Sekswerkers

Ik weet dat we dat enkele jaren geleden eens met de vrienden besproken hebben, dat mannen dat niet echt durven zeggen aan een partner dat ze al eens een professioneel hebben geraadpleegd.
Dan heb ik liever iemand die zich af en toe, in periodes van single bestaan, daartoe went dan iemand die elke week zijne piet in een ander steekt. 🤷🏼
Voor mij is dat wel het vergelijken van twee selectieve opties, terwijl het merendeel van de mannen als single volgens mij geen van beiden doet.

Op dit forum lijkt men relatief ruimdenkend, maar de hele prostitutiewereld hangt aan elkaar van de uitbuiting en mensenhandel, en het stereotype van de zielige hoerenloper die enkel daar iemand kan vinden die hem wil aanraken tegen betaling leeft gewoon nog volgens mij hoor.

En evengoed denk ik niet dat "elke week een ander" nu nog zo'n statussymbool is vanaf je een zekere leeftijd/maturiteit bereikt.

Ik heb daarnet even een topic aangemaakt over intieme kapsels en omdat ik zeker wou zijn over bepaalde terminologieën, leek de site van RedLight mij de beste bron.
Kwam onmiddellijk op deze pagina terecht:

De gebruikte termen “teens” en “gangbang” zijn misschien wat verkeerd gekozen (vooral dan teens), maar de idee is dus blijkbaar dat een aantal sekswerkers samen worden gebracht en dat je voor een bepaal forfait je gang kan gaan.

Moet eerlijk zeggen dat dit tot de verbeelding spreekt, waarschijnlijk voor velen.
Als ik eens naar die video’s kijk, zie ik makkelijk al 4 meisjes/dames staan die ik bijzonder aantrekkelijk vind (waaronder die Michelle die in de spotlight staat).
Geen idee hoe lang je zoiets kan volhouden en of je er nog echt van geniet na een tijdje (alleszins niet op een natuurlijke manier, vrees ik), maar het is op zich zeer aantrekkelijk.
Het is ook de eerste keer dat ik zoiets tegenkom, maar misschien komt dat ook doordat ik er nooit actief op zoek ben naar gegaan,
Ook qua prijs lijkt mij dit meer dan ok.

Maar… ik moet eerlijk toegeven dat ik daar echt niet naar toe DURF gaan.
Sommigen zullen zeggen dat dit misschien een once in a lifetime experience is, maar ik zie veelal het slechte in zulke zaken.
Is dit wel correct? Kom je niet terecht in een louche situatie (zoals in het spreekwoord “als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal geen waar”)...
Maar ook ergens schrik voor hygiëne en/of soa’s, het onbekende, etc…

En ook totaal geen ervaring met sekswerkers, dus dat speelt ook wel een rol…
Maar ik vond het zo aantrekkelijk deze advertentie, dat ik het toch even wou delen.
Voor research een site als redlights bezoeken is een beetje zoals de Playboy kopen voor de artikels... :) Soit, maakt niet uit. Wat het zoekertje betreft krijg ik wel de creeps van het vrouwonvriendelijke sfeertje dat er wordt opgehangen en van de term 'teens'. Ik hoop dat er geen tieners te bespeuren zijn op dit evenement. Die instant sex garantie is walgelijk: 250 euro + Whatsappje sturen en je kan de hele avond tot 25 dames berijden met inbegrepen pintje dabei. Sorry, mist behoorlijk wat klasse en zal volgens mij een eerder marginaal publiek van vadsige geile, creepy ventjes aantrekken. In jou plaats zou ik er niet naartoe gaan. Het zijn net dit soort van evenementen die baden in een onethisch, misschien zelfs illegaal, sfeertje.

Mijn vriendin en ik bezoeken wel 's feestjes of clubs voor swingers. Ik ben er vrij zeker van dat daar ook wat ze noemen 'gelegenheidskoppels' rondlopen waarvan (meestal) de vrouw er eigenlijk haar job komt uitoefenen. Als ik van jou was zou ik eerder zoiets proberen organiseren dan naar die platvloerse vleeshoop te gaan. Een sekswerker voor zoiets vragen zal je wel meer geld kosten als dat platte event uit je post.

