Action PC PS5 PS4 XBOX Scars Above

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
scars.png


release: 28 februari 2023
dev: action-adventure
dev: Mad Head Games

De eerste grote game van een kleine Servische studio.

A colossal and enigmatic alien structure appears in Earth’s orbit and stuns the entire world; humanity names it “The Metahedron.” The Sentient Contact Assessment and Response team (SCAR)—consisting of scientists and engineers – is sent to investigate.

Things don’t go as planned and the Metahedron hauls the team across space onto a mysterious extrasolar planet. Playing the role of Dr Kate Ward – a SCAR member—who wakes up dazed, alone in a strange, hostile environment. Determined to survive, you set out to find your crew and unravel the mystery behind what’s happened.

 
 
Iemand hier die hem gekocht heeft voor te spelen en nadien te verkopen?

Indien ja, let me know, dan koop ik hem niet nieuw en wil ik hem alvast overkopen met een beetje korting 😇
 
Heb hem dan ook maar gekocht aan full price. Beetje FOMO dat de game niet lang in de rekken gaat liggen, wordt ook op niet veel plaatsen verkocht. Maar dat gevoel heb ik bij veel games tegenwoordig, Wo Long ook uitverkocht en buiten GM nergens anders te vinden. Wild Hearts en Atomic Heart hetzelfde GM en Bol.
 
Heb hem dan ook maar gekocht aan full price. Beetje FOMO dat de game niet lang in de rekken gaat liggen, wordt ook op niet veel plaatsen verkocht. Maar dat gevoel heb ik bij veel games tegenwoordig, Wo Long ook uitverkocht en buiten GM nergens anders te vinden. Wild Hearts en Atomic Heart hetzelfde GM en Bol.
Gekocht voor 28€ online op een 2de hands site
 
Terug
Bovenaan