Sekswerkers

Maar de sekswerker vraagt toch een vergoeding?
Ik vraag mij af hoeveel dit verschilt van het reguliere circuit.
Bedoel je een vergoeding voor haar werk aka haar uurtarief? Dan ja uiteraard, die doen dat niet gratis he. In mijn geval vroeg ze 100 EUR.

Als je bedoelt een vergoeding bovenop haar tarief, dan nee, voor zover ik weet.

100€ voor een uurtje?

Ja, dat is wel goedkoop.
Ja én neen.

Lammeken gaat nu wel uit werken en heeft, gok ik, een mooi inkomen.
Maar de meeste van die mensen die in aanmerking komen, leven van een uitkering waardoor 100 euro een flinke hap uit hun budget is.

Niettemin een fantastisch initiatief natuurlijk dat heel drempelverlagend werkt voor een bepaalde groep.

Ja én neen.

Maar de meeste van die mensen die in aanmerking komen, leven van een uitkering waardoor 100 euro een flinke hap uit hun budget is.

Niettemin een fantastisch initiatief natuurlijk dat heel drempelverlagend werkt voor een bepaalde groep.

Klopt, al ben ik overtuigd dat het mij weinig goed gaat doen om te praten over het verband tussen werk, uitkeringen en mijn handicaps op dit forum na vele jaren het werk/studie subforum geobserveerd te hebben.

Maar die 100 EUR is inderdaad niet iets wat ik elke maand zou kunnen herhalen mocht ik dat willen, ongeacht of ik werk heb of niet. Dat was 12 jaar geleden uiteraard maar ik ben van mening dat het nog altijd zo zou blijven.

Ik zou duurder kunnen gaan maar dan zou zoiets maximaal jaarlijks kunnen voorkomen. En mocht de ervaring voor mij juist heel goed zijn, zou ik het doodzonde vinden dat ik lang zou moeten wachten tot de volgende keer, dat was ook één van de vele factors in mijn besluit om het contact met Aditi en sekswerkers in het algemeen op te geven.

Aditi bestaat uit vrijwilligers, ze vragen geen vergoeding. Geen idee of dat ondertussen veranderd is.

Aditi is ondertussen een vergunde zorgaanbieder vanuit het VAPH, met bijhorende vergoedingen binnen rechtstreeks toegankelijk hulp of betaling met persoonsvolgende financiering. Als je geen recht hebt op die zaken betaal je maar liefst 90 euro voor een consult.
Daarbij komt dan nog eens een wachtlijst van meer dan 6 maanden of zelfs een aanmeldingstop in sommige provincies.

Het is een fantastisch initiatief, waar jammer genoeg te weinig aandacht voor is binnen bijvoorbeeld de politiek.

Aditi is ondertussen een vergunde zorgaanbieder vanuit het VAPH, met bijhorende vergoedingen binnen rechtstreeks toegankelijk hulp of betaling met persoonsvolgende financiering. Als je geen recht hebt op die zaken betaal je maar liefst 90 euro voor een consult.
Daarbij komt dan nog eens een wachtlijst van meer dan 6 maanden of zelfs een aanmeldingstop in sommige provincies.

Het is een fantastisch initiatief, waar jammer genoeg te weinig aandacht voor is binnen bijvoorbeeld de politiek.

Ik ben uiteraard lid van VAPH dus vermoed dat ik die consult niet zal moeten betalen, maar die wachtlijst is wel een big oof.

Klopt , was ook maar via via dat ik te weten kwam dat dit bestond.
Het moet ondertussen al 12 jaar geleden zijn ofzo, maar ik heb ook contact opgenomen met Aditi. Ik heb een dubbele handicap, zware slechthorendheid en autisme. Beide handicaps op zijn eigen vormen een hindernis om te socializeren, en telefoneren is voor mij uitgesloten. Ik heb een gehoorapparaat en kan de persoon aan de andere kant van de lijn wel horen, maar verstaan is onmogelijk. En veel sekswerkers contacteren je via telefoon. (dat is al minder het geval daar ben ik van bewust) Als ik al echt moet telefoneren (omdat het bedrijf niet meegaat met de huidige tijden en geen emailadres voorziet) bel ik via de Teletolk dienst, maar voor dit soort zaken kan ik ze uiteraard niet gebruiken.

Zo ben ik zelf op Aditi uitgekomen die toen nog maar net opgericht was. Maar mijn contact met hen was helaas niet zo positief verlopen als ik gehoopt had. De sekswerker die afkwam was veel ouder dan mij verteld was en veel van de, euh, daad was er niet gekomen toen. Later dat jaar heb ik een tweede poging gewaagd maar de persoon die mij terug mailde kwam nogal erg onzeker over en ik heb het dan opgegeven.

