Racing PC PS5 PS4 XBOX F1 22

Even kort gespeeld. Hot cars zijn bagger en die f1 life boeit totaal niet. De wagens rijden totaal anders dan vorige game wat realistisch is. Trage logge wagens in de trage bochten imo precies een boot en snel in de snelle bochten.
 
Had het al zodanig lang in pre-order dat ik het vergeten was. Gelukkig mail gekregen vandaag. :unsure:

Mij toch al paar uur mee geamuseerd, eerste races waren wel extreem slecht, maar 't is dan ook +15jr geleden dat ik nog een F1 game had. :laugh:
Ondertussen mijn weg al gevonden. Dat je naast het racen ook je eigen team kan hebben met alle mogelijkheden er rond, vind ik wel fijn. Zal er hier eentje zijn die regelmatig gespeeld wordt.
 
@Jonas89
Die 120 fps in de 2021 versie, waar kon je dat aanpassen?
Bij grafische instellingen nu is graphics keuze enkel kwaliteit of prestaties
 
Deze is voor mij voorlopig onspeelbaar. Blijft elke 15 minuten hangen. Game volledig gefreezed. Geluid valt weg, kan soms gewoon niet verbinden met online. Hopelijk komt de eerste update er snel aan.
 
Vraagje: Ben aan het twijfelen om F1 2021 aan te kopen of toch beter de volle pot betalen voor de nieuwe versie F1 2022?
Is er veel verschil tussen beide?
 
Vraagje: Ben aan het twijfelen om F1 2021 aan te kopen of toch beter de volle pot betalen voor de nieuwe versie F1 2022?
Is er veel verschil tussen beide?
Hangt er vooral van af of je graag de "nieuwe" wagens hebt + de coureurs van het nieuwe seizoen. Ook voor multiplayer zal 22 wel interessanter zijn (meer volk online).
Als je dat niet erg vindt en gewoon single player wat wil racen kan je perfect 2021 kopen.
 
"Koop F1® 22 op de PS4™ en ontvang gratis het PS5™-spel"

Het is inderdaad niet helemaal duidelijk, vooral omdat dat in een beschrijving staat die editie-onafhankelijk is. Maar volgens mij slaat die tekst alleen op de Champions Edition (waar er geen korting is). Van de gewone editie staat er zowel een PS4 versie (€11,19) als PS5 versie (€12,79) en dat zou inderdaad bizar zijn mocht je bij de PS4 versie sowieso de PS5 versie krijgen.
 
Het zal zo zijn ViperHD, want als je kijkt naar de specifieke Standard Editions zelf dan wordt er bij de PS4-variant nergens een woord gerept over een gratis upgrade. Het prijsverschil is gelukkig verwaarloosbaar :) Thx alleszins!
 
Terug
Bovenaan