RealFlub
Crew Member
hagglezon/Amazon. gewoon wat zoeken en normaal zal je die wel vinden.Mensen met een Dreame (wij hebben de L40s Ultra pro denk ik). Waar kopen jullie de stofzuigerzakjes en eventueel andere accessoires?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hagglezon/Amazon. gewoon wat zoeken en normaal zal je die wel vinden.Mensen met een Dreame (wij hebben de L40s Ultra pro denk ik). Waar kopen jullie de stofzuigerzakjes en eventueel andere accessoires?
Aangekocht in mei vorig jaar.Wel snel kapot gegaan dan?
Zoiets zou toch niet mogen
zou mij verwonderenIs dat dan binnen garantie?
Kgoh jah, tis hun software dat het 100x goed doet en nu de trap niet herkendezou mij verwonderen
Heb ik ook zo gedaan (Roborock Q Revo)Gewoon virtuele no go zone maken voor de trap
Heb je de watertank indertijd goed aangedrukt toen die geen water meer uit het station kon krijgen? Ik had hetzelfde probleem maar de rubber sloot niet goed af en na hard duwen op de watertank (op de plaats van de rubber) werkte het wel.Nieuwe Eufy s1 onderweg (dat is al de derde intussen, de eerste kon geen water meer uit het station krijgen).
Idd nu maak ik een no go zone van de trap...