Het verschil is dat op swinger feestjes een ongeschreven strikte code heerst waarbij 'neen' ook duidelijk 'neen' betekent. Bovendien komt daar een behoorlijk stukje verleiden bij en is het niet zo dat je daar binnenwandelt en meteen je ding kan doen. Zo'n avond bouwt de spanning op. Je kan er kijken, socializen, intiem zijn met je partner, bekeken worden, samen spelen met een ander koppel of in een orgie duiken als dat je ding is... Niks moet er, elk doet zijn ding met respect voor de ander.

Veel fijner.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind "teens" ook wat ongelukkig gekozen, maar de rest van je post is totaal van de pot gerukt.

Een parenclub vergelijk je niet met een gangbang. Dit zijn dames die seks (in groep) aanbieden voor geld, bij parenclubs zijn de dames (koppels) er voor het plezier (waarbij er dus ook enkel seks plaatsvindt als er overeenstemming is). Bij een gangbang is er natuurlijk "seksgarantie" omdat de overeenkomst hier uitgaat van betaalde seks. Als je naar een prostituee gaat verwacht je ook seks in ruil voor geld, dus hier ook.

Je vergelijkt appels met peren.

Voor research een site als redlights bezoeken is een beetje zoals de Playboy kopen voor de artikels... :) Soit, maakt niet uit. Wat het zoekertje betreft krijg ik wel de creeps van het vrouwonvriendelijke sfeertje dat er wordt opgehangen en van de term 'teens'. Ik hoop dat er geen tieners te bespeuren zijn op dit evenement. Die instant sex garantie is walgelijk: 250 euro + Whatsappje sturen en je kan de hele avond tot 25 dames berijden met inbegrepen pintje dabei. Sorry, mist behoorlijk wat klasse en zal volgens mij een eerder marginaal publiek van vadsige geile, creepy ventjes aantrekken. In jou plaats zou ik er niet naartoe gaan. Het zijn net dit soort van evenementen die baden in een onethisch, misschien zelfs illegaal, sfeertje.

Mijn vriendin en ik bezoeken wel 's feestjes of clubs voor swingers. Ik ben er vrij zeker van dat daar ook wat ze noemen 'gelegenheidskoppels' rondlopen waarvan (meestal) de vrouw er eigenlijk haar job komt uitoefenen. Als ik van jou was zou ik eerder zoiets proberen organiseren dan naar die platvloerse vleeshoop te gaan. Een sekswerker voor zoiets vragen zal je wel meer geld kosten als dat platte event uit je post.

Het verschil is dat op swinger feestjes een ongeschreven strikte code heerst waarbij 'neen' ook duidelijk 'neen' betekent. Bovendien komt daar een behoorlijk stukje verleiden bij en is het niet zo dat je daar binnenwandelt en meteen je ding kan doen. Zo'n avond bouwt de spanning op. Je kan er kijken, socializen, intiem zijn met je partner, bekeken worden, samen spelen met een ander koppel of in een orgie duiken als dat je ding is... Niks moet er, elk doet zijn ding met respect voor de ander.

Veel fijner.
Ik vind "teens" ook wat ongelukkig gekozen, maar de rest van je post is totaal van de pot gerukt.

Een parenclub vergelijk je niet met een gangbang. Dit zijn dames die seks (in groep) aanbieden voor geld, bij parenclubs zijn de dames (koppels) er voor het plezier (waarbij er dus ook enkel seks plaatsvindt als er overeenstemming is). Bij een gangbang is er natuurlijk "seksgarantie" omdat de overeenkomst hier uitgaat van betaalde seks. Als je naar een prostituee gaat verwacht je ook seks in ruil voor geld, dus hier ook.

Je vergelijkt appels met peren.

Strikt genomen is de term “gangbang” ook al niet correct, want ik dacht dat dat 1 meisje is met meerdere mannen.

Ik kan mij inbeelden dat @ThomasMore een parenclub meer respectvoller en klassevoller vindt, zeker als koppel.
Bij het event in kwestie dat hierboven staat, lijkt het inderdaad zo te zijn dat een groepje seksserkers zich verzameld hebben en dus hun diensten gezamenlijk aanbieden…

Nog steeds: het idee vind ik wel bijzonder opwindend, op voorwaarde dat inderdaad de sekswerkers die voorgesteld worden daar ook daadwerkelijk aanwezig zijn en dat alles sereen verloopt.
Concreet: persoonlijk heb ik het niet zo op bimbo dames met veel make-up, maar eerder voor de naturelle look en bij voorkeur ook naturelle borsten.
Op dat event in kwestie zie ik op zn minst al 4 meisjes staan die aan mijn persoonlijke criteria voldoen (en die trouwens wel héél erg aantrekkelijk zijn), dus in dat opzicht zou je in principe “moeten kunnen krijgen wat je ziet”.

