenties staat het erbij, of ze mensen met handicap nemen, zowel mentaal als fysiek. Je zal altijd wel hebben die er meer ervaring mee hebben en er beter weten mee om te gaan.

Inderdaad

Dwarslaesie na een verkeersongeluk nu een dikke 6 jaar geleden. Ik heb overal nog gevoel,maar kan mijn benen niet meer bewegen.
Wel een zeer laag letsel dus op dat vlak heb ik wel "geluk".
Dit is geregeld via Aditi inderdaad.
Vooral dan omdat zij hier wel veel ervaring mee hebben en dan ben je zeker dat er een persoon over de vloer komt die de problematiek een beetje kent.
De regeling en betaling is via de sekswerker zelf.

Het moet ondertussen al 12 jaar geleden zijn ofzo, maar ik heb ook contact opgenomen met Aditi. Ik heb een dubbele handicap, zware slechthorendheid en autisme. Beide handicaps op zijn eigen vormen een hindernis om te socializeren, en telefoneren is voor mij uitgesloten. Ik heb een gehoorapparaat en kan de persoon aan de andere kant van de lijn wel horen, maar verstaan is onmogelijk. En veel sekswerkers contacteren je via telefoon. (dat is al minder het geval daar ben ik van bewust) Als ik al echt moet telefoneren (omdat het bedrijf niet meegaat met de huidige tijden en geen emailadres voorziet) bel ik via de Teletolk dienst, maar voor dit soort zaken kan ik ze uiteraard niet gebruiken.

Zo ben ik zelf op Aditi uitgekomen die toen nog maar net opgericht was. Maar mijn contact met hen was helaas niet zo positief verlopen als ik gehoopt had. De sekswerker die afkwam was veel ouder dan mij verteld was en veel van de, euh, daad was er niet gekomen toen. Later dat jaar heb ik een tweede poging gewaagd maar de persoon die mij terug mailde kwam nogal erg onzeker over en ik heb het dan opgegeven.

@jawadde001 Aditi bestaat uit vrijwilligers, ze vragen geen vergoeding. Geen idee of dat ondertussen veranderd is.

Bekijk ik dit verkeerd, maar zijn er niet een aantal sekswerkers die hiermee vertrouwd zijn en dit in hun advertenties soms duidelijk zetten dat ze dit doen?

Ik kan wel aannemen dat ge graag zelf iemand uitkiest voor zulke ontmoetingen, maar kan natuurlijk niet kijken in lammeken zijne portemonnee... Stel nu dat hij iemand over de vloer krijgt waarmee er fysiek niet echt aantrekkingskracht is zou ik dit persoonlijk ook vervelend vinden...

Ik had trouwens nog niet gehoord over deze werking, wel mooi dat dit bestaat

Ik hoop in alle geval dat het goed meevalt vandaag, crossing fingers 🤞

Terug
Bovenaan