SomeDude
Banned
Dan rijdt hem normaal voor de groep uit heRemco wil gewoon niet te veel volk in zijn buurt met al die corona jongens, slim gezien, gaat knallen in de Vuelta.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan rijdt hem normaal voor de groep uit heRemco wil gewoon niet te veel volk in zijn buurt met al die corona jongens, slim gezien, gaat knallen in de Vuelta.

Veel hoger als in deze ronde ja. Thomas zal Pogacar en de Jumbo mannen niet teveel van dichtbij zien in de Tour.Hoe zat het nog met dat niveau in Noorwegen?
Thomas, Higuita, Fuglsang, Grossschartner and Pozzovivo climbed today Moosalp (15,1 km@7,8%) in 46 min 05 sec, at ~5,4 w/kg. Definitely one of the slowest MTFs of the last decade (that also explains why Stefan Kung was hanging with them)
Het is hier nu toch veel gepalaver en woorden die gewikt en gewogen worden om maar niet te hoeven zeggen dat het gewoon slecht is, het stelt teleur.Man, uit het interview na de rit van gisteren:
"Ik ben deze week niet goed genoeg om met de besten mee te doen, dat is wel duidelijk. Misschien dat ik na mijn hoogtestage té snel té goed was."
Hij zegt letterlijk dat hij niet goed genoeg is. Over welke excuses hebt gij het eigenlijk? Alsof het doel was om zijn piek te hebben in Noorwegen? Het doel was podium in Zwitserland. Dat is niet gelukt dus nu analyseren wat de reden daarvoor is.
Hij heeft zeker de capaciteit om een grote ronde te winnen. Geraint Thomas heeft zijn grote ronde gewonnen na 13x eentje gereden te hebben op zijn 32ste, Cadel Evans ook na 13x op zijn 34ste. Wiggins ook pas na 12x op zijn 32ste.Ik kan daar enkel uit concluderen dat hij niet de ronderenner is die we dachten, en al zeker gene die dagen na elkaar mee kan in het hooggebergte onder een brandende zon. Is Remco daarom een zwakke renner? Neen, zeker niet! De Vlaamse wielerfan moet gewoon de verwachtingen bijstellen, er komt nog genoeg klimtalent aan. Remco zal ons wel nog genoeg zeges en eindoverwinningen schenken, al zat dat volgens mijn grote vrees niet in de Tour, Giro of Vuelta gebeuren.
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik zou niet liever willen dan hem in de gele trui te zien aanvatten in het natourcriterium in Aalst.Hij heeft zeker de capaciteit om een grote ronde te winnen. Geraint Thomas heeft zijn grote ronde gewonnen na 13x eentje gereden te hebben op zijn 32ste, Cadel Evans ook na 13x op zijn 34ste. Wiggins ook pas na 12x op zijn 32ste.
Remco heeft tijd zat.
Gaan we hier echt een directe vergelijking maken tussen het bloedhete Zwiserland waar op grote hoogte wordt gereden, na een al slopende week met héél warm weer en veel HM en een ronde van Noorwegen waar ze tot die ene klim geen trap gegeven hebben in zeer mild weer?Veel hoger als in deze ronde ja. Thomas zal Pogacar en de Jumbo mannen niet teveel van dichtbij zien in de Tour.
Als je een mens van 80kg amper losrijdt op een col van 15km dan is het niveau niet hoog. Daar heb ik geen w/kg voor nodig om dat te weten.Gaan we hier echt een directe vergelijking maken tussen het bloedhete Zwiserland waar op grote hoogte wordt gereden, na een al slopende week met héél warm weer en veel HM en een ronde van Noorwegen waar ze tot die ene klim geen trap gegeven hebben in zeer mild weer?
Waarmee ik niet willen zeggen dat Thomas onze Sloveense vrienden iets gaat kunnen doen trouwens.
Dat valt toch wel op. Hij was beter dan gisteren en gisteren was hij ook beter dan eergisteren.Remco een stuk beter dan gisteren. Geeft moed voor de tijdrit morgen
Over wie heb je het dan?Als je een mens van 80kg amper losrijdt op een col van 15km dan is het niveau niet hoog. Daar heb ik geen w/kg voor nodig om dat te weten.
Dat valt toch wel op. Hij was beter dan gisteren en gisteren was hij ook beter dan eergisteren.
Normaal eens Remco instort, zakt hij gelijk een pudding in elkaar en gaat het nadien alleen maar bergaf. Nu was het omgekeerde het geval.
Misschien toch iets te veel gekoerst + overtraining en de rekening cash betaalt?
Over wie heb je het dan?
Dat er minder snel gereden wordt dat klopt. Maar relatief gezien wordt er gewoon heel hard gereden en ligt het niveau gewoon hoog.
Ja maar ik snap uw punt dan niet zo goed?Want toen Thomas de Tour won was het niet warm ofzo? 2018 was zelfs de warmste zomer ooit gemeten.
Bij al die meetpunten is warmte veeleer de standaard, niet de uitzondering.