Voor research een site als redlights bezoeken is een beetje zoals de Playboy kopen voor de artikels... :)

Hahaha… was nochtans echt zo, hoor. Ik kende de site van redlights wel van vroeger en herinnerde mij dat daar een zoekfilter stond op intiem kapsel.
Maar lang geleden dat ik daar nog eens was naar gaan kijken en was dus wel verbaasd door dat ene evenement dat nogal in de spotlight stond.

Noem me gerust naïef of onervaren in deze zaken, maar ik wist zelfs niet dat er vanuit sekswerkers uit zulke «groepsactiviteiten » georganiseerd worden (of is dat effectief uitzonderlijk dat je zoiets ziet staan online)?
Ik kende wel het principe van parenclubs, maar dat je aan groepsseks kan doen onder deze vorm is nieuw voor mij (ik dacht dat dit enkel voorkwam in bepaalde xxx-video’s en dus enkel en alleen werd opgezet voor de show).

Begrijp ook niet goed wat de meerwaarde is voo de sekswerkers zelf om zich gedurende 6 uur lang te laten bepotelen door een groep mannen.
Als je die inkomprijzen ziet en ze moeten dat totale bedrag verdelen onder 25 meisjes, dan verdienen ze daar toch niet veel aan?

Ik hoop oprecht dat ze het vooral organiseren omdat ze het zelf ook spannend vinden en kunnen van genieten… en niet dat ze hiertoe gedwongen worden…

Begrijp ook niet goed wat de meerwaarde is voo de sekswerkers zelf om zich gedurende 6 uur lang te laten bepotelen door een groep mannen.
Als je die inkomprijzen ziet en ze moeten dat totale bedrag verdelen onder 25 meisjes, dan verdienen ze daar toch niet veel aan?
En dat is dus net het punt van @ThomasMore
Ik hoop oprecht dat ze het vooral organiseren omdat ze het zelf ook spannend vinden en kunnen van genieten… en niet dat ze hiertoe gedwongen worden…
Het antwoord is duidelijk, denk je echt dat die dames ervan genieten? Kans lijkt me vrij klein gezien het volk dat op zoiets afkomt...

Kans lijkt me vrij klein gezien het volk dat op zoiets afkomt...

Tja, welk volk verwacht je?
Stel dat je de prijzen maal twee of maal drie doet, krijg je dan nog iemand over de vloer?

In ieder geval, voor mij een « ontdekking » dat zoiets ook onder deze vorm georganiseerd kan worden (en zoals ik al eerder schreef, een zeer opwindend idee dat je naar zoiets zou kunnen gaan en daadwerkelijk de voorgestelde dames zou kunnen « ontmoeten »).

Maar in mijn geval blijft het eerder bij dromen, omdat ik het ook niet echt vertrouw.
Als je een kaartje koopt voor pakweg Rock Werchter weet je wat je koopt en waar je terecht komt, maar bij zoiets weet je het totaal niet…

Misschien moeten we de vrije plaatsen opnemen met wat BG-volk? Dan zijn we zeker dat die dames het ook plezant gaan vinden!

Ander voorstel: we contacteren ze en vragen ze dat ze een aparte avond voor BG-volk organiseren.
Garantie dat ze schoon volk over de vloer krijgen…
Er moeten hier toch wel 20 geïnteresseerde mannen te vinden zijn, niet? 🙈

Ten eerste ben ik bijna 100% zeker dat je die 25 dames die zouden komen, mag nuanceren. Er komen ook koppels en waarschijnlijk hebben ze die vrouwen er ook bijgeteld.

Ten tweede wordt er wel elke week ergens een gangbang georganiseerd. Dat is niet echt bijzonder.

En dat is dus net het punt van @ThomasMore

Het antwoord is duidelijk, denk je echt dat die dames ervan genieten? Kans lijkt me vrij klein gezien het volk dat op zoiets afkomt...