@jawadde001 Aditi bestaat uit vrijwilligers, ze vragen geen vergoeding. Geen idee of dat ondertussen veranderd is.
Er zal al veel verandering zijn, maar mijn ervaring is zeer positief eigenlijk.
Er kwam dan iemand hier over de vloer voor zo een consultgesprek en vond dat vrij aangenaam.

Bekijk ik dit verkeerd, maar zijn er niet een aantal sekswerkers die hiermee vertrouwd zijn en dit in hun advertenties soms duidelijk zetten dat ze dit doen?

Ik kan wel aannemen dat ge graag zelf iemand uitkiest voor zulke ontmoetingen, maar kan natuurlijk niet kijken in lammeken zijne portemonnee... Stel nu dat hij iemand over de vloer krijgt waarmee er fysiek niet echt aantrekkingskracht is zou ik dit persoonlijk ook vervelend vinden...

Ik had trouwens nog niet gehoord over deze werking, wel mooi dat dit bestaat

Ik hoop in alle geval dat het goed meevalt vandaag, crossing fingers 🤞
Ja er zijn er ook die buiten die organistie werken.
Nu , voor deze keer is uiterlijk voor mij geen issue. Liever iemand waarvan ik weet dat ze ervaring heeft in deze materie.
Mocht dit meevallen kan ik nog altijd eens iets anders proberen mocht het nodig zijn.
Ja én neen.

Ik werk inderdaad nog en heb een cava inkomen.
Maar het is ook niet iets voor alle maanden.
Door die verlamming is mijn libido sowieso al lager dan vroeger.

Inderdaad

Dwarslaesie na een verkeersongeluk nu een dikke 6 jaar geleden. Ik heb overal nog gevoel,maar kan mijn benen niet meer bewegen.
Dat moet in het begin toch even schrikken en wennen zijn? :S

Ik heb onlangs een kijkoperatie laten doen, waarbij mijn arm volledig verdoofd werd van de nek tot aan de vingers.
Ik kon gedurende een kleine 24 uur mijn arm geen millimeter meer bewegen. Ik had wel gevoel erin, maar bewegen? Nada.
Als ik mijn arm niet vasthad dan viel die gewoon ASAP, als een blok steil naar beneden. Ik moest dan ook even een schouderbrace aan doen.

--

Nu goed hopelijk beleef je er plezier aan. Succes!

Wel knap dat dit bestaat, als ik zo even rondkijk iemand die aan huis komt ben je al snel 300€ kwijt en je moet al iemand hebben die het graag doet wat in vele gevallen niet zo is ( er is een fora waar erover gepraat kan worden ).

Klopt , was ook maar via via dat ik te weten kwam dat dit bestond.

Er zal al veel verandering zijn, maar mijn ervaring is zeer positief eigenlijk.
Er kwam dan iemand hier over de vloer voor zo een consultgesprek en vond dat vrij aangenaam.

Ja er zijn er ook die buiten die organistie werken.
Nu , voor deze keer is uiterlijk voor mij geen issue. Liever iemand waarvan ik weet dat ze ervaring heeft in deze materie.
Mocht dit meevallen kan ik nog altijd eens iets anders proberen mocht het nodig zijn.

Ik werk inderdaad nog en heb een cava inkomen.
Maar het is ook niet iets voor alle maanden.
Door die verlamming is mijn libido sowieso al lager dan vroeger.
Alez, de 👍 was bedoelt voor de positieve ervaring, niet voor het verminderde libido. 🙈

(Al hoeft dat op zich ook geen "hindernis" te zijn voor iemand natuurlijk)

Ik weet dat we dat enkele jaren geleden eens met de vrienden besproken hebben, dat mannen dat niet echt durven zeggen aan een partner dat ze al eens een professioneel hebben geraadpleegd.
Dan heb ik liever iemand die zich af en toe, in periodes van single bestaan, daartoe went dan iemand die elke week zijne piet in een ander steekt. 🤷🏼

Ik weet dat we dat enkele jaren geleden eens met de vrienden besproken hebben, dat mannen dat niet echt durven zeggen aan een partner dat ze al eens een professioneel hebben geraadpleegd.
Dan heb ik liever iemand die zich af en toe, in periodes van single bestaan, daartoe went dan iemand die elke week zijne piet in een ander steekt. 🤷🏼

Interessante insteek (no pun intended), ik denk dat er in het algemeen toch nog een grote taboe hangt rond professionele sekswerkers.
Denk alleen maar hoeveel mensen zouden toegeven dat ze daar al gebruik van gemaakt hebben t.o.v. hoeveel mensen zouden toegeven dat ze bij wijze van spreken elke week op/onder een ander zitten.

