Voor mij is dat wel het vergelijken van twee selectieve opties, terwijl het merendeel van de mannen als single volgens mij geen van beiden doet.Ik weet dat we dat enkele jaren geleden eens met de vrienden besproken hebben, dat mannen dat niet echt durven zeggen aan een partner dat ze al eens een professioneel hebben geraadpleegd.
Dan heb ik liever iemand die zich af en toe, in periodes van single bestaan, daartoe went dan iemand die elke week zijne piet in een ander steekt.![]()
Op dit forum lijkt men relatief ruimdenkend, maar de hele prostitutiewereld hangt aan elkaar van de uitbuiting en mensenhandel, en het stereotype van de zielige hoerenloper die enkel daar iemand kan vinden die hem wil aanraken tegen betaling leeft gewoon nog volgens mij hoor.
En evengoed denk ik niet dat "elke week een ander" nu nog zo'n statussymbool is vanaf je een zekere leeftijd/maturiteit bereikt.
Soit, maakt niet uit. Wat het zoekertje betreft krijg ik wel de creeps van het vrouwonvriendelijke sfeertje dat er wordt opgehangen en van de term 'teens'. Ik hoop dat er geen tieners te bespeuren zijn op dit evenement. Die instant sex garantie is walgelijk: 250 euro + Whatsappje sturen en je kan de hele avond tot 25 dames berijden met inbegrepen pintje dabei. Sorry, mist behoorlijk wat klasse en zal volgens mij een eerder marginaal publiek van vadsige geile, creepy ventjes aantrekken. In jou plaats zou ik er niet naartoe gaan. Het zijn net dit soort van evenementen die baden in een onethisch, misschien zelfs illegaal, sfeertje.

Je moet idd geen hoogstaande gesprekken voeren met die mannen, maar daarvoor kom ik er ook niet? Allez ik weet niet eens of je hoogstaande gesprekken met die mannen kan voeren want dat doe ik nooit.