Toch vreemd dat mensen zonder ervaring juist de meest uitgesproken mening ergens over kunnen hebben.

Dat zijn nochtans grotendeels dezelfde mensen die ook komen in parenclubs. En ja, daar zit alles bij: van arbeider tot advocaat.

Ten eerste ben ik bijna 100% zeker dat je die 25 dames die zouden komen, mag nuanceren. Er komen ook koppels en waarschijnlijk hebben ze die vrouwen er ook bijgeteld.
Er staan namen vermeld van sekswerkers in de advertentie, maar inderdaad vrij zeker dat die idd niet allen aanwezig zullen zijn.

Ten tweede wordt er wel elke week ergens een gangbang georganiseerd. Dat is niet echt bijzonder.
Ah bon…

Dus geen BG avondje dan? 🤪☹️

Lage prijs? 250€ voor seks is toch best een pittige prijs voor veel mensen.

Je kan zeggen dat je meerdere uren seks kan hebben, maar ik ken geen enkele man die uren aan een stuk kan neuken. In de praktijk is dit vaak een kwartiertje of half uurtje seks, dan pauze en eventueel daarna een tweede ronde en vervolgens huiswaarts.

Lage prijs, relatief gezien…
Ik open op dit moment wat willekeurige advertenties op RL en zie onmiddellijk prijzen van 130 euro voor 1 uur tot 300 euro voor 2 uur bij 1 meisje.

Op dit event heb je nog de avond zelf wat keuze…

Je kan zeggen dat je meerdere uren seks kan hebben, maar ik ken geen enkele man die uren aan een stuk kan neuken. In de praktijk is dit vaak een kwartiertje of half uurtje seks, dan pauze en eventueel daarna een tweede ronde en vervolgens huiswaarts.
One hit wonder. En dan toekijken van de zijlijn en genieten van het vrouwelijk schoon en proberen om die blote venten met hun omhooggeheven praalstaven van je netvlies te krijgen?

Misschien moeten we de vrije plaatsen opnemen met wat BG-volk? Dan zijn we zeker dat die dames het ook plezant gaan vinden!
Ander voorstel: we contacteren ze en vragen ze dat ze een aparte avond voor BG-volk organiseren.
Garantie dat ze schoon volk over de vloer krijgen…
Er moeten hier toch wel 20 geïnteresseerde mannen te vinden zijn, niet? 🙈
FORUMMEET!!!! =>
Er komen hier 2 dronken apen binnen gestormd roepend "tis voor de BG-GB".
Ik vroeg "WAT?". En ze begonnen te scanderen"BEYOND GAMING GANG BANG, BEYOND GAMING GANG BANG, BEYOND GAMING GANG BANG"

Toch vreemd dat mensen zonder ervaring juist de meest uitgesproken mening ergens over kunnen hebben.

Dat zijn nochtans grotendeels dezelfde mensen die ook komen in parenclubs. En ja, daar zit alles bij: van arbeider tot advocaat.
Ik heb geen ervaring met evenementen die zo'n advertenties maken nee... Met parenclubs dan weer wel. Al doen wij eerder feestjes zoals Caviar De Nuit, Eyes Wide Shut, Sindays, ...

We kennen ondertussen wel zo'n beetje welke clubs we ok vinden en welke niet.

Kan best hoor. Ik vond zoiets altijd wel leuk 🤷‍♂️ Je moet idd geen hoogstaande gesprekken voeren met die mannen, maar daarvoor kom ik er ook niet? Allez ik weet niet eens of je hoogstaande gesprekken met die mannen kan voeren want dat doe ik nooit.

Laatst bewerkt:
Kan best hoor. Ik vond zoiets altijd wel leuk 🤷‍♂️ Je moet idd geen hoogstaande gesprekken voeren met die mannen, maar daarvoor kom ik er ook niet? Allez ik weet niet eens of je hoogstaande gesprekken met die mannen kan voeren want dat doe ik nooit.
Hebt ge het dan over mannen die op.zo'n feestjes ontmoet? Of ook "on the job"?
Maar als je wat tijd samen doorbrengt lijkt een toffe babbel me toch ook wel aangenaam.

Als is tof nog wel wat anders dan hoogstaand.

Terug
Bovenaan