Het helpt natuurlijk niet dat een groot zichtbaar deel van die sector een louche imago heeft, van de ramen tot de "champagne bars" die op immo sites te koop staan en vaak groezelige vervallen holen zijn, zeker de gedeeltes achter de schermen.

Het helpt natuurlijk niet dat een groot zichtbaar deel van die sector een louche imago heeft, van de ramen tot de "champagne bars" die op immo sites te koop staan en vaak groezelige vervallen holen zijn, zeker de gedeeltes achter de schermen.
Als je de nodige ethiek aan de dag legt dan is er helemaal niks mis met een professionele sekswerker te consulteren. Echter, er zit in die sector wel heel veel criminaliteit en ik vrees dat er een hoop oversekste mannen op zoek gaan hoe ze zo goedkoop hun ding kunnen doen. Denk dat het in dat segment niet zo ethisch aan toe gaat en er veel miserie zit. Gedwongen prostitutie is super erg! Persoonlijk zou ik dat nooit over mijn hart krijgen. Eraan deelnemen is de uitbuiting in stand houden.

Anderzijds, als Sofie Van De Velde een paar 100 euro vraagt voor enkele uurtjes: direct :)

Denk alleen maar hoeveel mensen zouden toegeven dat ze daar al gebruik van gemaakt hebben t.o.v. hoeveel mensen zouden toegeven dat ze bij wijze van spreken elke week op/onder een ander zitten.

Sterker nog: elke week op een ander zitten, wordt meestal gezien als een soort van statussymbool. Kijk eens hoe goed ik in de markt lig?
Elke week een ander ”lief” en daar wordt wel mee uitgepakt, althans bij de singles (niet bij overspel uiteraard).

Ik heb in mijn vriendenkring wel geteld 2 mannen die mij verteld hebben dat ze ooit eens een sekswerker hebben bezocht. En ze hebben dat dan ook nog eerder verteld op een vertrouwelijke manier, dus niet dat ze daarmee lopen stoefen.

Anderzijds, als Sofie Van De Velde een paar 100 euro vraagt voor enkele uurtjes: direct

Hahahha… daar is ze weer! Zag ze ook al passeren in het one night stand topic.
Ik zou misschien eens beginnen met haar galerij te bezoeken?

Mijn favorietjes zijn minder toegankelijk, of ik zou Hannelore Simoens al eens moeten spotten in de Wetstraat ofzo. .

Ik heb daarnet even een topic aangemaakt over intieme kapsels en omdat ik zeker wou zijn over bepaalde terminologieën, leek de site van RedLight mij de beste bron.
Kwam onmiddellijk op deze pagina terecht:

Edit mod: geen links naar sekswerkwebsites.

De gebruikte termen “teens” en “gangbang” zijn misschien wat verkeerd gekozen (vooral dan teens), maar de idee is dus blijkbaar dat een aantal sekswerkers samen worden gebracht en dat je voor een bepaal forfait je gang kan gaan.

Moet eerlijk zeggen dat dit tot de verbeelding spreekt, waarschijnlijk voor velen.
Als ik eens naar die video’s kijk, zie ik makkelijk al 4 meisjes/dames staan die ik bijzonder aantrekkelijk vind (waaronder die Michelle die in de spotlight staat).
Geen idee hoe lang je zoiets kan volhouden en of je er nog echt van geniet na een tijdje (alleszins niet op een natuurlijke manier, vrees ik), maar het is op zich zeer aantrekkelijk.
Het is ook de eerste keer dat ik zoiets tegenkom, maar misschien komt dat ook doordat ik er nooit actief op zoek ben naar gegaan,
Ook qua prijs lijkt mij dit meer dan ok.

Maar… ik moet eerlijk toegeven dat ik daar echt niet naar toe DURF gaan.
Sommigen zullen zeggen dat dit misschien een once in a lifetime experience is, maar ik zie veelal het slechte in zulke zaken.
Is dit wel correct? Kom je niet terecht in een louche situatie (zoals in het spreekwoord “als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal geen waar”)...
Maar ook ergens schrik voor hygiëne en/of soa’s, het onbekende, etc…

En ook totaal geen ervaring met sekswerkers, dus dat speelt ook wel een rol…
Maar ik vond het zo aantrekkelijk deze advertentie, dat ik het toch even wou delen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zijn inderdaad wel knappe dames.

Deze niet, maar ben wel al een aantal keer naar een gangbang geweest. De eerste keer is onwennig, maar de tweede keer kijk je nergens nog raar vanop... :)

Is zeker niet voor iedereen, want je moet er tegen kunnen dat er andere mannen meedoen aan de actie. Ik dacht vroeger ook dat dat niets voor mij zou zijn, maar alles went. Heb er nu geen probleem meer mee. Gewoon doen.

Terug
Bovenaan